SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Der var forumet nede ja. De tok ikke feil angående stomen som pågår nå nei. Helsiken skulle gå ut med ble jo neste blåst vekk og hunden trippet med vinden og slet litt. Hahaha snudde fortere en faen og gikk på "tur" i garasjen istendenfor. Nå skal eg steke meg en pizza og kose meg med en film. Korfor? Because i'm worth it! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Klokka er 05 og jeg er forsatt lys våken.. *prøve å sove* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har hevet i meg et par ibux nå, og sitter å får i meg noe helsekost (cola, chips og dipp). Satser på at formen blir litt bedre iløpet av natta Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 God bedring! Jo mer du sover jo fortere blir du frisk faktisk. Eg tror eg skipper pizzaen og lager meg noen skiver istendefor siden det er en smule sent. Kanskje eg skal legge meg istedenfor. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 God bedring! Jo mer du sover jo fortere blir du frisk faktisk. Eg tror eg skipper pizzaen og lager meg noen skiver istendefor siden det er en smule sent. Kanskje eg skal legge meg istedenfor. da har jeg hvertfall potensiell til å bli fort flisk, soving er mit spesialfelt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 God natt ja. Mmmm deilig spansk peperoni skive eg lagde meg. NAM! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hm, siste eksamen før jul idag. Sovet 3 timer ellerno, planen er å lese noe nå før eksamen begynner.. I tillegg er planen å reise hjem etter eksamen, så driver å småpakker og vasker litt rundt om her.. Tømme frysern må jeg og, så frokosten idag er grandis.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) nice, lykke til i dag da. Men du vet at det værste du gjør er å lese rett før eksamen. Leser aldri dagen før nmoen eksamener. Det roer ned nervene å mye lettere å tenke igjennom stoff når det har synket ned litt. Hehe ikke lagt deg enda doggy? i see you Endret 22. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 nice, lykke til i dag da. Men du vet at det værste du gjør er å lese rett før eksamen. Leser aldri dagen før nmoen eksamener. Det roer ned nervene å mye lettere å tenke igjennom stoff når det har synket ned litt. Gidder aldri lese før rett før eksamen, så det klarer jeg ikke.. Men takk.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det var nå så lite. Sitter nå å holder ett heller større pengebeløp i handa å tenker slemme tanker. For så å ... snufs... legge dem i en bankpose å legge i safe... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du kan alltids sende dem til meg. Studentlivet er ikke akkurat billig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hehe alltid like farlig å holde mye cash. Tror eg legger meg snart. *gjesp* Stormen varte ikke spesielt lenge men var intenst. Er jo bare kuling nå. Nå må de bare bli kaldt og snø som det aldri har snødd før. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Mm m var te å måket i sterk vind. Må si at det var litt underholdende. Så har jeg måket alt slik det ligger i en svær haug som kommer til å blåse over på verandaen til naboen når vinden tar skikkelig i Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Høhøhø evil....også nå rett før jul. Legger meg. God natt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo................... Weeee! Bare 1 time med avsluttning på skolen så er det juleferie. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) :o er ikke dette en 10 linjers signatur?? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3343329 På "Lolert" EDit: siste dag på skolen idag Ferdig klokken 11 ellernoesånt! Endret 22. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 :o er ikke dette en 10 linjers signatur??http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3343329 På "Lolert" ALARM! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 LoL. Siggen er jo bare 3 linjer. Gidd whine. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jaaa! Endelig ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg