b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Uh... Rart...desto mere sex jeg og dama har, desto bedre blir den..kan ikke vente til neste gang! Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja det er noe med det at jo lengre man venter.... Men det er jo mye tid i jula til det da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja det er noe med det at jo lengre man venter.... Men det er jo mye tid i jula til det da Tja...har ikke akkurat ventet så mye de siste dagene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rart...desto mere sex jeg og dama har, desto bedre blir den..kan ikke vente til neste gang! Strange..satt og tenkte på det samme tidligere i dag... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er sånne poster du begynner å poste når du begynner å moderere Lyd og Bilde.. ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 åja Nei, men nok om det.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har jeg endelig fått prøvd Prince of Persia Warrior Within! Det føles så ubegripelig godt ut å hoppe på skuldrene til monster-tingene, hoppe et par meter til, snurre litt rundt i lufta, for så å dele dem i to mens man lander. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nei, men nok om det.. For nå ja.. Men dette blir morgendagens temae på SO3 og #Hw.no!! Uh... Rart...desto mere sex jeg og dama har, desto bedre blir den..kan ikke vente til neste gang! Quoted for enternity! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Uh... Rart...desto mere sex jeg og dama har, desto bedre blir den..kan ikke vente til neste gang! Er vel ikke så rart. Det er det første tegnet til at du begynner å bli sexoholiker. Mye vil ha mer, fanden vil ha fler. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Umf, nå ble det kjedelig. Bare å legge seg da i grunn... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 buhu, så ble det ingen fil overføring i dag. En ny dag i morgen. Btw noen som vet hvor høy advarsel du må ha for å dra på hw.no ferie? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Btw noen som vet hvor høy advarsel du må ha for å dra på hw.no ferie? 100% Tror eg... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Btw noen som vet hvor høy advarsel du må ha for å dra på hw.no ferie? 100% Tror eg... Du får ferie når moderatorene føler for det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 TLZ, er så kjekt at jeg kan redigere innleggene deres Er vel ikke så rart. Det er det første tegnet til at du begynner å bli sexoholiker.Mye vil ha mer, fanden vil ha fler. Kan jeg neppe bli når jeg er i mil.no ~Alex~, ferie kan du få nårtid som helst, er ikke snakk om x antall prosent du må ha før du får en ferie. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 du kan få ferie selv om du har 0% hvis du er veldig slem en dag Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 wee da er jeg langt unna! (bare 30%)(snart 40%) Vet noen om man kan få mindre advarsels nivå`? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 bare hvis du skjerper deg og moderatorene syns du fortjener det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg