sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 god i tysk du, kan bare lubbedish.. elsker deg *gjemme seg for ueland i krøllene til haltan :D:D:D* ich lubbedish krøllish Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Forslag til navn på Bandet? Bjaalands bølgebænd? med frida på blokkfløye osv Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) er fælt å ha gitar å ikke få brukt den, nesten flaut Jeg fikk meg el-gitar for ett år siden. Jeg kunne ikke spille en tone da, og jeg er nesten like elendig nå EDIT: Svare på posten over: Slå opp i en medisinsk ordbok. Mange gode navn der. Om mulig, bruk en tysk eller engelsk utgave av boken. Endret 4. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) god i tysk du, kan bare lubbedish.. elsker deg *gjemme seg for ueland i krøllene til haltan :D:D:D* ich lubbedish krøllish Liebe dich? Ich liebe dich? Du liebst mich? Du bist eine grossartig dude =) Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ah liebe dich da hva er grossartig dude? *glafse etter (sånn tiger grr )* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg skal ønske meg en forsterker til Jul, også skal jeg ønske meg en tøff fuzz boks, så kan jeg spille litt tøff musikk også (wannabe metallica elns...eller kanskje ikke ) Folka på skolen min fortalte om Metallica konserten...angrer på at jeg ikke dro, jeg kunne fått kjøpt en billet igår, for 1000 kroner...men jeg gadd ikke det da...nå angrer jeg ****** meg Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bjaa: bruk det første hordet jeg lærte meg på tysk: Harnblase (ellernosånt) betyr urinblære. Hadde mye morro av helsse delen i ordboka i 8.klasse Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 gross = stor.. jeg er STORARTIG DUDE Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) dublepust! Endret 4. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Folka på skolen min fortalte om Metallica konserten...angrer på at jeg ikke dro, jeg kunne fått kjøpt en billet igår, for 1000 kroner...men jeg gadd ikke det da...nå angrer jeg ****** meg Du har en veldig god grunn til å angre Det var f'aen meg det beste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) PT, post en post til i not-søppel så har du 666 posts Edit, haltan, du bruker så lang tid til å svare så jeg legger meg matte-tentamen imorra.. jeg gleder meg grossemye tihi ! N U T Endret 4. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) PT, post en post til i not-søppel så har du 666 posts Digg *poste en post* EDIT: 666 innlegg Endret 4. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg fant no skikklig fet musikk her altså, * BjaA Hører på Jesus Christ Superstar - King Herod's Song hihi, og jeg er IKKE kristen av den skyld...jeg ser på bibelen som en bok med noen av verdens beste røverhistorier bare ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Navn: - HotWax - Valgjerds Disippler - The Skomaker Andersen's - The Kuala Lumpur Curling Foundation - The Infamous Fulltime-Wankers - Jizzyjizz and his true Swallowers - Der Lederhosen - Der Homoerotische Symphonie - Der Mutter () - Das Unglucklich Klavier - Syntax Error - Format C: - Psychopsymatic Mitten - j00 r laem - Goatse - New Born 1337-Revolution - h4x - Haggish - Sheep Chop Satê - Der lampemagazin - Gard Lokernes Det jeg kom på i farta Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva med: Lars ullrich fan club Aluticca (metallica ) Toto fonclub 4 Das was plekter meisters *.mp3 fattige forslag av meg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *gjesp* Jeg vet ihvertfall om en flodhest som er trøtt...natta! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 natta floooodhest imorgen starter jeg ikke før 3.dje time... det var betryggende viiii Så har jeg musikk prøve da...argh! :X noen andre her som har sett jesus Christ superstar her`? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 The Glassbreakers Fyllepennene En Japp og 3 daim Knut Åge's Gitarfiendene Plekterguttene All The Way The Hard Wares Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 weee.. kom på en til: The Angry Ompalompa Psychiatrists Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *gir b-real ett stort kyss* Hehe... Thankyou. *klem tilbake* isn't she just CUTE ?! - det er exen Cute indeed. Jaja...forsov meg i gårkveld. La meg kl 04:15 i går og våknet da det var 10min igjenn til jeg skulle være på jobb. Kom 10 min forseint. Fikk ikke spist og ikke røykt eller.no Skal drepe den vekkerklokka! I allefall, god natt folks. Tror jeg skal prøve å ordne et eller annet med ex'en min...har ikke sett henne på 3 uker elns. Savner henne, altså...vel...å være sammen med henne...og seff mere dah...meneh...jah...erm...jah *hummre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg