b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Goophy skrev: Tenkte mer på at mr. fluffybunny himself tok en tur innom. *Sende mail* hæ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) En hacker sitt kjennemerke den kaninen. EDIT: n00b. Endret 21. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Neiok, du har tydeligvis ikke fått med deg såpass... "Fluffybunny" er en "kjent" crackergruppe som har tullet til utallige websider. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har dere peiling på om politiet har lov til å be om å få vite eieren av en IP adresse? For en kamerat av meg har blitt anmeldt av skolen sin. Får å ha byttet ut logoen på toppen av siden for 5-6 mnd siden. Og han prøver å dra meg med. Husker, han ba meg lage en logo, med det og det innholdet. Så jeg lagde den, og spurte hva han skulle med den. Vent fikk jeg... Så etter en stund fikk jeg url til siden, og han hadde byttet den ut... med den jeg hadde lagd. Selvfølgelig, jeg ba øyeblikkelig om passordet og brukernavnet til sjefens konto, for å fjerne den, siden han ikke ville. Derfor er jeg registrert som en av hackerne som har utført dette. Det jeg gjorde var å logge inn, se etter hvor ge kunne slette den, fant det ikke ut, så jeg logga av igjen. Uten å gjøre noe galt. Kan jeg da siktes for noe som helst? Eller holder det til å bli frifunnet? jeg ble jo saktens "ført bak lyset" i.o.m. at jeg ikke visste hva dne var til. tenkte jo prosjekt med en gang. Og jeg angrer på at jeg hele tatt lagde den, at jeg logget meg inn for og endre, og at jeg ikke sendte mail til ansvarlig og sa ifra. jeg har ikke fått noen brev fra politiet, men kommer vel til å få det etter avhørene dems 3. juledag. Siden han er fast bestemt på å si ifra om meg, noe som forsovet er greit, iom. at jeg mener jeg ikke har gjort noe bevisst galt. Noen som er gode med lover og slikt her.? Takk.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det kan da ikke være mye til lovbrudd det greiene der... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 _Xander skrev: Har dere peiling på om politiet har lov til å be om å få vite eieren av en IP adresse? Så lenge det foreligger en anmeldelse og saken blir etterforsket, så tror jeg det skal gå ganske greit, ja. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I verste fall får du vel en bot. Det kjipeste er vel at du havner i strafferegisteret, det kan ha et par uheldige følger. Men som sagt, forteller du onkel hva som har skjedd så kan det godt hende de ikke bryr seg så altfor mye. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg mener som sagt at jeg ikke har gjort noe bevisst kriminelt. .. Og har snakket med en kamerat, som er på barnehjem osv, som har hatt mye stress med politiet. Han påstår at de ikke kommer til å bry seg noe, bare de får sagt alvorspraten sin, så jeg skal skjønne det. iom at det er førstegangslovbrudd + at jeg lagde det til noe jeg ikke visste om orginalt... jeje.. tror nok ihvertfall jeg legger meg og prøver å sove godt, satser på det beste. Hvis ikke dreper nok far min meg innen nyttår. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Setter nok penger på skremselsteorien jeg også. Der er det de kaller "forebyggende arbeid". Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Er det normal å ha sommerfugler i magen dagen før jeg motar vannkjøling (noe jeg har gledet meg lege til)? Hvis det ikke er det, da vurderer jeg sterkt å kutte ned på nerdinga. Edit: Glemte.. Grattis med oneoneoneoneone poster B|real Endret 21. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gratulerer med 11111 poster B|Real. Så skikkelig fett ut. LoL. *ta screen* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Neida det er nok ikke det.. Blir nesten som en gave, og alle gleder seg jo til å få gaver Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg vet hva jeg får av alle. ;/ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Anette_ skrev: Neida det er nok ikke det.. Blir nesten som en gave, og alle gleder seg jo til å få gaver Det var bra Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 WOHO! nå sitter jeg på en helt ny pc som sparker litt mer rumpe enn den gamle. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nikkor skrev: Jeg vet hva jeg får av alle. ;/ Det er jo ikke noe fun da... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Og der gikk MSN sin vei? Kommer ikke inn! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg vet det meste av det jeg får men synes det er greit jeg. . Det som ikke er greit er at jeg datt ut av msn nå, og det ser ikke ut til at jeg kommer på igjen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dr.X skrev: Og der gikk MSN sin vei? Kommer ikke inn! Kommer ikke inn jeg heller............. DDEERR!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Serversplit på msn... Men jeg legger meg, må på skolen klokka 08:00 siste da. Sært... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg