Dikky Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nettopp ferdig med School of Rock. Fin film. Kul den. np: The Ramones - My Brain Is Hanging Upside Down, den er fet! Fra soundtracket til SoR. PUNK ROCK! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Naboen hadde nettopp grillfest. Det er sant! EDIT: Så folk har jeg knapt sett i SO3 før, TO folk som leser??!??!?? Jeg + en til? Endret 21. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 EDIT: Så folk har jeg knapt sett i SO3 før, TO folk som leser??!??!?? Jeg + en til? Skikkelig ille! Sett at det ikke har vært noen andre enn Tonio her jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi er vine til et generasjonsskifte, dere. VeXx, tbone, osv. ut, og nye folk inn. Men hvem kan egentlig ersatte dem? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det ille at jeg har kommet inn? Eneste grunnen til at jeg er her er at ... Er... Ja, si det! Jeg er her ihvertfall og det er ikke så lett å få meg vekk med mindre det er noen modser/adminser som er litt...Snåle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi er vine til et generasjonsskifte, dere. VeXx, tbone, osv. ut, og nye folk inn. Men hvem kan egentlig ersatte dem? Ingen...absolutt INGEN! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi er vine til et generasjonsskifte, dere. VeXx, tbone, osv. ut, og nye folk inn. Men hvem kan egentlig ersatte dem? Ingen...absolutt INGEN! Jeg er da en god erstatning. Jeg er glad og lystig og glad i ABSOLUTT ALLE! Neida .. men jeg har vært våken i 70timer, så nå legger jeg meg! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) What's up folks? - Jeg har nettopp mekket marsipan og pepperminte med sjokoladetrekk... nammm** Blir kanskje jul her i år også *håpe* bare tre dager til jul og vi har ikke juletre engang!!! (vi pleier å kjøpe det 2 uker før...) edit: My Brain is hanging upside down var ikke så bra da... porcline er digg ^^ 70 timer, det er mye det... Endret 21. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Altså, blir litt feil å klage på at det kommer nye folk hit, selv om jeg gjør det selv, det er jo et allment åpent forum, det samme er denne tråden. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sånne som meg som bare trenger seg inn... Huff, "Ja til Frp!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Klager ikke på at det kommer nye folk, men man mister folk, er det man klager på.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ren ingefærjuice er sterkt! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Altså, blir litt feil å klage på at det kommer nye folk hit, selv om jeg gjør det selv, det er jo et allment åpent forum, det samme er denne tråden. Er det noen som klager? Jeg bare nevner at det kommer mange nye. Har ikke sagt at jeg har noe imot det. Vi trenger da friskt blod. Vil vi ha innavl da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi trenger da friskt blod. Vil vi ha innavl da? Vi trenger alle 2 kontoer!!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 BiRiel, du klarte 11111 poster før nyttår! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 BiRiel, du klarte 11111 poster før nyttår! Det umulige var visst mulig! B|Real, du bryter fysikkens lover innen forumposting, hva har du gjort med denne verdenen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I have my magic bunny with me! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Aha, det foklarer saken. Bare pass på så den ikke dukker opp på forsiden til hw.no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Aha, det foklarer saken.Bare pass på så den ikke dukker opp på forsiden til hw.no. Hvis hw.no bruker tid på _det_ så er det noe alvorlig galt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tenkte mer på at mr. fluffybunny himself tok en tur innom. *Sende mail* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg