b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 AnAnAs, skulle du ikke vente til 2005 med aa poster paa forumet? Orket ikke vente til etter nyttårsaften. Men det var jo nesten da, det skal jeg ha. Ja, Budapest var fin by, men Kina hadde vært finere... Pokker så du syter...vi dro til en jallaplass i norge som jeg ikke husker navnet på pr.dags dato... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Pokker så du syter...vi dro til en jallaplass i norge som jeg ikke husker navnet på pr.dags dato... Når vi drar med faget jeg har valgt som tross alt heter REISELIV, så synes jeg burde få syte litt i fred. Klasseturen vår går til Island og Tyskland; så klager ikke sånn sett. Bare klager over at menneskene i faget reiseliv ikke klarer å skaffe 3000 kr mer hver så vi kunne dratt til Kina...de har tross alt visst om dette i et halvt år nå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Orket ikke vente til etter nyttårsaften. Men det var jo nesten da, det skal jeg ha. Ja, Budapest var fin by, men Kina hadde vært finere... Pokker så du syter...vi dro til en jallaplass i norge som jeg ikke husker navnet på pr.dags dato... Var i Tyskland i høst vi. Kongetur! "For jeg var drita full før Drøbakssundet, tralalalalaaa..." Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *jesp* Tror jeg går og tar meg en jogge tur... Btw...søkemotoren Google er på besøk Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Shit, våkna nå jeg lol Digg å være tilbake i vanlig døgnrytme *forbanne skolen* Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *jesp* Tror jeg går og tar meg en jogge tur... Btw...søkemotoren Google er på besøk Wtf Hvem er det?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) *jesp* Tror jeg går og tar meg en jogge tur... Btw...søkemotoren Google er på besøk Wtf Hvem er det?? http://forum.hardware.no/index.php?showuser=65596 EDIT: Lol, lurer på hvem som har laga den accounten Endret 21. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *jesp* Tror jeg går og tar meg en jogge tur... Btw...søkemotoren Google er på besøk Wtf Hvem er det?? http://forum.hardware.no/index.php?showuser=65596 EDIT: Lol, lurer på hvem som har laga den accounten Haha, så det.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet? Jeg har faktisk vært der. Det er vel 3 år siden, men jeg tviler på at byen har endret seg så drastisk. Så vidt jeg husker, er bydelen "pest" den fineste, det er der alle handleplassene er. Også meget mulig det var "Buda", og at jeg blander disse. Utelivet er et kapittel for seg selv. Jeg husker fremdeles da jeg og en annen ble invitert inn på strippeklubb relativt tidlig på formiddagen. Dere skal sikkert se på en del severigheter, tro meg, det er mange. Et godt tips: Det er ofte (hele tida) billettkontroll på T-banen, så ikke rot bort billetten, det kan bli dyrt for deg. T-banene går over hele byen og koster ca. ingenting. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Også vært i Budapest. Endel år tilbake. Ikke akkurat en badeby, men utrolig billig (for oss...) og mye å se på. Ikke akkurat noen rikmannsby, kan man si. Skuddhull overalt man kommer osv... Fattigdommen er tydelig. Jeje, blir sikkert fett nok. To kuler iskrem til 2,- (NOK) og en Burger King-meny til 20kr,. (Big über mac med cola seff ) er heller ikke å forakte. Have fun. Endret 21. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vinner jeg avatarkonkurransen, så fjerner jeg Valgerd som avatar på julaften\1. juledag, spørs når jeg får anledning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vinner jeg avatarkonkurransen, så fjerner jeg Valgerd som avatar på julaften\1. juledag, spørs når jeg får anledning. Fan du er desperat.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vinner jeg avatarkonkurransen, så fjerner jeg Valgerd som avatar på julaften\1. juledag, spørs når jeg får anledning. Fan du er desperat.. What else is new? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det noen her som ønsker seg gmail? Fant ut at jeg kunne invitere folk nå... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det noen her som ønsker seg gmail? Fant ut at jeg kunne invitere folk nå... Ja Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er det noen her som ønsker seg gmail? Fant ut at jeg kunne invitere folk nå... ja Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hallo folkens! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Koster G-Mail noe? EDit: Hallo der Endret 21. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gmail er gratis, det er fortsatt bare beta da... Moro at folk ihvertfall vet hva det er, på et annet sted måtte jeg forklare hva det var først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg