Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

AnAnAs, skulle du ikke vente til 2005 med aa poster paa forumet?

Orket ikke vente til etter nyttårsaften. Men det var jo nesten da, det skal jeg ha. ;)

Ja, Budapest var fin by, men Kina hadde vært finere... :mad:

Pokker så du syter...vi dro til en jallaplass i norge som jeg ikke husker navnet på pr.dags dato...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokker så du syter...vi dro til en jallaplass i norge som jeg ikke husker navnet på pr.dags dato...

Når vi drar med faget jeg har valgt som tross alt heter REISELIV, så synes jeg burde få syte litt i fred. Klasseturen vår går til Island og Tyskland; så klager ikke sånn sett. :D Bare klager over at menneskene i faget reiseliv ikke klarer å skaffe 3000 kr mer hver så vi kunne dratt til Kina...de har tross alt visst om dette i et halvt år nå.

:(

Lenke til kommentar
Orket ikke vente til etter nyttårsaften. Men det var jo nesten da, det skal jeg ha.  ;)

Ja, Budapest var fin by, men Kina hadde vært finere...  :mad:

Var i Tyskland i høst vi. Kongetur!

"For jeg var drita full før Drøbakssundet, tralalalalaaa..."

Lenke til kommentar
Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet?

Jeg har faktisk vært der. Det er vel 3 år siden, men jeg tviler på at byen har endret seg så drastisk.

Så vidt jeg husker, er bydelen "pest" den fineste, det er der alle handleplassene er. Også meget mulig det var "Buda", og at jeg blander disse. Utelivet er et kapittel for seg selv. Jeg husker fremdeles da jeg og en annen ble invitert inn på strippeklubb relativt tidlig på formiddagen.

Dere skal sikkert se på en del severigheter, tro meg, det er mange.

Et godt tips: Det er ofte (hele tida) billettkontroll på T-banen, så ikke rot bort billetten, det kan bli dyrt for deg. T-banene går over hele byen og koster ca. ingenting.

Lenke til kommentar

Også vært i Budapest. Endel år tilbake. Ikke akkurat en badeby, men utrolig billig (for oss...) og mye å se på. Ikke akkurat noen rikmannsby, kan man si. Skuddhull overalt man kommer osv... Fattigdommen er tydelig. Jeje, blir sikkert fett nok. To kuler iskrem til 2,- (NOK) og en Burger King-meny til 20kr,. (Big über mac med cola seff :D) er heller ikke å forakte. Have fun.

Endret av pain
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...