Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Læreren min tok seg en prat med meg og venninnen min i dag; fordi hun tror vi bedriver fellesskulk. :no: Uansett, i kveld skal det festes. :D Har fått 400 til taxi, så det betyr at jeg kan være bortevekke lenge :D

Jeg kjeder meg skikkelig nå... Prøver å finne på noe jeg kan gjøre, men kommer ikke på noe... :dontgetit:

Lenke til kommentar
B|Real er postcountslave!!!!1one

--

I dag må jeg støvsuge andre etasje, rydde rommet mitt og sånne ting. Skulle helst hatt kjøpt noen gaver og. :p

Jeg kjøpte gaver for 1300 i går, alle blir jo serr skuffa hvis jeg ikke kjøper noe skikkelig fint :(

Lenke til kommentar
Men i heiteste... Thea!

*klemmepå*

Nå skal jeg ta bilder av det fine jeg har fått til jul, og spare det til tråden "Vis oss hva du fikk til jul"; som forhåpentligvis noen lager? :p

Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Men i heiteste... Thea!

*klemmepå*

Nå skal jeg ta bilder av det fine jeg har fått til jul, og spare det til tråden "Vis oss hva du fikk til jul"; som forhåpentligvis noen lager? :p

Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet?

*klemme tilbake*

Får Zen Micro, jeg. :)

Budapest er forresten en veldig fin by. Bre se: http://www.ktb.net/~bewier/Budapest.jpg

Lenke til kommentar
Men i heiteste... Thea!

*klemmepå*

hvilken skole går du på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...