Andreaz_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi gikk også rundt juletreet.. helle Allmennfag og yrkesfag linja gikk rundt samme juletre.... de ringene brettet seg sånn cirka 1000 ganer... "Så går vi hjemmigjen vi går, hjemigjen vi går"... *!"#)(!¤ BANG* Skolen var dog delt i to... ellers hadde det vært ille Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Læreren min tok seg en prat med meg og venninnen min i dag; fordi hun tror vi bedriver fellesskulk. Uansett, i kveld skal det festes. Har fått 400 til taxi, så det betyr at jeg kan være bortevekke lenge Jeg kjeder meg skikkelig nå... Prøver å finne på noe jeg kan gjøre, men kommer ikke på noe... Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Welcome back AnAnAs! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Welcome back AnAnAs! Takk Deilig med pause, da er det så mange poster å lese. Har nok å gjøre i minst.... eh... fem minutter nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Håhå! Nytt våpen bestilt! Nestemann blir: *Smatt, smatt* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 FLOTTE våpen psilocybe Konne tenkt meg ein skikkeli softgun jeg og... hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 B|Real er postcountslave!!!!1one -- I dag må jeg støvsuge andre etasje, rydde rommet mitt og sånne ting. Skulle helst hatt kjøpt noen gaver og. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *se for meg psilocybe løpe rundt oppi skogen overlesset med våpen og kuler* har tenkt til å begynne jeg å, men må vente til våren... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 neiii glock, jeg syns den er stygg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har alle ferie i dag eller? Har en dag til jeg... Men i heiteste... Thea! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 B|Real er postcountslave!!!!1one -- I dag må jeg støvsuge andre etasje, rydde rommet mitt og sånne ting. Skulle helst hatt kjøpt noen gaver og. Jeg kjøpte gaver for 1300 i går, alle blir jo serr skuffa hvis jeg ikke kjøper noe skikkelig fint Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Da er det bra at det ikke er du som kjøper den, da. Den Glocken er den første som er batteridrevet, og man slipper derfor å knote med gass. Den er i tillegg kompakt, passer fint inn i lommen på vesten min. Du ville vel hatt en "Dessert Eagle" eller noe sånt, antar jeg? Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har alle ferie i dag eller? Har en dag til jeg... Men i heiteste... Thea! Har en dag til jeg og Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har alle ferie i dag eller? Har en dag til jeg... Men i heiteste... Thea! Har en dag til jeg og Takk og lov. Skal bare le litt i morgen dog. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Vi hadde nesten avslutning idag vi, men skal ha en imorgen også Endret 21. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men i heiteste... Thea! *klemmepå* Nå skal jeg ta bilder av det fine jeg har fått til jul, og spare det til tråden "Vis oss hva du fikk til jul"; som forhåpentligvis noen lager? Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg maa ogsaa paa skolen imorgen. Fysj og fy! AnAnAs, skulle du ikke vente til 2005 med aa poster paa forumet? Edit: Velkommen tilbake forresten. Endret 21. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men i heiteste... Thea! *klemmepå* Nå skal jeg ta bilder av det fine jeg har fått til jul, og spare det til tråden "Vis oss hva du fikk til jul"; som forhåpentligvis noen lager? Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet? *klemme tilbake* Får Zen Micro, jeg. Budapest er forresten en veldig fin by. Bre se: http://www.ktb.net/~bewier/Budapest.jpg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men i heiteste... Thea! *klemmepå* Nå skal jeg ta bilder av det fine jeg har fått til jul, og spare det til tråden "Vis oss hva du fikk til jul"; som forhåpentligvis noen lager? Forresten så fikk ikke klassen til dratt til Kina, så det blir Budapest istedet. Er det noe kult der'a? Noen som vet? hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 AnAnAs, skulle du ikke vente til 2005 med aa poster paa forumet? Orket ikke vente til etter nyttårsaften. Men det var jo nesten da, det skal jeg ha. Ja, Budapest var fin by, men Kina hadde vært finere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg