flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, å jævlig, nå kom jeg akkurat på en sykt fet animasjonsserie som gikk for en stund siden, Wallace and Grommit! Husker jeg lo godt av de, spesielt filmen var rå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 FLODHEST! *kose på tjukken* Wallace & Gromit er G E N - I - A L T ! Den om månen, og den med robotbuksene er mine klare favoritter, wooo så bra! Tror jeg har de på video et sted også )) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Seriøst? Idiot. Kan med glede gi flere advarsler her... Nå synes jeg du skal roe deg her altså.. Så lenge postene blir slettet er jo det ikke noe farlig her altså.. Synes ikke at man skal brife med hva man kan gjøre og slike ting. Sorry altså ,men det er meg.. Har sagt ifra før og da fått medhold.. Leenge siden.. Denne tråden er ingen unnskyldning for å la det hagle med skjellsord Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er den ikke? neeeeeidaaaa Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Haha jeg rapporterte HalTan *danse rapporterings-dansen* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Denne tråden er liksom fristedet, så lenge ingen whiner til moddisene så synes jeg de kan holde seg på matta. Nok fjortiser rundt om i resten av forumet som det kan jaktes på. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg synes zed er litt barnslig nå.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg synes zed er litt barnslig nå.... Utnytte godtroende moderatorer på den måten... Bare ødelegger den gode stemminga i tråden. Flodhest: ble du sur for at jeg kallte deg tjukken, tjukken? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *zam zam* Nå har jeg øvet ****** meg lenge på musikk prøve om musikaler og om ALW (Andrew Lloyd Webber som han heter trur jeg) og nå er jeg endelig "ferdig"...Gidder hvertfall ikke å fikse mer... fan, jeg klarte å ta backup av feil mappe, som het da "musikk"...så jeg tok den lille mappa på 200 mb i stedet for den "store" på 7GB ****** og surt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Apropos musikk, hvordan går det med gitarspillinga bjaa? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mmmm. *Varme to Leiv Vidar pølser* Hot-dog til kvelds! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) *tafse på krøllene til HalTan* EDIT: fæen...tverrfaglig tentamen i morgen Endret 4. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *tafse på krøllene til HalTan* jeeeeeee! *Barry White-stemme* "You know i like that, baaabeeey!" ( ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *rofl* BTW, har noen forslag til rolige og fine sanger som er deilige å sovne inn til? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) *rofl* BTW, har noen forslag til rolige og fine sanger som er deilige å sovne inn til? Placebo - The Innocense of Sleep GENIAL sove-sang Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, ligger på en måte i navnet det *gå i butikken og kjøpe sang* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Enda en sove-sang... HIP-HOP Bamsene (We are velly kuuul fromm the skuuuul!) Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 mm, 3 skiver med aprikossyltetøy Asbjørn: Heh, noen har gjort ifra seg i postkassa.. Skjønner ikke at noen kan være så trange at man må plutselig gjøre fra seg rett i postkassa.. Jaja, bedre det enn å gjøre det midt på gata.. hehe den er morsom Skal det være et glass rødvin? Ikke? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Apropos musikk, hvordan går det med gitarspillinga bjaa? Dessverre...jeg har prioritert gitar spillinga litt ned men fra og med jul skal jeg satse stort (regner med å komme på Roskilde neste gang...eller kanskje ikke..) Men ihvertfall, en kamerat av meg får trommesett til Jul kanskje, (ganske sikkert) og da blir det "skikklig" band, hehe. Skal gå på no kurs etterhvert og, men jeg skal starte å spille seriøst på den gitaren, er fælt å ha gitar å ikke få brukt den, nesten flaut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fett! Bare å sette i gang da finn noen simple tabs og tutorials, og klimpre Trommer er forresten überfett (ich bin liek drumman, buti r liek n0t h4v0r drums, i r p00r ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg