Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? :roll:

Idiot.

Kan med glede gi flere advarsler her...

Nå synes jeg du skal roe deg her altså.. Så lenge postene blir slettet er jo det ikke noe farlig her altså.. Synes ikke at man skal brife med hva man kan gjøre og slike ting. Sorry altså ,men det er meg.. Har sagt ifra før og da fått medhold.. Leenge siden..

Denne tråden er ingen unnskyldning for å la det hagle med skjellsord :thumbup:

Lenke til kommentar

*zam zam*

Nå har jeg øvet ****** meg lenge på musikk prøve om musikaler og om ALW (Andrew Lloyd Webber som han heter trur jeg) og nå er jeg endelig "ferdig"...Gidder hvertfall ikke å fikse mer... fan, jeg klarte å ta backup av feil mappe, som het da "musikk"...så jeg tok den lille mappa på 200 mb i stedet for den "store" på 7GB :( ****** og surt...

Lenke til kommentar

mm, 3 skiver med aprikossyltetøy :p

Asbjørn: Heh, noen har gjort ifra seg i postkassa.. Skjønner ikke at noen kan være så trange at man må plutselig gjøre fra seg rett i postkassa.. Jaja, bedre det enn å gjøre det midt på gata.. hehe

den er morsom :D

Skal det være et glass rødvin? Ikke?

Lenke til kommentar
Apropos musikk, hvordan går det med gitarspillinga bjaa? :)

Dessverre...jeg har prioritert gitar spillinga litt ned :( men fra og med jul skal jeg satse stort (regner med å komme på Roskilde neste gang...eller kanskje ikke..) Men ihvertfall, en kamerat av meg får trommesett til Jul kanskje, (ganske sikkert) og da blir det "skikklig" band, hehe. Skal gå på no kurs etterhvert og, men jeg skal starte å spille seriøst på den gitaren, er fælt å ha gitar å ikke få brukt den, nesten flaut :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...