~Alex~ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 btw hva er NEC 1770NX.? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 btw hva er NEC 1770NX.? Min skjerm http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4696 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Forbanna så kaldt det skulle være i huset da. Skulle tro noen hadde åpnet vinduene mens eg sov. Eg er ikke frysepinne heller så det må være ca 10grader her inne. Idag skal eg hente min digitale termometer som eg fikk gratis får å abonere på national geographics. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Omg jeg er så trøtt... Jeg "sov" hos damen i natt... MERK: vi "sov" Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Ikke fortell oss mer enn vi trenger å vite... EDIT : @ Snøhunden: 10 grader? o_O Bra cooling for PC-en Endret 21. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ikke fortell oss mer enn vi trenger å vite... Neida, jeg skal la dere bruke fantasien.... Uff, overtrøtt snakk på meg nå.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Aah, tidlig oppe i dag! HAdde kjøretime klokka 8 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ikke fortell oss mer enn vi trenger å vite... Neida, jeg skal la dere bruke fantasien.... Uff, overtrøtt snakk på meg nå.. hehe... ja tror det er det beste... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Pelt fra hværandre den store fine pc'en min, og sitter på på en compaq p3 eller p2 500mhz... Den lagger i msn Hvis ikke pcen booter når jeg setter den sammen igjen, med vannkjøling så vet jeg ikke hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Herregud for en meningsløs dag på skolen. Vi kom på skolen kl 9, så hadde vi konkurannser (jeg går på vk1) som gikk ut på å svare på faglige spørsmål. Så dro vi hjem kl 11. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Juuuuleferie!!1ONEONE Aah, trodde virkelig at pcen var helt messa opp. Fant igjen en gammel cd med linux mandrake 8.1 for noen dager sida, så jeg tenkte at jeg skulle prøve det. Det gikk heller dårlig. Installasjonen messa opp pcen skikkelig. Uten at jeg gjorde en dritt. Prøvde desperat å sette inn windows cd, oppstartsdiskett, oppstrartsdiskett til lnux. You name it.. Heldigvis klart jeg det nå. Jaja, får vel fortsette patchinga av Anarchy Online. Det dvergiske kaffebord: Har også hatt en ganske meningsløs dag ja. Kom på skolen 0900, hørte på skolebandet spilte, fikk karakterkortet og dro hjem 1015... Men jeg ble kåret til "salesman of the year"! Endret 21. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Weee! Er i konge humør idag!! Var digg å legge seg tidlig og sove som en stein! Føler meg fresh like a motherf..... og har tilåmed spist frokost. *riste støv av rommet med høy musikk og sangen: Foxy Brown - Saddest Day (feat. Wayne Wonder).mp3* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jepp da var det ferie, vært i kirka og greier, skikkelig artig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Weee! Er i konge humør idag!! Var digg å legge seg tidlig og sove som en stein! Føler meg fresh like a motherf..... og har tilåmed spist frokost. *riste støv av rommet med høy musikk og sangen: Foxy Brown - Saddest Day (feat. Wayne Wonder).mp3* hehe.... det er bra... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jepp da var det ferie,vært i kirka og greier, skikkelig artig Husker meningsløse skoleavsluttninger med kirke ja... men nå er det endelig over Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Postcount wh0res... Tror du forsatt at det er et poeng for meg å ha mest poster her på forumet? Har du virkerlig, etter hvor mange år ikke fått med deg at jeg gir en god fan i postcounten min? Åh..nei det stemmer...du har jo vært bannet så mange ganger... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bryr meg egentlig ganske lite om postcounten min. Så akkurat at nummer 800 har gått meg hus forbi. Who cares? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Postcount.....is such a number. *forsette å skade hørselen til: Juvenile - 400 Degreez\13 - Back That Azz Up.MP3 B|real: Ka var det du nevnte med psycho realm? Mener du nevnte noe om de. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jammen da spinner jeg avgårde til Oslo og henter meg Widescreen 36" da. Wish me luck, det har dævva ca. 1000 folk på veien her i det siste! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 kjøpt deg flatscreen? Kor mye kom det på? Gratis btw and drive carefully. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg