ahpadt Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva gjorde du? Han wanka foran rektor. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Han kalte vel rektor en idiot? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva gjorde du? Han wanka foran rektor. Han kalte vel rektor en idiot? jeg kallte han idiot og mye annet og nekta å bli med på kontoret fordi jeg var redd han skulle wanke på meg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bra folk har forskjellig humor.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bra folk har forskjellig humor.. Klarer ikke å legge meg!!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Woho.. Hjemme fra juleball, det var GØY \o/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 *Legger meg* skole imorgen :/ Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 natta. blir oppe litt till jeg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 OK; folks. Får vel ta farvel med dere for to hele uker. Skal til Las Palmas, og dette blir vel mitt siste innlegg på et par uker med mindre et mirakel oppstår. Ønsker dere gledelig jul og godt nyttår! Ser frem til det nye året, og håper dere fortsetter der dere slapp. Dere er en bunch med hyggelige folk. Ha det fint, folkens! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 lykke til da (misunnelig) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 OK; folks. Får vel ta farvel med dere for to hele uker. Skal til Las Palmas, og dette blir vel mitt siste innlegg på et par uker med mindre et mirakel oppstår. Ønsker dere gledelig jul og godt nyttår! Ser frem til det nye året, og håper dere fortsetter der dere slapp. Dere er en bunch med hyggelige folk. Ha det fint, folkens! God tur ! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ha det fint, folkens! God tur, god jul, og godt nyttår. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Å f*** er klokka blitt ett alt?! Jaja får tusle i seng jeg da...But first den obligatoriske nattasiggen Og så er det bare noen få timer til jeg sitter på skolebenken som om det skulle vært en hvilkensomhelst vanlig skoledag (?!) Jaja dere natteravnere og folk med ferie får ha en flott natt...Ciao! EDIT: god tur Bandidos Pelle håper du får en bra ferie (c_u_m8 ) Endret 20. desember 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Å f*** er klokka blitt ett alt?! Jaja får tusle i seng jeg da...But first den obligatoriske nattasiggen Og så er det bare noen få timer til jeg sitter på skolebenken som om det skulle vært en hvilkensomhelst vanlig skoledag (?!) Jaja dere natteravnere og folk med ferie får ha en flott natt...Ciao! misunner deg (hakke sigg for øyeblikket) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *snip* noe om å ikke ha sigg osv... [barnsligmodus] nænænæ, jeg kan noe ikke du kan jeg kan ta en sigg nænænæ [/barnsligmodus] øhm...ja...ikke trøtt, neida.. GAH! venstre museknapp er helt ødelagt nå, men begynner å finne en eller annen rar måte å få den til å funke sånn halvveis... Og akkurat nå som jeg ikke eier nåla i veggen... Skylder 700kr på lappen +++ og nå må jeg i tilegg kjøpe meg ny mus og det blir nok garantert en diamodblack (?) Må bare finne ut hvordan er i størrelse... Klarer ikke sånne små muser med denne svære labben av en hånd jeg har Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 gjett hvilket forum medlem som har posta mest i dag helt riktig meg skymarshall in your face Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 F***ing spammers Nei da var det jammen meg natta! Gudd naiit! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 nå har jeg nådd målet mitt for dagen. jeg så topp ti lista og fant ut at jeg vill komme på den, jeg kom på topp ti lista og fant ut at jeg ville toppe den, jeg toppen den ,srøyt av det og nå går jeg å legger meg. god natt folks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg