Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK; folks. Får vel ta farvel med dere for to hele uker. Skal til Las Palmas, og dette blir vel mitt siste innlegg på et par uker med mindre et mirakel oppstår.

Ønsker dere gledelig jul og godt nyttår! Ser frem til det nye året, og håper dere fortsetter der dere slapp. Dere er en bunch med hyggelige folk.

Ha det fint, folkens! :)

Lenke til kommentar
OK; folks. Får vel ta farvel med dere for to hele uker. Skal til Las Palmas, og dette blir vel mitt siste innlegg på et par uker med mindre et mirakel oppstår.

Ønsker dere gledelig jul og godt nyttår! Ser frem til det nye året, og håper dere fortsetter der dere slapp. Dere er en bunch med hyggelige folk.

Ha det fint, folkens! :)

God tur ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Å f*** er klokka blitt ett alt?! Jaja får tusle i seng jeg da...But first den obligatoriske nattasiggen :) Og så er det bare noen få timer til jeg sitter på skolebenken som om det skulle vært en hvilkensomhelst vanlig skoledag (?!)

Jaja dere natteravnere og folk med ferie får ha en flott natt...Ciao!

EDIT: god tur Bandidos Pelle håper du får en bra ferie :) (c_u_m8 :p )

Endret av MrX_
Lenke til kommentar
Å f*** er klokka blitt ett alt?! Jaja får tusle i seng jeg da...But first den obligatoriske nattasiggen :) Og så er det bare noen få timer til jeg sitter på skolebenken som om det skulle vært en hvilkensomhelst vanlig skoledag (?!)

Jaja dere natteravnere og folk med ferie får ha en flott natt...Ciao!

misunner deg (hakke sigg for øyeblikket)

Lenke til kommentar
*snip* noe om å ikke ha sigg osv...

[barnsligmodus] nænænæ, :p jeg kan noe ikke du kan jeg kan ta en sigg nænænæ [/barnsligmodus]

øhm...ja...ikke trøtt, neida.. :whistle:

GAH! venstre museknapp er helt ødelagt nå, men begynner å finne en eller annen rar måte å få den til å funke sånn halvveis... Og akkurat nå som jeg ikke eier nåla i veggen... Skylder 700kr på lappen +++ og nå må jeg i tilegg kjøpe meg ny mus og det blir nok garantert en diamodblack (?) Må bare finne ut hvordan er i størrelse... Klarer ikke sånne små muser med denne svære labben av en hånd jeg har :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...