Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hah, du vinner ikke. Jeg tar deg snart. Nei, hva er dette for en knapp? "Redigér avstemning"? Kanskje jeg skal ta en liten Bush. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) http://www.jvc.no/images/photo/100882_hx-gd8_e.jpg psilocybe: To do the Janukovitsj thingy. Endret 20. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, hvor gjorde jeg av reagensrøret med dioksin.. *romstere rundt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 All den friske luften og vandringen gjorde meg trøtt. Tror eg tar en tidlig kveld idag og imorgen skal jo svogeren hente meg for å shoppe anyways. Men ikke helt enda.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 All den friske luften og vandringen gjorde meg trøtt. Tror eg tar en tidlig kveld idag og imorgen skal jo svogeren hente meg for å shoppe anyways. Men ikke helt enda.... Haha, ja den der har jeg sagt et par ganger og. Men like fullt er det lyst igjen før jeg legger meg gang på gang. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvor teite kan slike msn messenger meldinger bli? du har akkuratt blitt kysset av kysse-guden! Send denne til minst 2 personer, ellers: får du ikke et forhold på ett år..Dette er ikke tull, det er en kjede som starta i 2004.. Om du: sender denne til 10 personer kommer du til å få ett kyss i løpet av 6 dager.. Og om du sender den til 15 personer kommer du til å få den du elsker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 All den friske luften og vandringen gjorde meg trøtt. Tror eg tar en tidlig kveld idag og imorgen skal jo svogeren hente meg for å shoppe anyways. Men ikke helt enda.... Haha, ja den der har jeg sagt et par ganger og. Men like fullt er det lyst igjen før jeg legger meg gang på gang. Stemmer det. Enkelte ganger når eg har vært trøtt og småsovnet i sofaen så har eg reist meg for å legge meg men må seff skjekke mailen først og der ble man sittende hele natten. Rart det der. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvor ble det egentlig av hu der dama som spamma så mye her før? Ble vel lei av å holde seg på off-topic delen av forumet hele tida.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Søtnoz? Hu er banna til februar elns.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvor teite kan slike msn messenger meldinger bli?du har akkuratt blitt kysset av kysse-guden! Send denne til minst 2 personer, ellers: får du ikke et forhold på ett år..Dette er ikke tull, det er en kjede som starta i 2004.. Om du: sender denne til 10 personer kommer du til å få ett kyss i løpet av 6 dager.. Og om du sender den til 15 personer kommer du til å få den du elsker Fikk akkrutat en slik jeg også. Idioter i klassen som trur på det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg også. Blir så ticked off! Bah. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bare slett dem.. eller block 5 måneder... hvis du "glemmer" dem av Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 :D Fikk tak i WoW preorder kit i dag og jeg har juleferie i morra! Skal bare en rask tur i kirken med skolen, også få karakterarket mitt. OGså fikk jeg billetter til TG05 i dag, fikk ikke VIP plass =( God jul Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nei....eg legger meg. Hodet "faller" hele tiden og eg har ikke vært så HERLIG trøtt slik eg er idag på flere mnd! Eg skal NYTE sovingen og skal bare våkne av meg selv uansett kor lenge eg sover.....eller til svogeren ringer. GOD NATT!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 aaaa digg jeg får karakterboka i posten og 2 dager ekstra juleferie. blei utvist i to dager fordi rektor er en idiot Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 aaaa digg jeg får karakterboka i posten og 2 dager ekstra juleferie.blei utvist i to dager fordi rektor er en idiot Eller fordi du er en idiot kanskje? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 aaaa digg jeg får karakterboka i posten og 2 dager ekstra juleferie.blei utvist i to dager fordi rektor er en idiot Hvorfor? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 aaaa digg jeg får karakterboka i posten og 2 dager ekstra juleferie.blei utvist i to dager fordi rektor er en idiot Nice m8 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eller fordi du er en idiot kanskje? øy!! den hørte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg