Dingot0m Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Klar over det... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 God jul'a folkens...Ha en Jævli' go' jul I morgen er det siiiiiiiiste skoledag!!!!! *ta en elendig trommevirvel for jeg kan ikke spille trommer og få husarrest fram til etter jul* Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Teit at Anette_ ikke ble nominert. Hun stiller da på akkurat lik linje med Kine. Words! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Imo, så burde flertallet være med på å bestemme hvem som skal være med i en slik eventuell poll. Mao, en jurie/jury (dere vet hva jeg mener ) vurdere forslagene og så kan folket stemme ikke en enkeltsmann, men greit nok, men anette burde ha vært vurdert ja Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Anette ha jo mye bedre avatar enn Kine. men hvem bryr seg uansett. Dere har da mus fra før , trenger ikke en til premie.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bah. GolfBag startet tråden, så han bør plukke ut finalistene (og velge hvor mange det skal være). Rett skal være rett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bah. GolfBag startet tråden, så han bør plukke ut finalistene (og velge hvor mange det skal være). Rett skal være rett. Sant, jeg er ikke uenig i det, men hvis folk vil ha det til en tradition her på forumet så bude det gjøres på en annen måte og ikke "den som kommer på å lage threaden først" Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Viva la revelutione (eller hvordan du skriver det på fransk...) Jeg følte bare for å si, God jul (bare 4 dager igjen): God jul alle sammen Andreas. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hihi morsomt konkurranse. Fypokker eg trynte ann ute isted. Niesen har bursdag og seff skulle de være her siden det er større her (whatever!) og ungen til samboeren til kompisen kom her så de tok med hunden og vi gikk en 2timer lang tur med vofsene. Var koseligt men begynte å bli rimelig kaldt. Forresten ved storevannet her så var det en hegre som hadde merkelig atferd. den fløg og landet 3-4meter fra oss og jaktet på fisk. Hunden løp mot og den fløy i sirkel og tilbake til oss igjen. Dette gjentok den til vi tok hundene i bånd. Den kommer vel til å dø pga kulden....eller? Er de ikke trekkfulger? Jaja var koselig men har vondt i ræven etter at eg gikk på trynet i isen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg gikk på trynet hin dagen på vei til skolen.. da var det ikke snø, men rett og slett "blautasjit".. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blautaskit er en sørpe av jord og vann, ikke snø. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men, pytt. Nå skal jeg feire den snarlige juleavatar-seieren med en finfin porsjon risgrøt (ikke Risen Grøt). Skulle egentlig ut og knipse bilder av månen, men det er visst overskyet nå. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Namm... det lukter julekaker her (^.^) <--- rart fjes Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blautaskit er en sørpe av jord og vann, ikke snø. Ja... og det var det jeg mente... Det var derfor det var verre.. ble rett og slett svart... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men, pytt. Nå skal jeg feire den snarlige juleavatar-seieren med en finfin porsjon risgrøt (ikke Risen Grøt). du må ikke ta seieren på forskudd nå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg oppgradere fra den firefox versjonene jeg har(vet ikke hvilken), til 1.0 Hvil alle bokmerkene mine forsvinne da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Men, pytt. Nå skal jeg feire den snarlige juleavatar-seieren med en finfin porsjon risgrøt (ikke Risen Grøt). Skulle egentlig ut og knipse bilder av månen, men det er visst overskyet nå. Hah, du vinner ikke. Jeg tar deg snart. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis jeg oppgradere fra den firefox versjonene jeg har(vet ikke hvilken), til 1.0 Hvil alle bokmerkene mine forsvinne da? Det står på mozilla.org/firefox. Akk, måtte Gud hjelpe dem som ikke klarer å finne noe selv på nett. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://www.jvc.no/images/photo/100882_hx-gd8_e.jpg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fy faen dette har vært en bra dag. Fire slappe timer på skolen, tysk og norsk der det var mest avslapping. Siste dag på skolen i morra. Fikk en kraftig forsinket bursdagspresang. Hele tre måneder forsinket, det må være rekord. Er i perlehumør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg