Dikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 I går gikk superdeal greia vår ut, så må ned og levere 2dvder, kanskje leie en ny hvis de har fått inn noe nytt. Også skal jeg bort på lotus og kjøpe no digg mat. Blir OK kveld selv om det ikke blir PARTY!! :-/ Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har bursdag i dag. - Skal spise kake snart! *jamm* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nå erre jaggu meg mat på gang her! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen??Han sux, ta cheezcake Tja, kanskje opinionen mener den er best? Jeg kan tross alt ikke se hvem som har stemt hva, så det blir litt vanskelig å permbanne folk av den grunn. det er vel ikke noen grunn i det hele tatt å perm. banne folk fordi de ikke har stemt på din juleavatar? --- go darkness| Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har bursdag i dag. - Skal spise kake snart! *jamm* Gratulerer med dagen Fått noe fint? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Grattis med dagen!! Jeg ville også være med i juleavtarkonkuransen Får sikkert ikke være med bare fordi de tror at jeg herma etter darkness, men jeg så ikke tråden så tidlig som alle andre og det er derfor min kom så mye senre.. Menmen, jeg overlever vel uten å være med. Psilocybe har uansett den kuleste Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Grattis @ Dasse. Jeg våknet og stod opp 18.04 idag. Haha, jeg er så boms i jula. Nå kommer snart en kompis (Lemen på forumet her), og da blir det litt laptop-LAN i natt. Digg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har fortsatt skole jeg.. Eller ikke skole, men avslutning (skjønner ikke hvorfor) med pepperkaker og julebrus imorgen Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Anette_ har faktisk like mye rett til å være med på konkurransen som darkness. Anette_ sitt er like julete og ekte. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Siste skoledag imorgen! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Teite avatarkonkurranse. Men alle! Jeg har ikke gitt min stemme ennå! Jeg kan bli kjøpt! !!!!111oneoneutropstegnexclaimationmark! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Stem på at jeg skal få bli med Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Teit at Anette_ ikke ble nominert. Hun stiller da på akkurat lik linje med Kine. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ok, hvis du stemmer på at min skal få bli med Den hadde vunnet garantert! Uhm, noen som vet hvor golfbag bor forresten? Jeg skal... Uhm... Bare ut og lufte balltreet mitt Endret 20. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hele opplegget var naa teit imo. Men naa skal jeg ut og staa paa ski, kos dere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mulig det er teit, men jeg synes fortsatt dere kan stemme på meg. Da blir jeg glad, og det vil dere vel at jeg skal bli? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Teit at Anette_ ikke ble nominert. Hun stiller da på akkurat lik linje med Kine. Var en kar som styrte hele opplegget. Derfor. Litt tafatt egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg