Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Yesss! Far min er på dypt vann når det gjelder julegaver til familien han og! Dypt vann? Det er jo bare 20. desember... Feirer jul 23. pga sydentur som begynner 24 Idag + 2 dager er litt lite syns nå jeg Da er du en nub. Jepp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hva kan man stemme på ? :s Og hvor? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hva kan man stemme på ? :sOg hvor? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=ST&f=63&t=347177 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ah, god damn... tommelen min er helt mongo. Spilte et rart spill på aktivitetsdagen i dag. Var ute og løpte så skulle jeg ta ballen så kommer en knall med foten og smeller inni hånda mi, skulle selvfølgelig treffe ballen. Det er digg... edit; klarer knapt å holde rundt en gaffel skikkelig, vet ikke om jeg klarer å trene skikkelig da.. faen..! Endret 20. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Blah, kvinnfolk er noen rare folk... Skulle være litt gentlmann og kjøpe undertøy til madammen, men alt hun vil ha var EN...EN BH.. Er fan ikke til å bli klok på...no way.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje hun foretrekker full nudity? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen?? Han sux, ta cheezcake Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje hun foretrekker full nudity? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bah... to work we go Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje hun foretrekker full nudity? Neppe... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Alle var kjempefine men Cheezcake var jo best, hvorfor ikke stemme på en kake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen?? Han truer med permban hvis man ikke stemmer på hans avatar. Sjukt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg stemte på din psilocybe !!!! )))) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen?? Han truer med permban hvis man ikke stemmer på hans avatar. Sjukt. :---------------------( Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 *hostkissasshost* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen?? Han truer med permban hvis man ikke stemmer på hans avatar. Sjukt. Hmm, jeg er her fortsatt og jeg stemte på Cheezcake! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Wiiii endelig ny mp3 spiller... Min gamle creative MuVo2 ble send på reperasjon for over to månder siden, og etter utallige telefoner og turer ned på expert lillestrøm fikk jeg endelig ordna det med hjelp av en kompis som jobber der Fikk vite at den gamle spilleren min ble sendt inn fra exert til reperasjon for tre dager siden (!!??) Så krevde å få enten heve kjøpet eller å få bytte til meg en ny vare... Jeg kunne bare bytte til meg varer som var på expert og fant da ut at jeg ville ha meg en Creative MuVo V200 med 1GB flash minne Valgte denne siden jeg ikke ville vente til ut i januar før de fikk inn Zen Micro, da ville i tilegg den gamle spilleren min sansynligvis være kommet tilbake og da ville det være vanskeligere å bytte sånn som jeg gjorde nå. V200'n er en utrolig snerten sak med helt glatt overflate i en kritthvit farge med det blå lcd displayet som creative startet med på MuVo NX.. Overføringen var lynrask (i hvertfall sammenlignet med MuVo2).. Og de medfølgende øreproppene (virker som om det er en ny type fra creative, de ligner ikke på noen jeg har sett før i hvertfall) er faktisk helt OK, de spiller klart og godt samtidig som de har en ganske god bass.. Så med andre ord, jeg er kjempe fornøyd tilnå! Håper bare det holder seg denne gangen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVorfor i H************** leder Psilocybe den juleavatar-konkurransen??Han sux, ta cheezcake Tja, kanskje opinionen mener den er best? Jeg kan tross alt ikke se hvem som har stemt hva, så det blir litt vanskelig å permbanne folk av den grunn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 psilo, pass deg, meg og Valgerd tar turen til Bergen om du vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg