SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Yup. Hunden dro akkurat der det var blank is og eg gikk halveis på trynet.....altså kontrollert fall. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hihihi hadde nettopp interaction med en ugle nå når eg var ute med vofsen. All den våte slafsen var frosset og det var helt stille ute. Hørte en ugle som ulet og eg svarte så godt eg kunne og da begynte den å ule enda mer og etterpå kom det en til. Kunne bare høre de da. anyways kor kan eg skaffe aylar filmer/bilder?? Spesiell navn på filmene som eg kan søke etter? Sjekk postkassa di ... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er ikke trøtt, vil ikke sove. Ingen god kombo. Heldigvis tre ezydays igjen nå men... Skole er skole Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil ha post i postkassa mi og, SkyMarshall. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Da la jeg meg. Natta <3 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hoff ... ja nå ER det nok. *natta igjen ...* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tredje eller fjerde gangen du bestemmer deg for å legge deg nå, SkyMarshall? Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 He he doggy. Du ble så stille... Så de der filmene rett etter at det der ble kjent. Rart det der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe ja bare drev og surfet på noen greier. Tenkte eg skulle spille litt BF:Vietnam nå brb. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har på meg svarte sokker. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Raaaaaaight fan hvor det har snødd i natt. Tror det blir heavy måking av snø hjemme før jeg kan kjøre bilen på plass. Noe som betyr mer slit enn jeg hadde planlagt. DOH!!! Jaja håper dette er siste snøfallet for en liten stund... Hater å måke snø...Håper bare jeg finner headsettet til mobilen så jeg kan høre på radioen i mellomtida. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Seriøst dårlig døgnrytme... Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ingenting dårlig med den. Det beste er jo å være våken om natta. Ingenting som å være våken å helt uforstyrra Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Webradio? Dere har da lov til å spille på musikk om natten vel? Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Her? Joda får lov å høre på hva fan jeg vil. men jeg hører på radioen ti yahoo, da får jeg styre mye om hva som spilles, pluss at jeg kan skippe sanger jeg ikke vil høre. Kun musikk som spilles og ingenting prating eller noe sånt tøv. Funker veldig bra for meg i hvert fall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ja nå begynner jeg å bli seriøst dritlei. Nå har jeg sitti og måpa i en time som en dust på Star-kanalen til Canal Digital og sett på en dokumentar om R.E.M og etterpå Kevin Kline - klokka er halv sju - og jeg er ikke trøtt. Nå sitter jeg og knasker på det siste av de nå 8timer gamle pizzastykkene mine - og gjør meg klar til å ta "den siste røyken" for senga. Jeg får seriøst ikke dratt meg i seng ... Ahehhahehaehah "ok" .... Jeg er utrolig døgnvill nå! Endret 20. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jøss... Sad But True av Snoop Dogg... ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg