Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihihi hadde nettopp interaction med en ugle nå når eg var ute med vofsen. All den våte slafsen var frosset og det var helt stille ute. Hørte en ugle som ulet og eg svarte så godt eg kunne og da begynte den å ule enda mer og etterpå kom det en til. Kunne bare høre de da. :p

anyways kor kan eg skaffe aylar filmer/bilder?? Spesiell navn på filmene som eg kan søke etter? :whistle:

Sjekk postkassa di ... :ermm:

Lenke til kommentar

Raaaaaaight :p

fan hvor det har snødd i natt. Tror det blir heavy måking av snø hjemme før jeg kan kjøre bilen på plass. Noe som betyr mer slit enn jeg hadde planlagt. DOH!!!

Jaja håper dette er siste snøfallet for en liten stund... Hater å måke snø...Håper bare jeg finner headsettet til mobilen så jeg kan høre på radioen i mellomtida.

Lenke til kommentar

Her? Joda får lov å høre på hva fan jeg vil. men jeg hører på radioen ti yahoo, da får jeg styre mye om hva som spilles, pluss at jeg kan skippe sanger jeg ikke vil høre. Kun musikk som spilles og ingenting prating eller noe sånt tøv. Funker veldig bra for meg i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Ja nå begynner jeg å bli seriøst dritlei. Nå har jeg sitti og måpa i en time som en dust på Star-kanalen til Canal Digital og sett på en dokumentar om R.E.M og etterpå Kevin Kline - klokka er halv sju - og jeg er ikke trøtt. Nå sitter jeg og knasker på det siste av de nå 8timer gamle pizzastykkene mine - og gjør meg klar til å ta "den siste røyken" for senga. Jeg får seriøst ikke dratt meg i seng ...

Ahehhahehaehah "ok" .... Jeg er utrolig døgnvill nå! :blink:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...