Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natta selv du. Sitter nå å teller timer. Er egentlig trøtt å da er det ræva å måtte sitter her på jobb. Så er det bare å tenke litt. Jule handel eller jobb i morgen? Klarer ikke bestemme meg :p

En ting er nå sikkert, at jeg skal ordne meg ny avatar når jeg kommer hjem. Denne er det over å ut med.

Endret av Term
Lenke til kommentar

Hihihi hadde nettopp interaction med en ugle nå når eg var ute med vofsen. All den våte slafsen var frosset og det var helt stille ute. Hørte en ugle som ulet og eg svarte så godt eg kunne og da begynte den å ule enda mer og etterpå kom det en til. Kunne bare høre de da. :p

anyways kor kan eg skaffe aylar filmer/bilder?? Spesiell navn på filmene som eg kan søke etter? :whistle:

Lenke til kommentar
Hihihi hadde nettopp interaction med en ugle nå når eg var ute med vofsen. All den våte slafsen var frosset og det var helt stille ute. Hørte en ugle som ulet og eg svarte så godt eg kunne og da begynte den å ule enda mer og etterpå kom det en til. Kunne bare høre de da. :p

anyways kor kan eg skaffe aylar filmer/bilder?? Spesiell navn på filmene som eg kan søke etter? :whistle:

uff er det is ute nå? *grue seg til og gå på skolen* akuratt tatt av gipsen på foten:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...