Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvem/Hva er Heat0n? Emil Christensen. Sannsynligvis verdens mest kjente CS-spiller. Spiller i klanen SK (Schroet Kommando) http://www.sk-gaming.com/ er han god eller? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvem/Hva er Heat0n? Emil Christensen. Sannsynligvis verdens mest kjente CS-spiller. Spiller i klanen SK (Schroet Kommando) http://www.sk-gaming.com/ er han god eller? Ikke verdens beste lengre, men var nok det ja... Mao, han skyter ganske bra Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nei, han er bare med i verdens beste klan! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hvem/Hva er Heat0n? Emil Christensen. Sannsynligvis verdens mest kjente CS-spiller. Spiller i klanen SK (Schroet Kommando) http://www.sk-gaming.com/ er han god eller? Ikke verdens beste lengre, men var nok det ja... Mao, han skyter ganske bra så hvem er verdens beste? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vanskelig å si... Det får du nesten spørre noen geeks som er into det retard gamingmiljøet ^^. bsl & element er ganske hvasse... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pepperkake Hahaha! Da er man _litt_ g33k :!: edit: Takk til pain, som viste meg dette geniale bildet! HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Gg NoA! mhm cs skal spilles, ikke se pås etter min mening Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pepperkake Hahaha! Da er man _litt_ g33k :!: edit: Takk til pain, som viste meg dette geniale bildet! HAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA 10hi Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 I morgen skal jeg lage film på skolen(akivitetsdag) Vet ikke hva vi skal lage. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Imorgen har jeg matte tentamen ( GK allmenn) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Imorgen har jeg matte tentamen ( GK allmenn) I morgen har jeg ferie... jeg skal sitte LENGE oppe i natt og nerde Så skal jeg handle julegaver i morgen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som vet hva CSS står for.. husker det ikke.. Altså det språket, ikke Cs source Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Imorgen har niesen bursdag og gjett kor de skal feire det?? Forba....blir mange unger og mye hyling imorgen så eg må ut og kjøpe gave til henne og da tar eg like greit resten av julepresangene. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som vet hva CSS står for.. husker det ikke.. Altså det språket, ikke Cs source Cascading Style Sheets. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Imorgen blir det middag på mr.Hong med folka fra u'skolen, blir nok hyggelig. Har nok ikke sett de fleste siden 10'ende klasse, da vi gikk ut Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Yay, fant ut at Anarchy Online er gratis, ihvertfall til januar en gang. Det beste var at jeg visste at jeg hadde en cd fra et pc blad som jeg fikk for mange år siden slengenes her et sted med bl.a. Anarchy Online på. Dessuten fant jeg ut at jeg har en 30 dagers gratistid ekstra, som jeg kan bruke etter at gratistida har gått ut. Nå venter jeg vare på patchinga, Tar laang tid. OMG! Mens jeg skriver her nå, ser jeg at på den samme cden følger det med Mandrake!!! Helvette, det skulle jeg ha visst før! Har ikke gidda å laste det ned før. Men nå skal det prøves også! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg skal sitte LENGE oppe i natt og nerde jeg skal sitte lenge oppe å skrive formler Så skal jeg handle julegaver i morgen :/ Jeg har kjøpt julegaver jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg