b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Syns synd på min bror som må jobbe på lille julaften og må begynne på jobb den 3. januar. Til og med jeg får mere fri en han Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Godmorgen! Stod ikke opp akkuratt nå, åt først frokost. Er i skikkelig julestemmning nå, det snør og greier Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 det er så deilig å tenke på at det er juleferie Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skulle egentlig jobbe lille julaften og julaften men fikk byttet så jeg slipper Skal bare jobbe man,tir og ons (kanskje lørdag) Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skulle egentlig jobbe lille julaften og julaften men fikk byttet så jeg slipper Skal bare jobbe man,tir og ons (kanskje lørdag) Hva jobber du med da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jaja, nå skal jeg opp på Kvamskogen å se hvor mye snø det er kommet Bye! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skulle egentlig jobbe lille julaften og julaften men fikk byttet så jeg slipper Skal bare jobbe man,tir og ons (kanskje lørdag) Hva jobber du med da? Jeg er soper på senteret (feier og låser osv) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjøpte en billig t-sjorte til en hundrings vi skal ha på mandag å tegne på osv.. med tusj.. For et sjukt navn. Jackass Whore.. :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kjøpte en billig t-sjorte til en hundrings vi skal ha på mandag å tegne på osv.. med tusj.. For et sjukt navn. Jackass Whore.. :!: Lol Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Morgen gry. En ting skal jeg ha på det rene. Når jeg sier Moderatorene er dumme, dette gjelder deg også så må dette ikke misforstås. 1) Jeg mener ikke at bare moderatorene er dumme, men også alle andre i verden. 2) ikke noe vits å bli sur for alt er tull. Det var det kjære barn, barne timen er tilbake i morgen! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er du her igjen... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Wee har vært på lan og spilt "Kampen om midgard", har vært sikkelig rart. Først valgte jeg norsk som språk ubevist. Så kom jeg til et sted hvor jeg skulle lese "lesmeg"en. ( :!: ) Etter å ha spilt en runde fikk jeg spørsmål om jeg skulle "lagre repitisjon". Jeg lo gått av det :!: , men så var klokken en del over senge tid også.. Så hva har dere henge romper gjort i helgen da? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Morgen gry. En ting skal jeg ha på det rene. Når jeg sier Moderatorene er dumme, dette gjelder deg også så må dette ikke misforstås. 1) Jeg mener ikke at bare moderatorene er dumme, men også alle andre i verden. 2) ikke noe vits å bli sur for alt er tull. Det var det kjære barn, barne timen er tilbake i morgen! fortsatt sur pga "alex-tråden"? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er du her igjen... Så du har savnet meg? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Morgen gry. En ting skal jeg ha på det rene. Når jeg sier Moderatorene er dumme, dette gjelder deg også så må dette ikke misforstås. 1) Jeg mener ikke at bare moderatorene er dumme, men også alle andre i verden. 2) ikke noe vits å bli sur for alt er tull. Det var det kjære barn, barne timen er tilbake i morgen! fortsatt sur pga "alex-tråden"? punkt 2) i min forklaring, alt er tull. Jeg var såklart ikke sur, har forum selv og forstår godt hvorfor tråden ble stengt. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Morgen gry. En ting skal jeg ha på det rene. Når jeg sier Moderatorene er dumme, dette gjelder deg også så må dette ikke misforstås. 1) Jeg mener ikke at bare moderatorene er dumme, men også alle andre i verden. 2) ikke noe vits å bli sur for alt er tull. Det var det kjære barn, barne timen er tilbake i morgen! fortsatt sur pga "alex-tråden"? punkt 2) i min forklaring, alt er tull. Jeg var såklart ikke sur, har forum selv og forstår godt hvorfor tråden ble stengt. så koselig neida, skal slutte å kødde jeg. er battle for middle earth kult på lan eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Retro er konkurs igjen da. For 3 ell fjerde gangen her i byen! Neeei få tilbake gamlenavnet (zipper) og start på nytt sier jeg Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Morgen gry. En ting skal jeg ha på det rene. Når jeg sier Moderatorene er dumme, dette gjelder deg også så må dette ikke misforstås. 1) Jeg mener ikke at bare moderatorene er dumme, men også alle andre i verden. 2) ikke noe vits å bli sur for alt er tull. Det var det kjære barn, barne timen er tilbake i morgen! fortsatt sur pga "alex-tråden"? punkt 2) i min forklaring, alt er tull. Jeg var såklart ikke sur, har forum selv og forstår godt hvorfor tråden ble stengt. så koselig neida, skal slutte å kødde jeg. er battle for middle earth kult på lan eller? Ja, pluss at du ler godt hvis du installerer på norsk. Battle for middle earth minnder en del om C&C generals, men rasene er mer varierte og det er blitt mere oversikktelig. Bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg