FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bundy... Du har jo mye å si. Hva drikker du da? Ikke så frekk... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 OK, jeg har hatt julaften i dag. Liste over gaver jeg fikk: Kongefet vekkerklokke! Calvin Klein Boxer Team Antonsen Live: One Night Only 1000,- av bestemor og bestefar 500,- av den ene tanten min 100,- euro av min tyske bestemor (som for øvrig snakker norsk, og har bodd i Norge i 45 år) Ny harddisk av mamma og pappa (kan bestille hvilken jeg vil) Bok: "How To Be Ungdom" av Stian Barsnes Simonsn (av besteforeldrene, seff) Pompel & Pilt (av min søster) Bok: The Short Game Magic Of Tiger Woods Gavekort på kino (75*2) Worms: Armageddon (av min tante) The Da Vinci Code (på engelsk, av min mor og far) KLM klassikere () Det var det. Veldig fornøyd og takknemmelig for alt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Ikke verst Pelle... Hvilken som helst HDD... Ahh, for en frihet Seagate 400GB SATA Endret 19. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 er jo bra med gaver da. Blir kjipe gaver til meg i år som ifjor. Jaja er ikke det viktigste...... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 er jo bra med gaver da. Blir kjipe gaver til meg i år som ifjor. Jaja er ikke det viktigste...... Nååååh, dakar *Sende finfin pakke i posten til Snøhunden* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Holdt akkurat på å bestille Razer musa i sted, men akkurat i det bestill knappen skulle trykkes på kommer hele helvette (Mutter'n) med den huskeregla om sparing og piss... Bestiller i morra Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Holdt akkurat på å bestille Razer musa i sted, men akkurat i det bestill knappen skulle trykkes på kommer hele helvette (Mutter'n) med den huskeregla om sparing og piss... Bestiller i morra Ahhaha Penger spart er penger tjent vettu... Forresten... I ett 5.1 sett (la oss si Creative Megaworks). Er høyttalerne da plassert slik?: Bazz0r Center Front left Front right Side left Side Right Eller er det to bak istedet for på siden? Mitt nåværende CRAPPY 7.1 sett har jo bak, og det vil jeg IKKE ha. Da går jeg heller for 2.1 . Endret 19. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Holdt akkurat på å bestille Razer musa i sted, men akkurat i det bestill knappen skulle trykkes på kommer hele helvette (Mutter'n) med den huskeregla om sparing og piss... Bestiller i morra Hehhehe. netnanny Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hey, that reminds of at jeg trenger hjelp til å bestille HD. Har ikke S-ATA, bare IDE. Idèer? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hey, that reminds of at jeg trenger hjelp til å bestille HD. Har ikke S-ATA, bare IDE. Idèer? U-ATA er litt nytt for meg men... Det er IDE ihvertfall https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22780 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hey, that reminds of at jeg trenger hjelp til å bestille HD. Har ikke S-ATA, bare IDE. Idèer? U-ATA er litt nytt for meg men... Det er IDE ihvertfall https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22780 *sikle som en bulldog* Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 God natt. Term: Suck! Blir det kjipe gaveR på familien i år? Edit: Manglet en R og det skulle stått sucks. Jaja det er ikke min feil at eg har slike skrivevansker siden barn men eg har blitt bedre gjennom årene. Kiss my ass! Jah vel ett par gaver må jeg jo kjøpe. 4 tilsammen i år brodern, kjærringa hans, ungen hans og modern. Så langt strekker jeg meg. Å planlegger å ta alt på lillejulaften om jeg ikke får enormt med inspirasjon på mandag. Stikker innover til modern tidlig julaften eller noe sånt for å få noe mat, så drar jeg vel tilbake 1 juledag. Er ikke spesielt glad i jula Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 OK, tror kanskje jeg ikke får noe sååååå dyrt. Rundt 2K bør være maks. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehhehe.netnanny Å så da lillemann Va5r nok heller at hun vil at jeg skal bruke de kronene på førerkortet som jeg så sårt trenger, hun har egentlig rett og. Men, PC>Bil Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Da anbefaler jeg 2 stk. 200GB Seagate... Går kanskje litt over 2000,-, ekke sikker. EDIT: *2 stk.* Endret 19. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ja det koster vel skjorta å vel så det når man kjører opp nå for tida. Husker den gangen man faktisk klarte å skvise lappen under 10000 grensa. kom langt under den selv Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Term: Ja det er helt jævlig, regner ikke med og komme under 15000, og for de som begynner over nyttår er prisen ytterlige 30% høyere *skyte staten* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 kanskje jeg kan klare å stjele meg en rusbrus Yer dirty ol' searat! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Da anbefaler jeg 2 stk. 200GB Seagate... Går kanskje litt over 2000,-, ekke sikker. EDIT: *2 stk.* Jeg får 2 slike til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg