Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er ikke akkurat overflod av modne brukere med begrunnete meninger på Blink... hva heter du på blink ? ? noe galt i å spørre ? Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Her er et n00b spørsmål: Hva er blink? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er nok til å gi warning i verste fall dette ~Alex~.. PØH, jeg tar gjerne imot en advarsel for å bevare min ytringsfrihet! VIVA LA REVOLUTION! [Lurer på hva slags straff jeg får] Ok, siden du tydeligvis vil så skal du få.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ahh. Som noen vet her, så sendte jeg inn min Maxtor-disk for en stund tilbake. Fikk tilbakemelding fra netshop her om dagen.. Fikk 2x160GB Seagate i bytte mot disken. Fikk de i dag og det var bare "smakk-smakk", så funka det. I motsetning til Maxtoren som jeg brukte mange uuuuker på.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Her er et n00b spørsmål: Hva er blink? community til dagbladet.no Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er ikke akkurat overflod av modne brukere med begrunnete meninger på Blink... hva heter du på blink ? Er ikke registrert, bare leser litt. Har ikke lyst til å registrere meg heller, da jeg indirekte blir knyttet til folk som skriver ting som "metallica e bæst d må du lær dg. e du helt idiot.", en mening han sansynligvis ikke har kommet frem til selv, og som han ikke kunne ha begrunnet om det sto om universets overlevelse. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er ikke akkurat overflod av modne brukere med begrunnete meninger på Blink... hva heter du på blink ? Er ikke registrert, bare leser litt. Har ikke lyst til å registrere meg heller, da jeg indirekte blir knyttet til folk som skriver ting som "metallica e bæst d må du lær dg. e du helt idiot.", en mening han sansynligvis ikke har kommet frem til selv, og som han ikke kunne ha begrunnet om det sto om universets overlevelse. Ditto. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Argh! Må ha ny mus, men klarer ikke å bestemme meg Logitech MX1000, Razer Diamondback eller Logitech Cordless multimedia svada. A little help? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Razer, definitivt. Hvorfor sier du snart? På grunn av reviews, god å holde, bra knapper, teflonføtter og slike ting. Endret 18. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 SnowDOG_ du har ikke svart på pm'en jeg sendte deg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Føler meg litt sånn ddss i dag. Skikkelig jævli i kroppen, kanskje det er for at jeg stod opp for 2 timer siden å stakk rett på jobb. And here i am. Må prøve å få døgnrytmen på plass igjen så jeg kan feire jula litt normalt. Men har ikke fri før Julaften anyways Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ZkedaR, Diamindback! Den er herlig! jeg hadde Intelli 3.0 før, og synes denne er MYE bedre! Og jeg elsket jo 3.0 også Så absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Noen som prøver å si Diamondback gah kjeder meg seriøst nå. Å alle fulle folkene, så må vel vente til nærmere 3 før de komme tilbake så jeg får noe action her Endret 18. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 oh, foreldrene mine har fest med noen venner kanskje jeg kan klare å stjele meg en rusbrus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) oh, foreldrene mine har fest med noen venner kanskje jeg kan klare å stjele meg en rusbrus Fjortizzvann. hva med ølen? glemte en: ble litt missfårstøelse Endret 19. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Fjortizzvann. Jah ikek znt?? *kniZ* Sykt hvor mye smerte vannkoppene avgir Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 oh, foreldrene mine har fest med noen venner kanskje jeg kan klare å stjele meg en rusbrus Fjortizzvann. hva med ølen? ja ikke sant. plager det deg at jeg synes det er godt ? jeg klikker iallfall ikke bare pga 10% warning. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Godnatt godtfolk! *Hoppe bort i senga* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 oh, foreldrene mine har fest med noen venner kanskje jeg kan klare å stjele meg en rusbrus Fjortizzvann. hva med ølen? ja ikke sant. plager det deg at jeg synes det er godt ? jeg klikker iallfall ikke bare pga 10% warning. ^_^ *stillhet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) God natt. Term: Suck! Blir det kjipe gaveR på familien i år? Edit: Manglet en R og det skulle stått sucks. Jaja det er ikke min feil at eg har slike skrivevansker siden barn men eg har blitt bedre gjennom årene. Kiss my ass! Endret 19. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg