Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.

Som noen vet her, så sendte jeg inn min Maxtor-disk for en stund tilbake. Fikk tilbakemelding fra netshop her om dagen.. Fikk 2x160GB Seagate i bytte mot disken. :cool:

Fikk de i dag og det var bare "smakk-smakk", så funka det. I motsetning til Maxtoren som jeg brukte mange uuuuker på..

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat overflod av modne brukere med begrunnete meninger på Blink...

hva heter du på blink ?

Er ikke registrert, bare leser litt. Har ikke lyst til å registrere meg heller, da jeg indirekte blir knyttet til folk som skriver ting som "metallica e bæst d må du lær dg. e du helt idiot.", en mening han sansynligvis ikke har kommet frem til selv, og som han ikke kunne ha begrunnet om det sto om universets overlevelse.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat overflod av modne brukere med begrunnete meninger på Blink...

hva heter du på blink ?

Er ikke registrert, bare leser litt. Har ikke lyst til å registrere meg heller, da jeg indirekte blir knyttet til folk som skriver ting som "metallica e bæst d må du lær dg. e du helt idiot.", en mening han sansynligvis ikke har kommet frem til selv, og som han ikke kunne ha begrunnet om det sto om universets overlevelse.

Ditto.

Lenke til kommentar

Føler meg litt sånn ddss i dag. Skikkelig jævli i kroppen, kanskje det er for at jeg stod opp for 2 timer siden å stakk rett på jobb. And here i am. Må prøve å få døgnrytmen på plass igjen så jeg kan feire jula litt normalt. Men har ikke fri før Julaften anyways :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...