zed Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OMG! *Ikke gidde å lese en gang til* Litt for masse poster her om dagen, men skal ikke klage. Har vært hos mamma i det siste, hun har en bærbar jeg har laget en juleside på. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dere er flinke altså Men SnowDOG\Mario: Hvorfor ikke samle noen folk ifra søppel og se en film da? Ville vært tidi det da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 CreatureCanis: sjekk din Innbox.. Sendte en PM ditt.. Viktig med svar litt kjappt.. *F... hate og ha mobil uten strøm* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hero of the day Jeg kom hjem fra skolen, satt meg ned og koste meg forran pcen, med å formatere og installere OS på nytt igjen...så sat jeg meg ned og installerte alle tuing ferdig... Plutselig lukta jeg litt brent...men fortsatte og legge inn ting... Så så jeg det kom litt røyk inn fra stua... Jeg sprang ut av rommet, og der var det fa** meg fullt av røyk, og ganske store flammer ifra en liten gammel stygg lampe... Jeg tokk tak i den med hansker og pælma den ut veranden.... Fyfaen og flaks at jeg hadde døre til stua oppe...ellers hadde jeg kanskje ikke merket det... Og røykvarslerene virka heller ikke, de var tomme for batteri... Gjett om mora mi skal få høre når hu kommer hjem ifra jobb! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Go bjaa, go bjaa! I dag er jeg litt neffor (ganske neffor..) Endret 4. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg også er litt neffor Jakten på kjørligheten altså...fAn!! Orker ikke å preike om det nå... det umulige .... forbanna kvinnfolk dritt .. (ikke diskriminerende ment mot adawen eller penta eller noen andre kvinner her på forumet, men ment mot en biatch i klassa)... Endret 4. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 JA kvinner er noe dritt avogtil....... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, jeg er helt enig... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Støtter dere i at mange Damer er rett og slett små lille drittunger ,men det finnes jo også damer som man ikke kan stoppe og tenke på. Og som det går ann prate med og dele tankene sine med.. jaja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Damer...man kan ikke leve uten dem, selv om de gjør oss gal. =) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *gir b-real ett stort kyss* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmz. noen som vet hva den norske rikssamlingen er elns? og kan forklare meg det.. har googlet litt, men var bare vanskelig stoff.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ikke skole nå, vær så snill............ er trøtt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg skal skrive litt om de forskjellige fasene under den norske rikssamlingen. fasene: Harald Hårfagre og vestlandet mot hans motstandere. Tiden etter Harald Hårfagre og strid mot danskekongen. Olav Trygvason og Olav Haraldson innfører kristendommen i Norge. :S Sorry Kenny000 (((( Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Kanskje dere skulle ha opprettet egen skole tråd forresten. Nærmere 50% av SO2 bestå av skole posts. Edit: Eg tror det er en dårlig dag idag. Kompisen min er trist og broren hans er lei fordi han har kranglet med damen. Endret 4. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) isn't she just CUTE ?! - det er exen Endret 4. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette består SO3 av: 40 % Kjærlighetsgreier 25 % Whine 15 % Dagbok 10 % Skole 5 % Chat 5 % Annet Sånn ca. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har du regnet ut det? Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det jeg vil den skal inndeholde er : 75% Dagbok 10% Skole 5% Annet Kjærligheten og whiiiien kan dere lage små poster som folk kan VELGE om dere vil lese ( ikke at jeg ikke strir med den selv for øyeblikket ) Endret 4. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg