Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg føler meg inspirert i dag til å starte folkeaksjon mot moderatorene. Jeg har fått 2 tråder stengt nesten uten grunn i dag.Mitt slagord er: MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ! Så er dere med eller mot meg? al capowned Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg føler meg inspirert til å si at... du er treig i oppfattelsen, hvis du ikke klarer å forstå hvorfor de stenger trådene dine. Forøvrig: "MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ!" Folk får stort sett ikke bla bla bla Give the porridge to this guy! edit: ~Alex~, fatter du ikke hvorfor trådene dine blir stengt? Endret 18. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg liker eldre menn fra østlandet, pølser og bilder av menn i t-streng. Hva med deg? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg føler meg inspirert til å si at... du er treig i oppfattelsen, hvis du ikke klarer å forstå hvorfor de stenger trådene dine. Forøvrig: "MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ!" Folk får stort sett ikke bla bla bla Give the porridge to this guy! edit: ~Alex~, fatter du ikke hvorfor trådene dine blir stengt? nei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg føler meg inspirert i dag til å starte folkeaksjon mot moderatorene. Jeg har fått 2 tråder stengt nesten uten grunn i dag.Mitt slagord er: MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ! Så er dere med eller mot meg? http://forum.begin.no/index.php?act=SR&f=60#13 Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Er nok til å gi warning i verste fall dette ~Alex~.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 nei Du får ikke grøt Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har mine egne menninger, dere kan ikke stoppe meg. I såfall sladrer jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har mine egne menninger, dere kan ikke stoppe meg. I såfall sladrer jeg. herregud, hva blir du så sur for ? det er over 50 000 brukere på dette forumet, hva i **** får deg til å tro at noen vil vite hvor mange som heter alex ? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er nok til å gi warning i verste fall dette ~Alex~.. PØH, jeg tar gjerne imot en advarsel for å bevare min ytringsfrihet! VIVA LA REVOLUTION! [Lurer på hva slags straff jeg får] Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har mine egne menninger, dere kan ikke stoppe meg. I såfall sladrer jeg. herregud, hva blir du så sur for ? det er over 50 000 brukere på dette forumet, hva i **** får deg til å tro at noen vil vite hvor mange som heter alex ? Sur du er blitt da alt er jo bare tull. "Ontopic" Alle som melder seg inn i mitt forbund mot moderatorer og mennesker skal få en bolle hver! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har mine egne menninger Slapp av, det har vi allerede merket. dere kan ikke stoppe meg. Gode folk som B|Real og psilocybe KAN. I såfall sladrer jeg. Report-knappen er VÅR venn, ikke din. Ikke ert på deg hele forumet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Er nok til å gi warning i verste fall dette ~Alex~.. PØH, jeg tar gjerne imot en advarsel for å bevare min ytringsfrihet! VIVA LA REVOLUTION! [Lurer på hva slags straff jeg får] Passa deg... hehe. Kan få fatale konsekvenser Endret 18. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) dette er morsomt, en del av dere blir seriøst sure for nesten ingenting. Jeg er kanskje en liten dritsekk som irriterer, men jeg har hvertfall en smule humor.. EDIT: Jeg tar en liten pause nå. Ingen baksnakking takk Endret 18. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 dette er morsomt, en del av dere blir seriøst sure for nesten ingenting. Jeg er kanskje en liten dritsekk som irriterer, men jeg har hvertfall en smule humor.. humor? nei nei... er det humor å dumme seg ut? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 dette er morsomt, en del av dere blir seriøst sure for nesten ingenting. Jeg er kanskje en liten dritsekk som irriterer, men jeg har hvertfall en smule humor.. humor? nei nei... er det humor å dumme seg ut? så mye for pausen min. det kan være humor, jeg ler ofte godt av når folk dummer seg ut. Personelig liker jeg å dumme meg ut avogtil, føles godt å gi litt faen noen ganger. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvis bare 1000 medlemmer hadde gitt 10,- til forumet hver ville vi ha fått 10000,- til ny server (ja tenk, 10x1000 er 10000) Bare en tanke.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvis bare 1000 medlemmer hadde gitt 10,- til forumet hver ville vi ha fått 10000,- til ny server (ja tenk, 10x1000 er 10000) Bare en tanke.. God ide Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) dette er morsomt, en del av dere blir seriøst sure for nesten ingenting. Jeg er kanskje en liten dritsekk som irriterer, men jeg har hvertfall en smule humor.. humor? nei nei... er det humor å dumme seg ut? så mye for pausen min. det kan være humor, jeg ler ofte godt av når folk dummer seg ut. Personelig liker jeg å dumme meg ut avogtil, føles godt å gi litt faen noen ganger. jaha... spørs nå litt åssen folk dommer seg ut det da. Tenk på det. Liker å dumme seg ut? off... hallo at du gidder. er kjedeli å dumme seg ut. EDITH: litt masse quote Endret 18. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hvis bare 1000 medlemmer hadde gitt 10,- til forumet hver ville vi ha fått 10000,- til ny server (ja tenk, 10x1000 er 10000) Bare en tanke.. va ikke so galen tanke... og viss 1000 hadde gjeve 20 kr så hadde dei hatt 20000 te ny server Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) dette er morsomt, en del av dere blir seriøst sure for nesten ingenting. Jeg er kanskje en liten dritsekk som irriterer, men jeg har hvertfall en smule humor.. EDIT: Jeg tar en liten pause nå. Ingen baksnakking takk Vi blir sure når folk oppfører seg som idioter. Slik som deg. Du er en liten drittsekk, ja. Du har ikke det minste snev av humor tilstede noe sted i kroppen din. Endret 18. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg