b-real Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Og dette er dere stolte over og har tatt screenshots av det? omg.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) ---sletta--- Endret 18. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva er vitsen med å überposte slik? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva er vitsen med å überposte slik? mhm... det er rart at folk gidder å poste så mye egentlig... jeg poster 1.7 innleggg per dag.... hehe mens mange poster 7-10 innlegg per dag. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jG vil jo bare få høyrere påoustkåount!1one Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jG vil jo bare få høyrere påoustkåount!1one LoL 2k omgroflmao o_O Du r ZÅh qL aZzzA!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jG vil jo bare få høyrere påoustkåount!1one LoL 2k omgroflmao o_O Du r ZÅh qL aZzzA!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 * * Anyways.....da var halvparten av julegavene kjøpt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det hender jeg poster ganske mye daglig ja. Det er sant det. Grunnen til det er jo egentlig at man sitter og gjør jobben min forann maskin, og følger med i de trådene jeg er med i bare for å få noe annet og gjøre innimellom. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er ferdig med alle jeg Brukte 2-3 timer (inkl kjøpte juletre ) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg er ferdig med alle jeg Brukte 2-3 timer (inkl kjøpte juletre ) jaha. Me kjøper alltid juletre på lille julaften me... eller noen dager før Julaften. Toppen 3 dager Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vi har egentlig som tradisjon å sette opp juletre 2uker før juleaften men i år har vi for pokker ikke kjøpt enda. :/ Det finnes ikke en smule julestemning pga det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Vi har egentlig som tradisjon å sette opp juletre 2uker før juleaften men i år har vi for pokker ikke kjøpt enda. :/ Det finnes ikke en smule julestemning pga det. so synd Men koffor har dere ikke gjort det i år da? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg føler meg inspirert i dag til å starte folkeaksjon mot moderatorene. Jeg har fått 2 tråder stengt nesten uten grunn i dag. Mitt slagord er: MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ! Så er dere med eller mot meg? Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg føler meg inspirert i dag til å starte folkeaksjon mot moderatorene. Jeg har fått 2 tråder stengt nesten uten grunn i dag.Mitt slagord er: MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ! Så er dere med eller mot meg? Ingen av delene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 so synd Men koffor har dere ikke gjort det i år da? Folk er rett og slett giddeløse. tror vi skal kjøpe imorgen eller noe. Eg kan jo gå ned og kjøpe nå hvis eg vil med da må eg drasse dritten med meg opp en bakke som det tar 15min å gå til vanlig. Det gidder eg ikke. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 so synd Men koffor har dere ikke gjort det i år da? Folk er rett og slett giddeløse. tror vi skal kjøpe imorgen eller noe. Eg kan jo gå ned og kjøpe nå hvis eg vil med da må eg drasse dritten med meg opp en bakke som det tar 15min å gå til vanlig. Det gidder eg ikke. Hehe... hadde ikke jeg heller giddet... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg føler meg inspirert i dag til å starte folkeaksjon mot moderatorene. Jeg har fått 2 tråder stengt nesten uten grunn i dag.Mitt slagord er: MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ! Så er dere med eller mot meg? Jeg føler meg inspirert til å si at... du er treig i oppfattelsen, hvis du ikke klarer å forstå hvorfor de stenger trådene dine. Forøvrig: "MODERATORENE ER DUMME! DETTE GJELDER DEG OGSÅ!" Folk får stort sett ikke lyst til å høre på folk når det første de sier er at de er like dumme som de de aksjonerer mot. EDIT: pwnd by leif. Endret 18. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg