Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid burde det ta å overføre 760 sanger til en mp3-spiller med usb1?

Kan du slutte å bruke SO3 som din egen personlige Support thread?

Dette blir neppe siste gang for å si det sånn.

EDIT: Du vil heller at jeg skal lage en ny tråd for hvert spørsmål jeg har?

Omtrent (antall XiB/(overføringshastighet i Xbps/8)) sekunder, tror jeg.

Seriøst, prøv å tenk litt på det selv.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Kanskje man begynner og nå grensa med tanke på plass på serverne? "Filvedlegg" er jo senket til 256kb, istedenfor 40mb - og nå stenger de ubrukelige overposta tråder. Hehe!

Har ingenting med det å gjøre...det har med at JEG syns at ting har sklidd ut her i OT...og jeg er hjemme og d blir en liten inskjepingsperiode :wee:

*evil laughter*

Lenke til kommentar
Hallo folkens!

Noen som husker meg? Nesten 2 måneder siden jeg posta noe på forumet nå.. Har hatt en del å gjøre, skolearbeid å gjøre, venner å være venn med, kjæreste å være koselig med..

Har savnet dere, men nå er det jo juleferie så det er ikke så mye å gjøre.

Noe spes. som har skjedd den siste tiden eller?

Etter det jeg kan se, så posta du noe den 8. og 6. desember, så to måneder er vel å overdrive... :roll:

Lenke til kommentar
Lurer på kem som har rekorden på flest poster på en dag her på hw.no. Selv er rekorden min fra ifjor når alle de gamle var i so3 og den var på over 130post på en dag. :hmm:

Jeg har hatt over 100, det var vel den dagen jeg var sjuk og ikke fikk sove... Jeg vet at wh1te og SkyMarshall har hatt veldig mange innlegg på én dag..

Lenke til kommentar
Lurer på kem som har rekorden på flest poster på en dag her på hw.no. Selv er rekorden min fra ifjor når alle de gamle var i so3 og den var på over 130post på en dag.  :hmm:

Jeg har hatt over 100, det var vel den dagen jeg var sjuk og ikke fikk sove... Jeg vet at wh1te og SkyMarshall har hatt veldig mange innlegg på én dag..

Sosohal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...