PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 EDIT: Ups, jeg poster da ikke i SO jeg... Hva er galt med SO? Ingenting, holder meg bare unna den, som den noe mindre populære brukeren jeg er. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 SO3 er åpen for alle og enhver. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 SO3 er åpen for alle og enhver. Jaja, glem komentaren min dere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ingenting, holder meg bare unna den, som den noe mindre populære brukeren jeg er. Jeg har ikke opplevd noe ubehag rundt deg, men nå har ikke jeg lest så veldig mye av det du har skrevet da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 SO3 er åpen for alle og enhver. Jaja, glem komentaren min dere. ooooooookey Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 hmm, nå ot skulle vært gjyldig.. *liste* pøh! Søppel ( 2165 ) Hovedkort ( 401 ) Annet ( 304 ) Hjelp til kjøp/salg av PC ( 280 ) Annet om hardware ( 243 ) Humor ( 243 ) Skjermkort og TV-kort ( 241 ) Webshop- og butikkdiskusjoner ( 187 ) Skjermer ( 179 ) Nettverk ( 137 ) Lagringsmedier ( 106 ) LAN-parties ( 79 ) Kabinetter ( 77 ) Diskuter artikler (HW) ( 68 ) Politikk, religion og samfunn ( 61 ) Programvare ( 52 ) Tilbakemeldinger om forumet ( 49 ) Hardware.no ( 39 ) OK-baren ( 38 ) Gledesutbrudd ( 36 ) Feilposter ( 29 ) CPU / Prosessorer ( 26 ) Trafikk ( 24 ) Testposter ( 23 ) Musikk ( 22 ) Kjøling - Luft ( 21 ) MC ( 19 ) Gullkorn ( 17 ) Lydkort og PC-høyttalere ( 16 ) RAM / minne ( 13 ) Windows ( 13 ) Diskuter spill og tilbehør - PC ( 13 ) PSU og Elektronikk ( 12 ) Meldinger fra moderatorteamet ( 8 ) Worklogs ( 8 ) Annet ( 8 ) Sikkerhet ( 8 ) Film/tv ( 7 ) SFF-barebone og stue-PC ( 7 ) Åpen diskusjon om mobil ( 7 ) Brukertester ( 6 ) Admin dump space ( 6 ) Jobb og utdanning ( 5 ) Bilderedigering, arkivering og programvare ( 5 ) Grand Theft Auto ( 5 ) Støydemping ( 4 ) Counter-Strike ( 4 ) Servere ( 4 ) Diskuter spill og tilbehør - Generelt ( 4 ) Linux / Unix ( 3 ) Spørsmål og svar - PC ( 3 ) Nyheter ( 3 ) Bærbare datamaskiner ( 3 ) Web-design, HTML og CSS ( 3 ) Case-mods ( 3 ) Diskuter artikler (windows.no/programmer.no) ( 2 ) Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no) ( 2 ) Diskuter artikler (Overklokking.no) ( 2 ) Half-Life ( 2 ) Tilbakemeldinger (Overklokking.no) ( 2 ) Hjelp, skal ha ny telefon! ( 2 ) Digitale kompaktkamera ( 1 ) Videokritikk ( 1 ) Windows (DOS, Win16, Win32) ( 1 ) Butikker, netthandel ( 1 ) Diskuter spill og tilbehør - Konsoll ( 1 ) Teknologi & Vitenskap ( 1 ) Overklokking av CPU ( 1 ) Tilbakemeldinger (Amotor.no) ( 1 ) Codecs ( 1 ) Stereo ( 1 ) Benchmarks ( 1 ) Diskutér artikler (Gamer.no) ( 1 ) Diskuter artikler (amobil.no) ( 1 ) Amobil.no ( 1 ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Søppel ( 3453 ) Hjelp til kjøp/salg av PC ( 443 ) Nettverk ( 312 ) Skjermkort og TV-kort ( 278 ) Annet ( 269 ) Annet om hardware ( 252 ) Diskuter artikler (HW) ( 216 ) SFF-barebone og stue-PC ( 197 ) Lydkort og PC-høyttalere ( 184 ) Hovedkort ( 157 ) Kabinetter ( 100 ) Lagringsmedier ( 83 ) Film/tv ( 79 ) Hardware.no ( 74 ) Counter-Strike ( 63 ) Windows ( 61 ) Webshop- og butikkdiskusjoner ( 60 ) Kjøling - Luft ( 56 ) PSU og Elektronikk ( 50 ) LAN-parties ( 49 ) Humor ( 48 ) Skjermer ( 45 ) OK-baren ( 45 ) Worklogs ( 45 ) Åpen diskusjon om mobil ( 43 ) Programvare ( 41 ) Annet ( 36 ) Gledesutbrudd ( 33 ) Nyheter ( 31 ) Benchmarks ( 31 ) Diskuter spill og tilbehør - PC ( 28 ) Brukertester ( 27 ) Politikk, religion og samfunn ( 25 ) Tilbakemeldinger om forumet ( 23 ) CPU / Prosessorer ( 23 ) Musikk ( 22 ) Kjøling - Vann og ekstrem ( 22 ) Bærbare datamaskiner ( 22 ) Linux / Unix ( 18 ) Hjelp, skal ha ny telefon! ( 14 ) Web-design, HTML og CSS ( 14 ) Diskuter spill og tilbehør - Generelt ( 14 ) Feilposter ( 13 ) Programmer, spill og OS ( 12 ) Bil - Trimming/styling ( 11 ) Videokritikk ( 11 ) Meldinger fra moderatorteamet ( 10 ) Diskuter artikler (Overklokking.no) ( 8 ) Bil - Teknisk ( 8 ) MP3-spillere ( 8 ) Sikkerhet ( 7 ) Overklokking av CPU ( 7 ) Amobil.no ( 4 ) RAM / minne ( 4 ) Doom ( 3 ) Bildekritikk ( 3 ) Overklokking av skjermkort ( 3 ) Audio ( 3 ) Ukens konkurranse ( 3 ) Teknologi & Vitenskap ( 3 ) Testposter ( 2 ) Diskutér artikler (Gamer.no) ( 2 ) Spørsmål og svar - PC ( 2 ) Ord fra redaksjonen ( 2 ) Støydemping ( 2 ) Codecs ( 2 ) Tilbakemeldinger (Overklokking.no) ( 2 ) Video ( 2 ) Gullkorn ( 2 ) Lanseringer av programmer ( 2 ) Håndholdte PCer ( 1 ) Far Cry ( 1 ) Servere ( 1 ) Admin dump space ( 1 ) Bilderedigering, arkivering og programvare ( 1 ) Klandiskusjon og rekruttering ( 1 ) Digitale kompaktkamera ( 1 ) Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no) ( 1 ) Visuell kreativitet ( 1 ) Diskuter artikler (amobil.no) ( 1 ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Søppel-nerd, Alex! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Søppel-nerd, Alex! Takk takk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg elsker Telenor! Resten av året, uansett, for nå som jeg endelig har fått tilbake SX1-en min kan jeg sitte online (på PC-en) så mye jeg vil for 5 kroner døgnet i nesten den vanlige (ISDN-)hastigheten min! Tusen takk, Telenor! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg elsker Telenor! Resten av året, uansett, for nå som jeg endelig har fått tilbake SX1-en min kan jeg sitte online (på PC-en) så mye jeg vil for 5 kroner døgnet i nesten den vanlige (ISDN-)hastigheten min!Tusen takk, Telenor! Gjelder ikke tilbudet bare WAP, ikke internett hvor mobilen brukes som modem?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg elsker Telenor! Resten av året, uansett, for nå som jeg endelig har fått tilbake SX1-en min kan jeg sitte online (på PC-en) så mye jeg vil for 5 kroner døgnet i nesten den vanlige (ISDN-)hastigheten min!Tusen takk, Telenor! Gjelder ikke tilbudet bare WAP, ikke internett hvor mobilen brukes som modem?? Det går vel som GPRS-trafikk..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Så lenge vi holder oss unna politikk og bandana'er så skulle det gå fint da joachim. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gjelder ikke tilbudet bare WAP, ikke internett hvor mobilen brukes som modem?? Det er det jeg har trodd en stund nå. Siden jeg for noen dager siden fikk SX1-en min tilbake, bestemte jeg meg for å koble til Internett gjennom den for å bevise at jeg hadde rett i en diskusjon. Så nå har jeg tapt diskusjonen, men fått Internett-tilgang hele døgnet resten av året! Marvil: Telenor har skrevet at WAP koster maks en femmer om dagen, ikke all GPRS-trafikk. Men det gjelder all GPRS-trafikk, likevel. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Gjelder ikke tilbudet bare WAP, ikke internett hvor mobilen brukes som modem?? Det er det jeg har trodd en stund nå. Siden jeg for noen dager siden fikk SX1-en min tilbake, bestemte jeg meg for å koble til Internett gjennom den for å bevise at jeg hadde rett i en diskusjon. Så nå har jeg tapt diskusjonen, men fått Internett-tilgang hele døgnet resten av året! Marvil: Telenor har skrevet at WAP koster maks en femmer om dagen, ikke all GPRS-trafikk. Men det gjelder all GPRS-trafikk, likevel. Oi, jeg har nemlig merket meg at slike tilbud som gratis wap i helgen ikke gjaldt all GPRS-trafikk.. Gledelig likevel da. Bortsett fra at tilbudet kun gjelder privat-abonnement.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hallo Er dette en leif eller noe annet som microsoft har? Isåfall, hvis jeg hadde vært Microsoft ville jeg ikke kalt noe internettrelaterte ting for hotsnail. Men så er det jo MS også da. Edit: Dette skjedde når jeg skulle se på mailen ifra msn. Har et program så jeg kan se mailen i opera når jeg skal se på mail fra msn. Endret 18. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hm.. lokal fil. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *lage hysterisk bra barbar i LOD* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har det snødd!! YES!! Faen så lei eg er av regnet altså. Greit nok at vi bergensere er vant med regn med det har vært helt forbanna grusomt i det siste. Storevannet her holder jo på å flomme over. /me kler på meg og går ut en tur med voven. *nettopp våknet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg