SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hmmm wich reminds me å sette opp de nye brann alarm dingsene som vi kjøpte. :S Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Skjønner ikke åssen du fikk til BUNDY som nick uansett jeg... Ekkelt å se på nick med bare store bokstaver... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nai, sove.. Må begynne å snu døgnet litt igjen snart.. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Møkkakveld. Vondt i armen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Legger meg jeg, før døgnrytmen går i dass Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hmm, får vel ta kvelden snart jeg også... Er litt usikker på om jeg skal jobbe idag, nesten så jeg ikke tør å finne det ut heller... EDIT: Seff. Jeg skal jobbe idag, 11:00-18:00. Hvor dum går det ann å bli. HELVETE. Wish me luck! Endret 18. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Oi oi... Det er faktisk en liten fordel å være helt alene i hybel rekka =) Da kan jeg springe naken frem å tebake. Lager mat uten klær, går forsåvidt uten klær hele dagen Jeje.. lurte på når jeg sku legge mæ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Urk.. la meg for 5½ time siden, og våknet nå. Bakfull og med hodepine. *Drikke kaffemelk* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja, var på julebord med airsoft-guttaboysene. Var på Peppes og så på Finnegans. Det var en del andre julebord på Peppes også, og fyttigrisen så ubehøvlet enkelte av disse 40-50 år gamle folkene er. Masse Hæhæhæhæhæh!! og Hå hå håh!!-ing fra fulle menn. Også én fyr som konstant skulle gå forbi meg og han som var bak meg, og absolutt måtte rompe seg ut over alt. Teite mennesker. Gå og dø på dere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 JA merket julebord tilstandene forrige helg...du kan jo tenke deg kordan det eg å gå på byn når man har lunte lik null. Tror eg skal slutte helt å gå på byn rundt juletider for eg takler ikke frekkheter fra slike folk. Anyways eg legger meg. Gnight. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 det er jammen dødt her om morgenen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hallo folkens! Noen som husker meg? Nesten 2 måneder siden jeg posta noe på forumet nå.. Har hatt en del å gjøre, skolearbeid å gjøre, venner å være venn med, kjæreste å være koselig med.. Har savnet dere, men nå er det jo juleferie så det er ikke så mye å gjøre. Noe spes. som har skjedd den siste tiden eller? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hallo folkens!Noen som husker meg? Nesten 2 måneder siden jeg posta noe på forumet nå.. Har hatt en del å gjøre, skolearbeid å gjøre, venner å være venn med, kjæreste å være koselig med.. Har savnet dere, men nå er det jo juleferie så det er ikke så mye å gjøre. Noe spes. som har skjedd den siste tiden eller? Egentlig ikke. Skulle jeg det ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 BUNDY, kvalitetsspammeren Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hallo folkens!Noen som husker meg? Nesten 2 måneder siden jeg posta noe på forumet nå.. Har hatt en del å gjøre, skolearbeid å gjøre, venner å være venn med, kjæreste å være koselig med.. Har savnet dere, men nå er det jo juleferie så det er ikke så mye å gjøre. Noe spes. som har skjedd den siste tiden eller? Det å oppsumere hva som hart skjedd o SO3 de siste 2 måndene vil være umulig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hallo folkens!Noen som husker meg? Faktisk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen som har peil om det kommer ut en Zalman Reserator 2 ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hallo folkens!Noen som husker meg? Åff Kårs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) BUNDY, kvalitetsspammeren ^,_,^ Jeg synes også det er ekkelt med store bokstaver. i nicket edit: kvalitet foran kvantitet Endret 18. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg