Torjus Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Me too, legger meg... hvis jeg får sove da Har jo fått enten seriøs eller tulle telefon fra EA Games eller en kødd.... Endret 18. desember 2004 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Begynner å bli litt lei lan'ing nå Vært på lan de 7 siste helgene Er det nå og Endret 18. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ehm. Brått kommer faren min og sier at jeg skal ut og seile i morgen! Seile! Det er kaldt! Skulle visstnok dra hjemmefra klokka 10. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Begynner å bli litt lei lan'ing nå Vært på lan de 7 siste helgene Er det nå og LOL, ahaha. Tenker morra og faren din er fornøyde... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ingen som er våken ? er jo vanligvis mye mer liv på en fredag.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 JEG HAR VUNNET WIDESCREEN!!!!!! Tror jeg Check it out: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=346052&hl= hørt om køddringing ? fikk en gang en telefon ifra skjult nummer, han hadde fin oslo dialekt, og sa han var ifra telenor, og skulle lære meg billigere måter å ringe på (jeg har netcom) Jeg har et navn til deg: ALLYSE!! Fans fyr som ringer meg og rundlurer meg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hihi *le av B|Real* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 *peke-på og le av* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 oh, nærmer meg 1500 poster Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 En fyr fra netcom ringte meg på mobilen i går. Prøvde å få meg til å bytte fra telenor til dem. Tror ikke han var klar over at jeg er 15år. *reklame mot barn* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 En fyr fra netcom ringte meg på mobilen i går. Prøvde å få meg til å bytte fra telenor til dem. Tror ikke han var klar over at jeg er 15år. *reklame mot barn* akkurat det samme skjedde med meg, bare omvendt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 var da veldig så aktive folka var her i dag..menmen nåw æim håpping tu bedd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 :/ jaja nå er forumet oppe igjen......så lenge det varer. Adminene må svette blod nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) hmmm, hvem må jeg kontakte for og endre navn igjen? tenkte på Bundy ikke BUNDY.. edit: synes BUNDY blir for teit..rettogslett stygt.. Endret 18. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er/var en brukbart stor brann på Byåsen (Havstein) i Trondheim. En kompis fikk tatt noen bilder, skal få han til å legge de ut. Begynte i et rekkehus. Brannvesnet fikk tydeligvis ikke noe trykk på vannet fra kummene, så brannen spredde seg. Litt senere var tre av husene i rekkehuskomplekset overtente. Det kan vel kalles kjipt, så nært jul. Vedkommende som bodde vegg i vegg med huset der brannen startet, men i motsatt retning av vinden skal prise seg lykkelig over vindretningen. Forsikringsselskapet får seg vel en aldri så liten smekk der ja. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Det er/var en brukbart stor brann på Byåsen (Havstein) i Trondheim. En kompis fikk tatt noen bilder, skal få han til å legge de ut. Begynte i et rekkehus. Brannvesnet fikk tydeligvis ikke noe trykk på vannet fra kummene, så brannen spredde seg. Litt senere var tre av husene i rekkehuskomplekset overtente. Det kan vel kalles kjipt, så nært jul. Vedkommende som bodde vegg i vegg med huset der brannen startet, men i motsatt retning av vinden skal prise seg lykkelig over vindretningen. Forsikringsselskapet får seg vel en aldri så liten smekk der ja. Blir alltid trist av å høre sånt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg vil egentlig skifte nick selv jeg, dette nicket sluttet jeg å bruke for leeenge siden... Men har egentlig ikke tenkt no særlig over det å bytte ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg vil egentlig skifte nick selv jeg, dette nicket sluttet jeg å bruke for leeenge siden... Men har egentlig ikke tenkt no særlig over det å bytte ... jeg bare fant på mitt da.. menhvem er det som kan endre nicket mitt til Bundy? for vil jo ikke miste den lille statusen jeg har edit: god natt.. Endret 18. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg