Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er/var en brukbart stor brann på Byåsen (Havstein) i Trondheim. En kompis fikk tatt noen bilder, skal få han til å legge de ut.

Begynte i et rekkehus. Brannvesnet fikk tydeligvis ikke noe trykk på vannet fra kummene, så brannen spredde seg. Litt senere var tre av husene i rekkehuskomplekset overtente. Det kan vel kalles kjipt, så nært jul.

Vedkommende som bodde vegg i vegg med huset der brannen startet, men i motsatt retning av vinden skal prise seg lykkelig over vindretningen. Forsikringsselskapet får seg vel en aldri så liten smekk der ja.

Lenke til kommentar
Det er/var en brukbart stor brann på Byåsen (Havstein) i Trondheim. En kompis fikk tatt noen bilder, skal få han til å legge de ut.

Begynte i et rekkehus. Brannvesnet fikk tydeligvis ikke noe trykk på vannet fra kummene, så brannen spredde seg. Litt senere var tre av husene i rekkehuskomplekset overtente. Det kan vel kalles kjipt, så nært jul.

Vedkommende som bodde vegg i vegg med huset der brannen startet, men i motsatt retning av vinden skal prise seg lykkelig over vindretningen. Forsikringsselskapet får seg vel en aldri så liten smekk der ja.

Blir alltid trist av å høre sånt :(

Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig skifte nick selv jeg, dette nicket sluttet jeg å bruke for leeenge siden... Men har egentlig ikke tenkt no særlig over det å bytte ...

jeg bare fant på mitt da.. menhvem er det som kan endre nicket mitt til Bundy? for vil jo ikke miste den lille statusen jeg har :D

edit: god natt..

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...