Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Okei... CFD så denne PMn nå. Og jeg svarer ikke på den fordi det ikke har noe med meg og gjøre, det var bare ett snev av med følese for ett annet menneske her i klassen... mer sier jeg ikke...

Alastor: "Det er bedre å holde kjeft, og la folk tro en er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil" Det utrykket passer ikke på meg... ganske enkelt fordi jeg ikke har opplevd at noen synst jeg er idiot verken på en eller annen måte...

da liker jeg bedre "det er bedre og spørre og virke teit.... osv" Den passer til min nysjerrige evigspørrende sjel... o0( åh gid så sofistikert jeg var i dag da) Nei...

Jeg spør og graver om det jeg lurer på jeg... det fører til en del spørsmål som kan virke utrolig teite, men jeg spør bare fordi jeg er usikker og vil bli sikker på det...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett det... Drev og rotet litt rundt og så forklaringen om hovedkort...

Så reagerte jeg på 39poster.. var jo 26 eller 29 igår.. 10poster utenfor søppel på noen timer?? Er det noe gale med deg nå? :p

Så jeg sjekket litt rundt og jeg fant masse rart.. Også hvor tragisk store deler av forumet er.

Lenke til kommentar

Og det var den tentamen i dass, ferdig 1140 er aldri bra tegn. Satt en time til og funderte på en oppgave, men fikk den ikke til så da gikk jeg. 2 timer og 40min og 5 timer tilgjengelig, jaja.

Amd vs intel og ati vs nvidia diskusjonene er de beste. Og generalkt alle andre der du kan se at detr er tett fjortisser.

Lenke til kommentar

Yes!!! Prosjektøren ankommer idag. OMFG!

Hei!

Ville informere deg om at din projektor annkom vårt lager i dag og blir sendt til deg i dag.

Filmer kommer aldri til å bli de samme igjen. Må kjøpe lerret nå da.....250cm eller større? Dette må være årets leketøy her i huset. :w00t:

Lenke til kommentar
Yes!!! Prosjektøren ankommer idag. OMFG!
Hei!

Ville informere deg om at din projektor annkom vårt lager i dag og blir sendt til deg i dag.

Filmer kommer aldri til å bli de samme igjen. Må kjøpe lerret nå da.....250cm eller større? Dette må være årets leketøy her i huset. :w00t:

hey!! Da inviterer du alle oss som bor i og rundt bergen til og se på film hjemme hos deg?

Lenke til kommentar
Hehe jepp....men ikke kalle.  :p

Lurer på om denne prosjektøren kommer til å drepe alt som heter sosialt liv?

Det gjør den garantert, iallefall hvis du har et finfint surround anlegg og er slesk og skaffer deg masse dvd-iso'er "lovlig"

Yup. Foreldrene mine er egentlig ganske så "Hi tech" de liker god lyd og bilde osv.... Surround anlegget vi har kostet 12.000 og den spille høyt og bra.

bbl

Lenke til kommentar
Hehe jepp....men ikke kalle.   :p

Lurer på om denne prosjektøren kommer til å drepe alt som heter sosialt liv?

Det gjør den garantert, iallefall hvis du har et finfint surround anlegg og er slesk og skaffer deg masse dvd-iso'er "lovlig"

Yup. Foreldrene mine er egentlig ganske så "Hi tech" de liker god lyd og bilde osv.... Surround anlegget vi har kostet 12.000 og den spille høyt og bra.

bbl

hehe... Kalle er grei altså.. Når vi er blandt folk oppfører vi oss faktisk normalt.. Unntaket er når Creaturecanis skulle komme opp til meg for første gang.. Jeg hadde ryddet i 4-5dager sammenhengende og like før hun kom så løp kalle ut på badet for og ta gele i håret.. Skal inrømme at jeg gjorde det samme ,men han vare like nærvøs som meg.. Tror han roet seg litt når han fant ut at Creaturecanis var en skikkelig l33t lady ;)

Anlegg til 12K og prosjektor? Du kan jo holde forum treff elns.. :w00t:

Lenke til kommentar
bjaa: Lucky kid.. :) Jeg klarer alltid å brekke noen bein jeg.. :/ (Både vinter og sommer)

Jeg også!

Jeg var med en kamerat på fjellet for en tid siden, det var vell i påsken..Så skulle vi hoppe på ski da, Mini ski altså! jeg hoppet og brakk beinet, og kameraten min hoppa og brakk kragbeinet :lol: Også 1 uke til han skulle bli frisk, så datt han ned en trapp på skolen og brakk det igjen :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...