bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger ikke og passe på nå Offtopic er jo fjernet ifra postcounten ja, men selv om off topic er fjernet, så syns jeg vi kan skrive litt lengre og ikke bare uber kort som noen gjør her enkelte ganger....Blir jo umulig å fulge med! (med mindra man er heltids nerd)...Man går glipp av ting mens man sover jo, iløpet av natta kommer det liksom 7 sider med so3 Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger ikke og passe på nå Offtopic er jo fjernet ifra postcounten ja, men selv om off topic er fjernet, så syns jeg vi kan skrive litt lengre og ikke bare uber kort som noen gjør her enkelte ganger....Blir jo umulig å fulge med! (med mindra man er heltids nerd)...Man går glipp av ting mens man sover jo, iløpet av natta kommer det liksom 7 sider med so3 Rrrrrolig nå ssssailorboy.. Må jo ikke skrive lange kjedelig innlegg hele tiden ute at de har noe poeng i seg. Spesielt hvis de ikke har no poeng i seg. Egentlig så er det verre å lese et langt langt langt innlegg ala sosohal sitt f.eks da det ikke er no rasjonell mening med innlegget. Men f.eks det som skjedde inatt var kjedelig da det plutselig dukker opp 7 sider. Men tenk om disse 7 sidene var fyllt opp med masse kjas og mas og ikke noe mening. Egentlig så gir ikke dette innlegget no mening, men siden du klager på for korte innlegg så legger jeg til masse unødvendig tekst i posten min slik at den hvertfall SER stor ut. Hvis du fortsatt leser dette så Gratulerer at du faktisk orker å lese noe så meningløst som denne posten. egentlig var det litt kult å skrive noe uten mening. Jaja. Livet er hardt. Bye Bye Johnny Bye Bye Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Trenger ikke og passe på nå Offtopic er jo fjernet ifra postcounten ja, men selv om off topic er fjernet, så syns jeg vi kan skrive litt lengre og ikke bare uber kort som noen gjør her enkelte ganger....Blir jo umulig å fulge med! (med mindra man er heltids nerd)...Man går glipp av ting mens man sover jo, iløpet av natta kommer det liksom 7 sider med so3 Kjøres inn epostmeldinger hos meg her nå. En hvert 3. minutt eller no med beskjed om at det er et nytt innlegg i SO3.. Me ndet er jo gøy å få mail også da :nice: Anyways.. Skal ha engelsk nå straks.. en time med slauring mao. Vi er både 2. og 3.-klassinger der så det blir mest soving/stirring på småripsene Etter det er det datafag ("Systemdrift" eller no), det ruler! Kan det meste fra før, men er likevel et kult fag Endret 28. oktober 2003 av Loomy Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja, Jan...du har et godt poeng der da Det er greit at folk poster lite igrunn og...så lenge det ikke er spam...som enkelte her inne driver med Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg føler meg truet av Kebab GUD sin avatar jeg, men neida han blir ikke utestengt. Ser på det bildet som en større trussel enn "Håper det skjer noe med deg i nærmeste fremtid" Se dere at han truer meg ? BjaA : Dårlig gjort ikke sant ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 hmm.. Dere sier noe ,men istedet for og ta en Edit så kan man jo bare legge inn en ny post. Blir mer ryddig av deg imo. Og nå kan vi ikke bli beskyldt for og spamme for postcount lenger Livet er herlig dere Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD : Hvorfor er du aldri på ventrilo mer a ? Servern er oppe så fort jeg kommer hjem (16:20) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jan(Atticus): Jepp! Det er så mange ting her på forumet som jeg føler truende mot meg at jeg snart slutter! Mora mi er den som reagerer mest igrunn.... Når kommer Viggo avataren? (Baneheia killer'n) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wooha. Det er meldt strorm her oppe i dag Kan bli artig det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 CFD : Hvorfor er du aldri på ventrilo mer a ? Servern er oppe så fort jeg kommer hjem (16:20) SKal komme inn der idag hvis jeg finner micen Har så masse rart og snakke om nå at det nesten er helt fælt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jøsseland å mange sider det blei før jeg fikk somla meg til å lese alt fra begynnelsen! chill down ok! makan! vi har hatt snø.. men nå er den borte igjen. litt trist.. snø er nemlig veldig koselig.. til fredag er det halloween! noen som skal no festlig? ev. kle seg ut? festlig å kle seg ut! personlig tenkte jeg at jeg skulle gå for en litt twisted schoolgirlkostyme.. twisted som i sminka som zombie.. det tror jeg passer bra inn på Halloweenparty på Luftslottet i Grimstad! Må ut å kjøpe diverse spennende smkinkegreier etterpå.. Prøvde å finne no bra zombiebilder og..men det var jeg ikke no flink til. Noen som har no skumle men litt enkle zombier no sted? : jeg har plutselig blitt vill og gal og begynt å spille Diablo2.. Som den fullstendige n00ben jeg er på Diablo så er jeg ikke kommet så langt enda.. Tror heller ikke jeg tør å spille no spess før jeg får hunken min bort til moral support.. siden d2 er OMGSKUMMELT! Idag har jeg spist mandariner.. eller er det klementiner? hm.. husker ikke. men det var gode! tror det er bra med slikt på vinteren. C-vitaminer! yey! Jeg tror egentlig jeg bør jobbe.. men.. jah.. okda! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg skal ikke kle meg ut på halloweeeenien. Heller ta meg noen øl og se på andre som kler seg ut Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg skal jobbe på helloween, men til lørdag skal jeg til arendal igjen og slå ut håret Detta blir gøy... Synes nesten synd på nabo narkomanen, var å avga vitene idag... Hadde så presis og god detaljert beskrivelse at de ikke trengte å spørre om mere. Fikk skyrt Og så var det bare en av 4 saker han hadde på seg... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wabby: Har du fått tilbake stasjonær pc nå? (da kan du jo starte å spille cs seriøst igjen da ) Men det blir vell litt deilig med stasjonær pc igjen da Bjørn, leser du ikke SO3?! må jeg VIRKLIG quote meg selv? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg har plutselig blitt vill og gal og begynt å spille Diablo2.. Som den fullstendige n00ben jeg er på Diablo så er jeg ikke kommet så langt enda.. Tror heller ikke jeg tør å spille no spess før jeg får hunken min bort til moral support.. siden d2 er OMGSKUMMELT! Heh.. Diablo2 er faktisk et utrolig bra spill , har ikke tall på hvor mange timer jeg har spilt det ,men spiller nesten ikke noe lenger. Men har spilt det omtrent 1000timer. Har gått igjennom det med 4personer osv Diablo2 er fett Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wabby: Har du fått tilbake stasjonær pc nå? (da kan du jo starte å spille cs seriøst igjen da ) Men det blir vell litt deilig med stasjonær pc igjen da Bjørn, leser du ikke SO3?! må jeg VIRKLIG quote meg selv? Nope... med CS funker pådenne lappisen jeg har nå da Annen ting! Vil ha Office Cd'en & Win2K cd'en... Er de eneste Orginal cd'ene jeg har i smalinga... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har aldri likt Diablo 2. Holdt meg mere til DS. Er mye artigere å spille DS i lag en Diablo2 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hey boyos! Jeg har vondt i kneet. Jippi. Sitter nå og hører på sløv musikk og prøver å ikke tenke.. Alt for mye å tenke på, som jeg ikke har lyst til å tenke på osv.. Lurer på hvor jeg skal dra på halloween.. Skal jeg kle meg ut? Kanskje jeg bare skal chille med venner. Yeah... Jesus som ting går fort her da..! Alt for mye å lese, alt for lite man rekker å skrive.. Hadde det i det minste vært mer fokus på tekstinga.. Er kjipt å lese mye på dette forumet, men vet ikke nøyaktig hvorfor.. Det værste er de svære avatarene..! Mindre avatarer, mindre kolonneplass på sia.. Og kanskje custom titles istedetfor Menneh.. First things first, forum adminsa SKAL hente fram so2 fra backupen, kan godt stenge den, men jeg syns noen av "newkidsa" skal ha noe å bruke som målsetting i forhold til so behaviour Like før jeg ønsker meg postcount tilbake slik at alle ikke skriver 20 1-linjers inlegg på hver side.. Var mer dagbok/småsnakk før, mens nå er det mer chat.. Kanskje det kommer seg etterhvert? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fader til aktivitet. Fet avatar Mario. wb forresten Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg HATER matte 2mX forbanna drittfag, og læreren våres driter egentlig i å foklare noe av de nye emnene, så vi må lese det selv, og da blir alt plutselig så umulig Angrer på at jeg tok det! Here er det snøstorm, isjj! Sikkert en ca -15c ute, og jeg har LANG vei å gå, det irriterer! grrr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg