ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Da er det overstått. Banket på hos jenta og overrakte henne pakken. Husker ingenting av det som skjedde. Bortsett fra at hun var usedvanlig vakker *klappe* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 GG! Endelig helg, 4 prøver og 2 framføringer på 5 dager. Jeg skal sove helt til mandag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 ah, hjemme fra kina restauranten pepperbiff er nydelig ! Spiste du pepperbiff på en kinesisk restaurant? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sist gang jeg var på kinesisk restaurant spiste jeg pizza. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 ah, hjemme fra kina restauranten pepperbiff er nydelig ! Spiste du pepperbiff på en kinesisk restaurant? gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Hvorfor spiser dere det på en kinesisk restaurant? Pepperbiff og alt det der kan man spise på ei kro. På en kinesisk restaurant skal man spise typisk eller tradisjonell kinesisk mat, ikke gatekjøkkenmat. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Hvorfor spiser dere det på en kinesisk restaurant? Pepperbiff og alt det der kan man spise på ei kro. På en kinesisk restaurant skal man spise typisk eller tradisjonell kinesisk mat, ikke gatekjøkkenmat. jeg åt biff snadder der og da fordi at familien ville ha kinamat men jeg ville ikke ha nett den dagen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) ah, hjemme fra kina restauranten pepperbiff er nydelig ! Spiste du pepperbiff på en kinesisk restaurant? jepp, nesten hele familien min liker kinamat, men ikke jeg edit: og pepperbiff er livretten min Endret 17. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jepp, nesten hele familien min liker kinamat, men ikke jeg Teite, overnorske nordmenn. Det finnes annen mat enn grandiosa i verden. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jepp, nesten hele familien min liker kinamat, men ikke jeg Teite, overnorske nordmenn. Det finnes annen mat enn grandiosa i verden. jeg er DRITTLEI av grandiosa, spiser det bare hvis noen venner har lyst til å være grei..ellers så kjøper jeg det aldri.. kjøper heller nudler da Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Hvorfor spiser dere det på en kinesisk restaurant? Pepperbiff og alt det der kan man spise på ei kro. På en kinesisk restaurant skal man spise typisk eller tradisjonell kinesisk mat, ikke gatekjøkkenmat. Enig. Innbakt kylling/kongereker i sursøt saus er himmelsk godt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jepp, nesten hele familien min liker kinamat, men ikke jeg Teite, overnorske nordmenn. Det finnes annen mat enn grandiosa i verden. veldi enig... masse annen norsk og utenlansk mat .... hallo... grandiosa er ikkje litt like god som Big one Mexican, eller pepperoni og risorante pizza. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Hvorfor spiser dere det på en kinesisk restaurant? Pepperbiff og alt det der kan man spise på ei kro. På en kinesisk restaurant skal man spise typisk eller tradisjonell kinesisk mat, ikke gatekjøkkenmat. Enig. Innbakt kylling/kongereker i sursøt saus er himmelsk godt Eller Chop suey eller noko med steikt ris Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 sånn, pakka inn to cd'er! *Ta seg en tur over til byen* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jaja då stikker jeg... er trøtt og sjuk så jeg skal vel kvile meg littegran... snakkez Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 JULEPERM! *danse* *sukk* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 *sukk* stram opp magan nå og smil mot verden så smiler verden tilbake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Erm..joda...det gjør den så sikkert.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 gjorde han sikkert... jeg åt no biffsnadder på en kinresturant ein gong Hvorfor spiser dere det på en kinesisk restaurant? Pepperbiff og alt det der kan man spise på ei kro. På en kinesisk restaurant skal man spise typisk eller tradisjonell kinesisk mat, ikke gatekjøkkenmat. Enig. Innbakt kylling/kongereker i sursøt saus er himmelsk godt Eller Chop suey eller noko med steikt ris Now youre talking! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg