Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok en woman jeg...

Fysisk i vertfall. Tok en test på Spray.no her om dagen. "Hvilket kjønn er du egentlig?" Endte opp med at jeg var mann jeg... :s Men så er ikke de testene helt reliable da...

Er vanligvis nok å se ned i bokseren/trusen/stringen/underbuksen/whatever.

Men i tilfeller kan det også svikte... :D

Lenke til kommentar

oppmerksomhet er vel bra? :p baaah.. hater folk som jobber i spillebutikker :p hehe.. vil ha den nyeste addonen til nwn men dama nekter å selge :p fordi det ikke slippes i morgen.. jaja.. fikk sett på cover og sånt da :D og han ene som jobber der spilte i hele natt.. DET er urettferdig det.. :( men dama sa at om jeg kunne bevise det ble solgt et annet sted skulle hun selge til meg,.. så noen som vet?

Lenke til kommentar

ja, Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark, har spilt hele den serien der ALT for mye egentlig, men når man sitter 3.4 kamerater i en kjeller og har det gøy så går tiden fort.. blir en bra helg dette tror jeg.. spille det i morgen, dagen på lørdag, så ut på byen så spille det på søndag :p

Sjefen min sa jeg ikke greide å sjamere dama bak disken nok.. så får prøve igjen etter på :p

CreatureCanis:

Det er bedre og spørre og virke dum, enn ikke spørre og fremdeles vere det.

heter vel "være det"?

Lenke til kommentar
Kommer det enda en addon til nwn?  :wow:  Baaah... jeg som ikke har vert gjennom orginalen enda... *skammeseg*

Hey... Du har fortsatt ikke svart på PM`n..

svart på hvaforno? :dontgetit:

Jeg stilte deg et spørsmål klokken 11:34.. Fortsatt ikke fått noe svar :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...