Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nettopp, derfor behøver man ikke si noe. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei ikke no... Jeg forteller ikke no.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mat fri... jeg er tilbake om en 30 min eller no sånt... håper jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noe trist som har skjedd? Huffda Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 zum zum, er hos en kamerat i spisefri.. wohihio Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da var jeg tilbake igjen... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Da var jeg tilbake igjen... Wb man, eller var det woman? Hmmm... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er nok en woman jeg... Fysisk i vertfall. Tok en test på Spray.no her om dagen. "Hvilket kjønn er du egentlig?" Endte opp med at jeg var mann jeg... :s Men så er ikke de testene helt reliable da... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er nok en woman jeg... Fysisk i vertfall. Tok en test på Spray.no her om dagen. "Hvilket kjønn er du egentlig?" Endte opp med at jeg var mann jeg... :s Men så er ikke de testene helt reliable da... Er vanligvis nok å se ned i bokseren/trusen/stringen/underbuksen/whatever. Men i tilfeller kan det også svikte... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har ikke så veldig lyst og utføre den manøveren akkuratt nå ettersom jeg går i klasse med ikke ringere enn 14 andre gutter... Det vil lissom bli en smule pinlig... ...ville nok fått en del oppmerksomhet da. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 oppmerksomhet er vel bra? baaah.. hater folk som jobber i spillebutikker hehe.. vil ha den nyeste addonen til nwn men dama nekter å selge fordi det ikke slippes i morgen.. jaja.. fikk sett på cover og sånt da og han ene som jobber der spilte i hele natt.. DET er urettferdig det.. men dama sa at om jeg kunne bevise det ble solgt et annet sted skulle hun selge til meg,.. så noen som vet? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer det enda en addon til nwn? Baaah... jeg som ikke har vert gjennom orginalen enda... *skammeseg* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ja, Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark, har spilt hele den serien der ALT for mye egentlig, men når man sitter 3.4 kamerater i en kjeller og har det gøy så går tiden fort.. blir en bra helg dette tror jeg.. spille det i morgen, dagen på lørdag, så ut på byen så spille det på søndag Sjefen min sa jeg ikke greide å sjamere dama bak disken nok.. så får prøve igjen etter på CreatureCanis: Det er bedre og spørre og virke dum, enn ikke spørre og fremdeles vere det. heter vel "være det"? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer det enda en addon til nwn? Baaah... jeg som ikke har vert gjennom orginalen enda... *skammeseg* Hey... Du har fortsatt ikke svart på PM`n.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skriveleif igjen... akk ja... skal rette på det... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer det enda en addon til nwn? Baaah... jeg som ikke har vert gjennom orginalen enda... *skammeseg* Hey... Du har fortsatt ikke svart på PM`n.. svart på hvaforno? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) pm pm pm pm pm pm.... MSN, irc, PM er deres venner... *hinte* Edit: Ikke minst SMS... Endret 4. desember 2003 av Wabby Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Goood morgen. Jeg tillater meg å rette på CcX sitt ordspråk, det heter nemlig: "Det er bedre å holde kjeft, og la folk tro en er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne all tvil". Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Får aldri pm her på forumet jeg weee, får gratis server maskin.. 677 mhz 256 ram og 15 gb *leke med* Endret 4. desember 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer det enda en addon til nwn? Baaah... jeg som ikke har vert gjennom orginalen enda... *skammeseg* Hey... Du har fortsatt ikke svart på PM`n.. svart på hvaforno? Jeg stilte deg et spørsmål klokken 11:34.. Fortsatt ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg