SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er forskjell på mye rart der nede i forhold til her. Her i norge er jo mange tilsetningstoffer ulovlige å bruke og det påvirker jo smaken. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Kan ikke skjønne at det skulle være noen forskjell men... EDIT: Stygg Leif. Endret 16. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva er forskjellen på USA vanilla coken og den norske? 8| Jeg har hørt at den amerikanske smaker mindre vanilje. Mer sukker? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva er forskjellen på USA vanilla coken og den norske? 8| Jeg har hørt at den amerikanske smaker mindre vanilje. Mer sukker? Vil heller si, ikke så kunstig. Mer vaniljesmak, mindre sukker. Genmodifisert hele landet Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Norsk Vanilla Coke, derimot, smaker direkte kvalmt Det går ikke an å drikke den! Nesten like latterlig som Dr pepper eller hva det nå er. uff. Smaker ufattelig drit. Dr. Pepper er jo godt. Smaker godter! Edit: Nesten like godt som vodkamix Endret 16. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Når vi var der for første gang (eg og en kompis) så var vi på ett kjøpesenter og flørtet med noen jenter (Vi var 16år) og det viste seg etterpå at jentene var 11-12 Haha fy faen kor mye greier det må være i foret deres for pokker de var utviklede. :!: Vi ler av det enda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Når vi var der for første gang (eg og en kompis) så var vi på ett kjøpesenter og flørtet med noen jenter (Vi var 16år) og det viste seg etterpå at jentene var 11-12 Haha fy faen kor mye greier det må være i foret deres for pokker de var utviklede. :!: Vi ler av det enda. lol Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Når vi var der for første gang (eg og en kompis) så var vi på ett kjøpesenter og flørtet med noen jenter (Vi var 16år) og det viste seg etterpå at jentene var 11-12 Haha fy faen kor mye greier det må være i foret deres for pokker de var utviklede. :!: Vi ler av det enda. Jasså dette visste jeg ikke om deg ( ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Så morsomt at dere ler av det ennå? jaha ja.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) What i dont know wont hurt me. Edit: Poenget er at det er mye rart i maten. Kyllinger er på størrelse med norske kalkuner. Endret 16. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 11 år er en fin alder.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tror jeg tar tidlig kvelden jeg nå... Slik standard at jeg våkner når polet stenger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Forskjellen på Cola i forskjellige land er veldig stor. Sist jeg var i statene var vi en kjapp tur innom Mexico for å ta oss en matbit, og der bruker de ekte sukker i Colaen. Det var en himmelsk smak, det smakte pürt og naturlig (eller, så mye som mulig, det var fortsatt Cola). Smak på meksikansk Cola minst én gang før du dør. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) http://forum.akam.no/index.php?showtopic=345603 Trenger hjelp. For å komme med et konstruktivt innlegg, så kan jeg si at den norske Colaen er ekkel i forhold til andre land. Samme gjelder Fanta. I Sverige smaker Fantaen bedre, med mer antall prosent appelsin (eller noe i den duren), mens Colaen er søtere. Hva som foretrekkes er en smakssak, men jeg foretrekker de svenske variantene. Endret 17. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har ikke peil Pelle, sorry. God natt. *legga seg* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nattis. Jeg tror jeg køyar nå, jeg. Så får jeg litt søvn, for en gangs skyld. *Feire sin første nattapost* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nattis. Jeg tror jeg køyar nå, jeg. Så får jeg litt søvn, for en gangs skyld. *Feire sin første nattapost* første? jjaja, her sitter jeg og laster ned en fil på 400mb, TAKK Ø.B for nå Må jeg se den^^. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nattis. Jeg tror jeg køyar nå, jeg. Så får jeg litt søvn, for en gangs skyld. *Feire sin første nattapost* første? jjaja, her sitter jeg og laster ned en fil på 400mb, TAKK Ø.B for nå Må jeg se den^^. Den er ganske genial den filmen der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nattis. Jeg tror jeg køyar nå, jeg. Så får jeg litt søvn, for en gangs skyld. *Feire sin første nattapost* første? jjaja, her sitter jeg og laster ned en fil på 400mb, TAKK Ø.B for nå Må jeg se den^^. Den er ganske genial den filmen der Nå må jeg vartfall se den^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg