Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 psilo: Åttelinjers signatur! Ammagad! *Brette opp ermene* Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 psilo: Åttelinjers signatur! Ammagad! *Brette opp ermene* HOLY LOL! there's gonna be a fight! :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har vi ikke en reportknapp lenger? Nei. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 *Jeg har ikke lest retningslinjene, og hadde hele 8 linjer her før en snill moderator fjernet alt. Nå har jeg forhåpentligvis lært leksen min* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Slutter på onsdag vi, men da skal vi bare være her i 45min elno. Lol, vi slutter 22 vi..... Da slutter jeg også.. Vi har siste eksamen på hele høyskolen.. Menmen, ett fett hvor jeg sitter og surfer og slapper av da.. Igrunn bedre å sitte her, ingen som maser osv.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Huff og huff... Har så mye å lekser nå det et er helt leit! Slutter på tirsdag, men har aldri hatt så mye lekser før... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) dha... har hatt frammlegg om hvordan man lager prosesorer til klassen i dag, det var det eneste frammlegget hvor alle holdt kjeft og ikke snakka av en eller annen grunn. tror ikke det var så mange som skjønte det Edit: dette har jeg ikke opplevd før, jeg trykker på "svar" også er posten min nest nederst. Endret 16. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 omg, vi røk ut i semifinalen på volleyballcupen i dag. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345339 <-- kan noen sette inn et par punktum og komma her ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Til i morgen skal jeg skrive ferdig en foto-perm som jeg ikke har begynt på, og redigere resten av en film. Til mandag skal jeg levere mange elevøvelser og et prosjekt om den første Harry Potter boka: From each chapter: 5 new vocabulary words – translated into Norwegian From chapters: 1, 3, 7, 11 – a short summary (1-2 paragraphs) A description of the main characters (about 1 paragraph for each): Harry,The Dursleys (Dudley, Petunia, Vernon), You-Know-who (Voldemort),Harry’s parents, Hagrid, Draco Malfoy, Hermione, Ron,Dumbledore, McGonagall,Prof. Snape,Prof. Quirrel Answer the question : What is the philosopher’s stone and why do others want it. (1/2-1 page) Answer the question: Why do you think this book has become so popular and did you like it? (1/2-1 page) Write a book summary: What happens in the book. Pluss at jeg har KRL-prøve i morgen.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345339 <-- kan noen sette inn et par punktum og komma her ? Tror punktum og komma er dødt på keyboardet hans.. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vet dette høres dumt ut, men er det blitt lovligt å laste ned så mye spill du vil fra nettet? Noen som sier de har hørt det på nyhetene. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vet dette høres dumt ut, men er det blitt lovligt å laste ned så mye spill du vil fra nettet? Noen som sier de har hørt det på nyhetene. Kanskje han/ho mente ulovleg? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) psilo: Åttelinjers signatur! Ammagad! *Brette opp ermene* Tror du bør daske han pga. avataren og Er det ikek slik at den kan kun brukes av de interne hw folka? Endret 16. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 På tide og stikke til dama...har nerdet her alt for lenge.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Anbefaler dere ett tastatur? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja, Logitech Internet Navigator SE. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja, Logitech Internet Navigator SE. Skulle akkurat til å si det, konge tastatur! Men tror ikke den svarte versjonen produseres lenger, og det er den som er best.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Eneste forskjellen som jeg vet om er rullehjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg