DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg viser finger'n til alle som gidder ta seg nær av det... Og jeg rager faktisk ikke mer enn 170cm over bakken... Ahh, fint å vite at det er flere som er litt lavere her. Hmmm, får håpe du ikke er 11 år da... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dag natt? Trodde det var natt før kl 6 jeg. Jeg VAR først da, du var 2 min fra å være først... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det burde nesten ikke være nødvendig, men jeg må: Ser ut som jeg er først her i dag også - hvis vi ser bort fra han over Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det burde nesten ikke være nødvendig, men jeg må: Ser ut som jeg er først her i dag også - hvis vi ser bort fra han over Så den også. Men man ser jo liksom ikke bare bort fra en? OG SPESIELT IKKE MEG! "Jeg var først på skolen, hvis man ser bort i fra de 20 andre i klassen min (og selvfølgelig lærerne og andre tullinger)" "Jeg sto først opp, hvis man ser bort i fra moren min, og hun er den eneste andre som bor her..." (I virkeligheten stemmer ikke dette.). Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg viser finger'n til alle som gidder ta seg nær av det... Og jeg rager faktisk ikke mer enn 170cm over bakken... Ahh, fint å vite at det er flere som er litt lavere her. Hmmm, får håpe du ikke er 11 år da... Nedda, jeg er nok nesten voksen dame jeg blitt hele 6461 dager gammal! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg viser finger'n til alle som gidder ta seg nær av det... Og jeg rager faktisk ikke mer enn 170cm over bakken... Ahh, fint å vite at det er flere som er litt lavere her. Hmmm, får håpe du ikke er 11 år da... Nedda, jeg er nok nesten voksen dame jeg blitt hele 6461 dager gammal! Har du en kalkulator å låne meg? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp... Trykk på Start - programmer - tilbehør - Kalkulator... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp... Trykk på Start - programmer - tilbehør - Kalkulator... Aha, så lett, det tenkte jeg ikke på. Fant ut at du var rundt 17 år. Begynner å bli gammel du ja... Mange grå hår eller? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Så den også. Men man ser jo liksom ikke bare bort fra en? OG SPESIELT IKKE MEG! Jeg er eldre enn deg. Ha respekt for de gamle Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Så den også. Men man ser jo liksom ikke bare bort fra en? OG SPESIELT IKKE MEG! Jeg er eldre enn deg. Ha respekt for de gamle Vet du hvor gammel jeg er også nå??? Folk vet jo rett og slett alt om meg. Det samme har bestemora mi også lært meg, tror hun også er litt eldre enn meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 start kjør calc er mye enklere å bruke Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sjekk profilen din sherlock Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 start kjør calc er mye enklere å bruke Ja, mange som sier slikt... Men alle tror at jeg er så god å oversette fra norsk til engelsk... Finner ikke ut hva kjør er på engelsk... Prøvde Search (over Run). Så har liksom prøvd alt annet enn Run, og nå gidder jeg ikke prøve mer, for er så lei av å prøve og prøve... Så får prøve Run en annen gang. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sjekk profilen din sherlock Var bare en liten feil der, skulle selvfølgelig stå 1887. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Oi... Har nettopp fått vite noe som har skjedd her. Men det er vel ikke i min autoritet og legge ut her akkuratt. Men nå ble jeg trist... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sjekk profilen din sherlock Var bare en liten feil der, skulle selvfølgelig stå 1887. Damn, bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) huff triste ting ekke bra Bah, eksamen og tentamens dag he rpå jobb i dag.. myyyye å gjøre *(kan ikke elever bare bruke hodet noen ganger??)* Endret 4. desember 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Oi... Har nettopp fått vite noe som har skjedd her. Men det er vel ikke i min autoritet og legge ut her akkuratt. Men nå ble jeg trist... huff :| triste ting ekke bra :| Bah, eksamen og tentamens dag he rpå jobb i dag.. myyyye å gjøre :| EDIT: Rettelse. EDIT: Nok en gang en rettelse. EDIT: Siste rettelse. Endret 4. desember 2003 av zalo Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Oi... Har nettopp fått vite noe som har skjedd her. Men det er vel ikke i min autoritet og legge ut her akkuratt. Men nå ble jeg trist... I søppel lever og ånder vi for en filosofi: Enten legger du ut alt, eller ingenting Men er det bare elendighet må du ikke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Oi... Har nettopp fått vite noe som har skjedd her. Men det er vel ikke i min autoritet og legge ut her akkuratt. Men nå ble jeg trist... I søppel lever og ånder vi for en filosofi: Enten legger du ut alt, eller ingenting Men er det bare elendighet må du ikke. ting kan fort være litt personlig.. altså det meste kunne jeg lagt ut selv, men dreier deg seg om noen andre ville jeg ikke lagt noe ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg