Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@haddis: Åssen linje har du nå?

@Goophy: IIIK! Aldri no kult sånt :no: Husker da en fotballhall her i Lørenskog raste, fotballag hadde hatt trening en halvtime før det skjedde... Jeg hadde hatt endel tidligere den kvelden. Skulle faktisk være trening der da det skjedde også, men den var avlyst... Lucky bastards :p

@imastard: LOL. Digg nok ;)

 

 

Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers "Fear Of The Dark" :love:

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å helt glemme et foredrag? Gikk ikke så veldig bra, akkurat, leste rett før jeg skulle fram foran klassen. Hvis vi teller framføringer som prøver har jeg 6 prøver denne uken, den siste blir en framføring av et prosjekt imorgen. Noe som heller ikke vil gå bra. Hvorfor har vi vanlig skoledag på mandag? For no dritt.

Lenke til kommentar
@Goophy: IIIK! Aldri no kult sånt :no: Husker da en fotballhall her i Lørenskog raste, fotballag hadde hatt trening en halvtime før det skjedde... Jeg hadde hatt endel tidligere den kvelden. Skulle faktisk være trening der da det skjedde også, men den var avlyst... Lucky bastards :p

 

 

 

Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Afraid To Shoot Stangers "Fear Of The Dark" :love:

Jeg hadde faktisk trening utenfor hallen når det skjedde, hvis du ikke visste det.

 

Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Be Quick Or Be Dead. :cool:

Lenke til kommentar

Hallois folks...

 

Sitter og fryser sakte men sikkert til døde på jobb..

 

Faen ta vaktmesteren på kjøpesenteret som har skrudd opp tiden på "timeren" på døra... :realmad:

 

Anyways, bare 8 dager igjen til X-Mas :woot:

 

EDIT: Vil bare føye til at jeg sitter på Exit Data, som er i Tromsø... I Tromsø er det også forøvrig mange minusgrader ute...

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...