imastard Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ganske stort ja. Vegen blir ikkje opna idag, og dei må ha borrerigg for og sprenge bort dei støste steinane. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dette har vært en fin skoledag. Kjetil og Kjartan (Fra TV2) var på skolen vår og hadde et slags show om mobbing og slikt, artig. Traff de også etterpå. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvor bra er ikke dette ? dette er dagen jeg skulle være til klokken 5 på skolen, og da er jeg syk ( ) , også sitter jeg her med julebrus, å ser LOTR 3 extended Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kjetil og Kjartan (Fra TV2) var på skolen vår og hadde et slags show om mobbing og slikt, artig. Traff de også etterpå. Nevnte du til de at de suger? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dette har vært en fin skoledag. Kjetil og Kjartan (Fra TV2) var på skolen vår og hadde et slags show om mobbing og slikt, artig. Traff de også etterpå. tøft, var de akkurat som på tv ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 @haddis: Åssen linje har du nå? @Goophy: IIIK! Aldri no kult sånt Husker da en fotballhall her i Lørenskog raste, fotballag hadde hatt trening en halvtime før det skjedde... Jeg hadde hatt endel tidligere den kvelden. Skulle faktisk være trening der da det skjedde også, men den var avlyst... Lucky bastards @imastard: LOL. Digg nok Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers "Fear Of The Dark" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 @haddis: Åssen linje har du nå? Det skulle vært en 2mbit, men ser dårlig ut.... Sitter og laster anarchy online nå på ca 12kB/s, lurer på om det er serveren eller linja mi? Itavisen testen viser at jeg har 935 kbit/s. Sikkert bare litt ustabil enda Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ganske stort ja. Vegen blir ikkje opna idag, og dei må ha borrerigg for og sprenge bort dei støste steinane. Jeg regner med at det er den eneste veien? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg regner med at det er den eneste veien? Selvsagt er det det, det er Sogn og Fjordane vi snakker om her. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 LOL.. Der la tlf. selger'n på Han ville vist ikke kjøpe noe av meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvordan er det mulig å helt glemme et foredrag? Gikk ikke så veldig bra, akkurat, leste rett før jeg skulle fram foran klassen. Hvis vi teller framføringer som prøver har jeg 6 prøver denne uken, den siste blir en framføring av et prosjekt imorgen. Noe som heller ikke vil gå bra. Hvorfor har vi vanlig skoledag på mandag? For no dritt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 pleier ikke en selger å selle ? Ringer vel ikke får å kjøpe stue soffan vel.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 @Goophy: IIIK! Aldri no kult sånt Husker da en fotballhall her i Lørenskog raste, fotballag hadde hatt trening en halvtime før det skjedde... Jeg hadde hatt endel tidligere den kvelden. Skulle faktisk være trening der da det skjedde også, men den var avlyst... Lucky bastards Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Afraid To Shoot Stangers "Fear Of The Dark" Jeg hadde faktisk trening utenfor hallen når det skjedde, hvis du ikke visste det. Btw, Winamp v.5.06 playing: Iron Maiden - Be Quick Or Be Dead. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 pleier ikke en selger å selle ? Ringer vel ikke får å kjøpe stue soffan vel.. En selger selger, han/hun seller ikke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ah, endelig ferdig med tentamener. Fransken gikk som den måtte, dårlig, men det er så... Uansett, skal ha kjøretime om tre kvarter. Jeg har kjørt sinnssykt lite før, så kjærelæreren får se å lære meg hvordan man gjør det greiene her... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Off, matte heldag er bare 4 dager frem i tid. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hallois folks... Sitter og fryser sakte men sikkert til døde på jobb.. Faen ta vaktmesteren på kjøpesenteret som har skrudd opp tiden på "timeren" på døra... Anyways, bare 8 dager igjen til X-Mas EDIT: Vil bare føye til at jeg sitter på Exit Data, som er i Tromsø... I Tromsø er det også forøvrig mange minusgrader ute... Endret 16. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 pleier ikke en selger å selle ? Ringer vel ikke får å kjøpe stue soffan vel.. En selger selger, han/hun seller ikke :!: morsomt ....... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Off, matte heldag er bare 4 dager frem i tid. Vi har også matte heldag om 4 dager Og jeg finner ikke formelsamlingen :/ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Off, matte heldag er bare 4 dager frem i tid. Vi har også matte heldag om 4 dager Og jeg finner ikke formelsamlingen :/ har matte heldags imorn , imotsetning til deg har jeg formelsamlingen, men ikke kunnskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg