Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oj, jeg snakker visst med hun jeg liker på MSN-en til fyren hun liker... :innocent:

Genialt :whistle:

Tja, jeg vil vel heller si idiotisk.

Men nå er jo jeg en idiot, så da er det ikke så farlig.

 

Hun kommer sikkert til å skjønne at det er meg snart, kjenner meg altfor godt...

Legg merke til *whistle*

Kanskje du drar'n litt langt, men lykke til :p

Lenke til kommentar

[19:42:01] BackBon3 W0r auto-message: spælle

[19:42:34] * BackBon3 W0rM har forandret navn til BackBon3 W0rM |

spille hL2.

[19:42:41] * BackBon3 W0rM | spille hL2 har forandret navn til

BackBon3 W0rM | spille HL2.

[22:01:23] Quattro® | w: hmm

[22:17:33] Quattro® | w: HL2

 

 

 

Ble mye hl2 på en gang hær

:p:p

Lenke til kommentar

Kjører bare SP1 jeg, funker fett det :) Sp2 skaper flere problemer enn den løser nesten. Har en kompis som er litt uttafor, har forstuet armen stakkar; på glatta. Er plutselig blirr veldig avvisende bare "PELL DEG VEKK" Hvis jeg spør hvordan det går med armen. Prøver juo bare å være hyggelig :hm: Laster ned BFME til han (Han er et strort LOTR fan) og håper det kan muntre han opp når han får det på julaften. Men jeg tror ikke pc'en hans takler det. (600Mhz 8Mb skjermkort 128MB RAM)

 

Noen andre LOTR spill dere tror kan funke på hans pc som er bra? Vil muntre han opp litt :)

Lenke til kommentar
Teddy du har 1337 innlegg :D

NÆ? Har jeg? Det visste jeg ikke :roll:

 

Hehe :p

 

Har 666 innlegg i Counter STrike kategorien og, og det utgjør 33% av innlegga mine ^^

 

Men tenker på kompisen min jeg stakkar, pleier ikke å gi noe hverandre til jul vi, men har litt lyst fordi han er så nedfor. Tips til bra LOTR spill so kjører på en 600Mhz 128MB RAM 8 MB skjermkort pc?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...