FuglFøniks Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor får man kjøpt NOD32 billig? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Nooo! Jeg er ikke ifra Rælingen, men går på vgs der Kommer faktisk fra Trondheim, men nå bodd i Lørenskog i... Tja... 8år Sameshit her. Untatt at jeg har bodd i Lørenskog i tja, 16år Endret 15. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvor får man kjøpt NOD32 billig? Hmmm... kommer ikke på noen andre plasser enn www.nod32.com Du kan jo se i testen til programmer.no om de har en prisguide e.l Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Trend 2005 er bare übergenialt! SÅ lenge du har en gyldig key, så er det 100000x bedre enn Norton! Du kan tilogmed åpne porter i routeren din gjennom programmet. Genialt program, thank God for Trend Micro!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jg lover dg dt r kult azza!! du kommer til å tjene penger dah d vil du vel??? kom igjen dah! for min skyll?? dette kan jeg love deg ikke er pyramidespill det er godkjent av forbrukerombudet, så det er noe ikke noen har å frykte. Jeg ville ikke reklamert får dette om det var ulovlig! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 uff..skal levere referatbok av "hvite niggere" som vi har lest i hele år. har skrevet litt referat men det er spredt overalt også skal det stå dato for timen vi leste har forresten en hyllest til fUzZy^ i siggen nå Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Å få penger uten å gjøre noe har enda ikke skjedd i nyere tid i hvertfall, og kommer aldri til å skje. Folkens, gi dere med denne smartsms-hypen som går. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Å få penger uten å gjøre noe har enda ikke skjedd i nyere tid i hvertfall, og kommer aldri til å skje. Folkens, gi dere med denne smartsms-hypen som går. Jeg prøver og frelse denne stakkars personen fra Smarsms... Har akkurat sendt en E-mail til forbrukerrådet om dem fraråder folk fra og melde seg inn Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 sjekk ut sangen jeg la ut i "Hva sier man til dama?" tråden *grovt språk warning* Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Du kan tilogmed åpne porter i routeren din gjennom programmet. Hvordan åpner du portene med programmet? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Å få penger uten å gjøre noe har enda ikke skjedd i nyere tid i hvertfall, og kommer aldri til å skje. Jo, hvis man vinner i Lotto får man penger for ingenting! (Men hvem i huleste er det som vinner, kun gamlinger og bonder?) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hørte på radioen her, ei på 19 som vant to millioner. å herregud jeg hadde daua Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 uff..skal levere referatbok av "hvite niggere" som vi har lest i hele år. har skrevet litt referat men det er spredt overalt også skal det stå dato for timen vi leste har forresten en hyllest til fUzZy^ i siggen nå *blush* Hva er det nå jeg har gjort? :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Oj, jeg snakker visst med hun jeg liker på MSN-en til fyren hun liker... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Oj, jeg snakker visst med hun jeg liker på MSN-en til fyren hun liker... Genialt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 uff..skal levere referatbok av "hvite niggere" som vi har lest i hele år. har skrevet litt referat men det er spredt overalt også skal det stå dato for timen vi leste har forresten en hyllest til fUzZy^ i siggen nå Digg meg også da, for fanken! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Å få penger uten å gjøre noe har enda ikke skjedd i nyere tid i hvertfall, og kommer aldri til å skje. Jo, hvis man vinner i Lotto får man penger for ingenting! (Men hvem i huleste er det som vinner, kun gamlinger og bonder?) Nei. Æsj, nå bestemte windows seg for å spørre om jeg vil restarte maskina hvert tiende minutt etter en oppdatering. Windows burde se at jeg har kanskje 30 ulagrede dokumenter oppe, og at jeg vil komme til å bruke hibernate i noe dager fremover.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Akkurat samme her, gidder ikke RS ffs, dumme Windows! Die stupid message Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Oj, jeg snakker visst med hun jeg liker på MSN-en til fyren hun liker... Genialt Tja, jeg vil vel heller si idiotisk. Men nå er jo jeg en idiot, så da er det ikke så farlig. Hun kommer sikkert til å skjønne at det er meg snart, kjenner meg altfor godt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Service Pack 2 power! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg