Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLINGEN EDIT: Eh, litt sent ute. Endret 15. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmm, har få hw-guys på MSN... Skader sikkert ikke å få fler Ellers takk orker ikke å ha folk jeg ikke kjenner på MSN. Word to SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 smartsms? Det er vell ikke lovlig? Pyramidespill? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Norton er jo teit uansett da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Norton er jo teit uansett da Linux for teh win! Haddis, ja, det er bare tull og fanteri, Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 herregud, han skriver at man skal fjerne hele norton security pga EN side, han kan da ikke være vel bevart Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slik fjerner du Norton Internet Security: Er vel best.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slik fjerner du Norton Internet Security: Er vel best.. oh norton iz teh suxz0r Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Norton er jo teit uansett da Linux for teh win! Haddis, ja, det er bare tull og fanteri, Ja --------------------------------------------------------------------------------------------------- Men seriøst...Norton må være noe av det mest ubrukelige jeg har vært borti... Den går amokk vær gang jeg skal installere noe, vær gang jeg åpner en zip fil...og som oftest ender det med restart Neste for meg blir Trend Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLINGEN Hva med rælingen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLINGEN Hva med rælingen? pain er derfra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLINGEN Hva med rælingen? pain er derfra. So is my fetter Jørgen [Ho-Man] Endret 15. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Les forsiden på www.bt.no da. syke "eksperter" Er vaskebjørner farlige da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Uff Uff... Ei 13 år gammal jente prøve og verve meg til smartsms Latterlig og høre alle de vidunderlige pengene ho lover jeg skal få :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Norton er jo teit uansett da Linux for teh win! Haddis, ja, det er bare tull og fanteri, Ja --------------------------------------------------------------------------------------------------- Men seriøst...Norton må være noe av det mest ubrukelige jeg har vært borti... Den går amokk vær gang jeg skal installere noe, vær gang jeg åpner en zip fil...og som oftest ender det med restart Neste for meg blir Trend Second that! Kameraten min sitt NAV pleier å blokke hele nettverket pga auto protect. Hver gang han installerer noe, eller laster ned noe så kommer mld om at det er utrygt osv. Samme i spill, kommer melding om høy risiko. NAV = NOD32 = Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Uff Uff... Ei 13 år gammal jente prøve og verve meg til smartsms Latterlig og høre alle de vidunderlige pengene ho lover jeg skal få :!: jg lover dg dt r kult azza!! du kommer til å tjene penger dah d vil du vel??? kom igjen dah! for min skyll?? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nooo! Jeg er ikke ifra Rælingen, men går på vgs der Kommer faktisk fra Trondheim, men nå bodd i Lørenskog i... Tja... 8år Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nooo! Jeg er ikke ifra Rælingen, men går på vgs der Kommer faktisk fra Trondheim, men nå bodd i Lørenskog i... Tja... 8år Jaja, det går som "kommer fra" når du går på skole der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg