Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hvis man ser bort fra småungene som legger en til...

Word.... blokker småunger med en gang de legger meg til.... msn lista mi er full nå uannsett så de kommer ikke inn :D

EDIT: Siste skoledag i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Msn er kos

EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^ ;)

Kos? Coz er det noen skriver... En gang var en så uheldig å skrive CoS til meg, en som hatet Harry Potter (Ja, jeg har dilla på det!) Så jeg trodde han snakket om den andre boka... Det var litt morsomt spesielt når han blokket meg! (Han hadde vært sur fordi jeg hadde blokket han et par ganger...)

Lenke til kommentar
Msn er kos

EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^  ;)

Kos? Coz er det noen skriver... En gang var en så uheldig å skrive CoS til meg, en som hatet Harry Potter (Ja, jeg har dilla på det!) Så jeg trodde han snakket om den andre boka... Det var litt morsomt spesielt når han blokket meg! (Han hadde vært sur fordi jeg hadde blokket han et par ganger...)

livet ditt er jammen spennende

Lenke til kommentar
Da skal dere prøve å være moderator og få X antall personer som bruker msn for å spørre om alt mulig, og som automatisk tror at jeg vet hvem de er..

Slik er det for meg også... Men det er et litt mindre forum da, ikke 500 medlemmer en gang!

@bakemesterharepus: Stress med MSN? Eh...Det skjer aldri noe der omtrent, ikke etter at jeg blokka en fyr.

@fUzZy^: Heldige dere! Siste skoledag for oss er tirsdag og jeg har enda en tentamen igjen.

Edit:

@bakemesterharepus: Spennende? Erh... *Prøve å trekke seg rolig vekk fra SO3*

Edit2: Skrivefeil. (Så stor at jeg ikke greide å ignorere den eller hvordan du vil at det skal skrives!)

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...