Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hvis man ser bort fra småungene som legger en til... Word.... blokker småunger med en gang de legger meg til.... msn lista mi er full nå uannsett så de kommer ikke inn EDIT: Siste skoledag i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111 Endret 15. desember 2004 av fUzZy^ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Dakar deg Tonio.. Stress med msn vet du Fuzzy: hvor mange kan man ha før den er full da? Endret 15. desember 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Msn er kos EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^ Kos? Coz er det noen skriver... En gang var en så uheldig å skrive CoS til meg, en som hatet Harry Potter (Ja, jeg har dilla på det!) Så jeg trodde han snakket om den andre boka... Det var litt morsomt spesielt når han blokket meg! (Han hadde vært sur fordi jeg hadde blokket han et par ganger...) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^ Er du verdig? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Msn er kos EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^ Kos? Coz er det noen skriver... En gang var en så uheldig å skrive CoS til meg, en som hatet Harry Potter (Ja, jeg har dilla på det!) Så jeg trodde han snakket om den andre boka... Det var litt morsomt spesielt når han blokket meg! (Han hadde vært sur fordi jeg hadde blokket han et par ganger...) livet ditt er jammen spennende Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Da skal dere prøve å være moderator og få X antall personer som bruker msn for å spørre om alt mulig, og som automatisk tror at jeg vet hvem de er.. Slik er det for meg også... Men det er et litt mindre forum da, ikke 500 medlemmer en gang! @bakemesterharepus: Stress med MSN? Eh...Det skjer aldri noe der omtrent, ikke etter at jeg blokka en fyr. @fUzZy^: Heldige dere! Siste skoledag for oss er tirsdag og jeg har enda en tentamen igjen. Edit: @bakemesterharepus: Spennende? Erh... *Prøve å trekke seg rolig vekk fra SO3* Edit2: Skrivefeil. (Så stor at jeg ikke greide å ignorere den eller hvordan du vil at det skal skrives!) Endret 15. desember 2004 av Tonio Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 EDIT: Kan jeg få adde deg da haddis? ^^ Er du verdig? Hva er definisjonen din på verdig da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slik det er for meg også... Men det er et litt mindre forum da, ikke 500 medlemmer en gang! Så flott da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 @fUzZy^: Heldige dere! Siste skoledag for oss er tirsdag og jeg har enda en tentamen igjen. Jah... vi hadde siste eksamen idag... (ja, eksamen i jula ) Skal være grøt fest eller noe på skolen i morgen.. ahhh... BLIR DIGG Å SLIPPE SKOLEN!!!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi har siste skoledag på Tirsdag.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Skal være grøt fest eller noe på skolen i morgen.. ahhh... Den dagen vi hadde det i HK skulle jeg til tannlegen, det jeg rakk var: Å vaske før vi skulle spise og vaske etter vi hadde spist! Det er typisk min flaks. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 *hoppe ut av SO3 og løpe til bordtennis trening * Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da skal dere prøve å være moderator og få X antall personer som bruker msn for å spørre om alt mulig, og som automatisk tror at jeg vet hvem de er.. Du vet at du ikke MÅ ha msn-adressen din liggende ute her? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Idag skulle være første (og forhåpentligvis siste) gangen jeg skulket en tentamen... Dramatisering av ett stykke i norsk, gruppa mi hadde ikke gjort noe... Jaja, tvilsomt norskgrunnlag på meg nå, men W H A T E V E R. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da skal dere prøve å være moderator og få X antall personer som bruker msn for å spørre om alt mulig, og som automatisk tror at jeg vet hvem de er.. Du vet at du ikke MÅ ha msn-adressen din liggende ute her? Tenkte jeg også Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vet dere hva som er kjipere enn kjipest? Det å ikke få lov til å bruke datan etter ni hvis det er skole dagen etter! Også trodde jeg det var helg og alt mulig, så kommer jeg på at jeg må dra om 40 min. Det er kjipt det! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eg har svarer ikke lenger på msn requests siden eg egentlig ikke liker å chatte noe særlig. Bare få eg gidder å chatte med og 99% av de er folk eg kjenner irl. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eg har svarer ikke lenger på msn requests siden eg egentlig ikke liker å chatte noe særlig. Bare få eg gidder å chatte med og 99% av de er folk eg kjenner irl. Pent.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Legger til alle som "add'er" meg, men flesteparten blir blokket momentant etter en kort prat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg