Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...også har jeg hvert hos en kamerat og mekka pc. Pcen var en p4 maskin med plexi kabinett, og det brukte jeg litt lang tid på, nesten en time....men så hadde jeg mistet noen skruer også da... :p

Dårligste unnskyldning noen gang, du kunne brukt tape. :yes:

Lenke til kommentar

kjedelig dag å være ute på byen i dag. Var egentlig masse folk ute, men lite kjentfolk...

Men jeg har et lite problem. Noen som vet hva den sangen som spilles i underworld traileren som sendes på tv heter? Jeg vil ha den, men vet ikke hvem eller hva som har den.

Link: Underworld

Lenke til kommentar
Men jeg har et lite problem. Noen som vet hva den sangen som spilles i underworld traileren som sendes på tv heter? Jeg vil ha den, men vet ikke hvem eller hva som har den.

Tja, si det... :)

Agent Provocateur - Red Tape :thumbup:

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Tja, si det... :)

Agent Provocateur - Red Tape :thumbup:

:thumbup: Thanx.

Irriterende at den ikke er på soundstracket da. *laste ned*

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg er først her i dag også - hvis vi ser bort fra han over ;) Og når vi snakker om sola, nei, Britney er ikke her. Men jeg er er her :thumbs:

BTW, Britney er på Hawaii

Og det skal bety? Er maaaaaange over det som har vært her og skrevet i dag (04.12.). :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...