flodhest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Begynner å like ordet "hummre" hihi *hirr knegg humre* Jeg skirver det med bare en "n" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 med bare èn m, så får man trykket litt feil.. skal være trykk på m'en! hummmmre Menneh.. jeg skulle sove, right? Ja? Ok. Good night dudes and dudettes! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 natta ja, opp kl 06.00 i morgen også.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 skal opp halv syv. god natt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Står opp 07:45 Passer meg perfekt. Komme opp..ta meg et bad...spise...litt IRC/tv og så jobb. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er syk så jeg kan snoooooooooorrrkeee så lenge jeg vil. Står opp med litt surfing på nett. Kanskje jeg skal for en gangs skyld finnet ut hvordan dette IRC-nettverket funker? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ...også har jeg hvert hos en kamerat og mekka pc. Pcen var en p4 maskin med plexi kabinett, og det brukte jeg litt lang tid på, nesten en time....men så hadde jeg mistet noen skruer også da... Dårligste unnskyldning noen gang, du kunne brukt tape. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kjedelig dag å være ute på byen i dag. Var egentlig masse folk ute, men lite kjentfolk... Men jeg har et lite problem. Noen som vet hva den sangen som spilles i underworld traileren som sendes på tv heter? Jeg vil ha den, men vet ikke hvem eller hva som har den. Link: Underworld Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Men jeg har et lite problem. Noen som vet hva den sangen som spilles i underworld traileren som sendes på tv heter? Jeg vil ha den, men vet ikke hvem eller hva som har den. Tja, si det... Agent Provocateur - Red Tape Endret 4. desember 2003 av zalo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Greit. Eg gir meg.....God natt da folkens. Idag er det litt aktiviter tror eg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Men jeg har et lite problem. Noen som vet hva den sangen som spilles i underworld traileren som sendes på tv heter? Jeg vil ha den, men vet ikke hvem eller hva som har den. Tja, si det... Agent Provocateur - Red Tape Thanx. Irriterende at den ikke er på soundstracket da. *laste ned* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er det bilde av deg selv artic? Du er jævli fin om det er det ialefall <Sånn ser jeg ut nå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Ser ut som jeg er først her i dag også - hvis vi ser bort fra han over Og når vi snakker om sola, nei, Britney er ikke her. Men jeg er er her BTW, Britney er på Hawaii Endret 4. desember 2003 av Arctic Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Lite liv her omkring i dag... eller kansje det bare er meg som kjeder meg noe seriøst her. Bah... hovedkort meg opp bak ass. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ser ut som jeg er først her i dag også - hvis vi ser bort fra han over Og når vi snakker om sola, nei, Britney er ikke her. Men jeg er er her BTW, Britney er på Hawaii Og det skal bety? Er maaaaaange over det som har vært her og skrevet i dag (04.12.). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Lite liv her omkring i dag... eller kansje det bare er meg som kjeder meg noe seriøst her. Bah... hovedkort meg opp bak ass. EYY!!! Meg du viser fingeren til? Din lille... hmm, håper ikke du er stor da.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dag natt? Trodde det var natt før kl 6 jeg. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg viser finger'n til alle som gidder ta seg nær av det... Og jeg rager faktisk ikke mer enn 170cm over bakken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg