ehs5 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Oops. Rettet nå. :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå er jeg ferdig med amttetentamen. Gikk ålreit. Får igjen økonomiprøven imorgen. Dette året blir ikke så gale som antatt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 "På størrelse med et eple" blir også feil. Et eple kan være mange hundre kubikkmillimeter stort. "På lik linje med et eple", derimot.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ahhhh da var hastigheten skrudd opp til 1.5mbits (1.4) mens eg var ute med vovven! digg!! Psilocybe: Har du tatt noe kule bilder verdt å vise nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Næsj, jeg bare knipser i vildens sky og lærer hvordan det fungerer. Så, nope, ingenting kult foreløpig. Har noen ok makrobilder av en kake, dog. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) *"#(=)/¤)("/(#¤O"!"*#"*#"*"*#"**!!!!11!11!! Morra mi skule låne PS2'n til å se film her om dagen, jeg forklarte henne grundig hva hun skulle gjøre, satte filmen klar og sa "Trykk på den knappen så starter du filmen" (Start knappen) I dag skulle jeg spille GTA: SA og vet dere hva ho har klart??+??+++? SLETTE SAVEGAMTER TIL GTA: SA, GT4 : Prologue og andre spill!!!!11! Jeg er så fly forbanna at det er like før jeg sprekker! (Hadde kommet langt på vei i Las Venturas hadde alle gull på flight og bike school + 2millioner spenn) Er det noen mulighet for å gjenopprette savsa? PLZ! EDIT: Eller noen som evt kan si noe for å roe meg ned? Endret 15. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror du overlever. NEI Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kopiere saves fra en kompis? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror du overlever. NEI Oksygen, næring og væske? Didn't see a memory card there. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 LOL @ Mamman til -Teddy- Ahahahaha. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 gahh kjedelig å sitte hjemme med brudd i ankelen :S blir sliten av å hoppe rundt på krykker Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kopiere saves fra en kompis? Er ikke kult å ha andres profiler. Dessuten har han ikke opparbeidet seg hverken respekt, muskler, damer eller penger. Og bronze på alle skolene... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Her vil jeg anbefale deg å klikke i vinkler og brekke moren din på midten. EDIT: To ganger! Endret 15. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Faen pakka kom innom tollen på gardermoen. ufff jaja *hente* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ÅRHHH! Det var det jeg visste! Jeg fikk sykt dårlig karakter pga den gamle gubben 3+ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da hadde ikke BT nettverket gått fort.. Men jeg nevner det som sagt fordi vi har ip telefon.. @fUzZy^ Hvorfor det? Koster jo 562532 ganger mer ffs.! Jeg vet , men mamma er telefon whore ( ) så hun MÅ ha en stabil telefon linje.... Jaja, det er bare fint, da kan jeg begynne å laste for max igjen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Der var siste prøve for iår over, og det gikk helt ok. Jeg er fornøyd. Jeg har vært uten bærbar musikk i lengre tid grunnet en ødelagt minidisk, men nå som jeg har Zen Touch merker jeg hva jeg har gått glipp av. Ingenting er herligere enn å sitte og høre på This Apparatus Must Be Unearthed mens man jobber med skolearbeidet. Stenger virkelig ut verden. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 gahh kjedelig å sitte hjemme med brudd i ankelen :Sblir sliten av å hoppe rundt på krykker Hvordan klarte du å brekke ankelen? Føler med deg, er ikke noe kult med benbrudd. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tok 3 nye piercinger i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg