SkyMarshall Arts Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tenkte bare ikke over det. Har sitti i halvsøvne og animert, også måka jeg den ut. Stupidity lenge leve - men det orna seg før noe skjedde! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hehehek dritbra Jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja legger jeg meg ikke nå, så kaster jeg opp! Natta menneskene mine ... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tror jeg har den diggeste skoledagen i manns minne. Hele dagen i bakken, og det er ikke "skidag" heller. Alle de andre enn ski- og snowboard-gruppa (meg og to/tre andre) sitter på skolen og råtner . Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Haha, det begynner jo å bli litt lyst her og så det er nok på tide du legger deg ja Natta! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Yeargh! Skal liksom jobbe med særemne nå, men det vil seg ikke. Tror jeg må ta ut en studiedag i morgen. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og her sitter jeg og oversetter fra engelsk til spansk, skal lage spansk sang i musikken Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Og her sitter jeg HJEMME! *haddis ler av alle som sitter på skolen* Jaja, får ta å lage meg noen pannekaker med bringebærsyltetøy! Endret 15. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hater NSB! Dritt-toget var 20min forsinket så jeg ikke rakk tog nr.2. FAEN! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Forbanna ?=/&%¤#/!!! Forsatt 64kb! Lenke til kommentar
tøs Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Makan til klaging her i dag da.. Slettes ikke bra.. Selv sitter jeg på jobben med en snus og en kopp Te. Storkoser meg (så mye det er overhode mulig å gjøre på jobben da..) Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har vært våken hele natta, igjen, og gleder meg til å gjøre alle tingene jeg må gjøre i dag. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er grunnen til at enkelte er opp hele natten? Skjer det noe spesielt da? Er det noe ekstra kult på tv? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Om mindre enn 1 time til har vi eksamen Og selfølgelig får vi sånn gammel gubbe som har vært lærer i det faget i 25 år Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og her sitter jeg HJEMME! *haddis ler av alle som sitter på skolen* Jaja, får ta å lage meg noen pannekaker med bringebærsyltetøy! Du tok deg en aldri så liten fridag du også nå rett før jul? Digg å sitte hjemme mens alle andre sliter på skolen. Har følgende fag på onsdager: Eldre historie, norsk og engelsk Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hallo folket. Har kommet hjem fra skolen. Har fått tilbake mattetentamen. Skuffa. Hadde nesten riktig på alle oppgavene jeg tok men så glemte jeg utregning og benevning på mange av oppgavene. Men jeg visste jo faen ikke at det var viktig. Aldri noen lærere som har sagt det til meg før. Tror kanskje den læreren jeg har nå sa det mens jeg var hos tannlegen sist uke. Fikk 3-. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Når du arbeider med matte, så er det ikke nødvendigvis svaret man er ute etter. Enhver idiot kan skrive inn noe på kalkulatoren og skrive av det. Det er fremgangsmåten som er interessant, de vil se hvordan du tenker når du kommer til et problem av en viss type. At du glemmer benevning får du stå til ansvar for selv. Det skulle bare mangle at det føres opp i tillegg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Sikkert det ja... Men dette er første gang på 3 år at vi har en ordentlig mattelærer som ikke har en IQ på størrelse med et eple. Endret 15. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En IQ med et eple? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg