Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men uansett, jeg anbefaler deg sterkere og bruke bittornado sin klient fremfor Azureus, dette siden asureuz tar den delen om "jo mer man deler, dess mer får man" veldig bokstavelig, men det gjør ikke bttornado. (Ett tips, bruk et Program som Heter NetLimiter for å blokkere uploaden til BitTornado.)

Noe som ligger inne i Azureus rett ut av .exe fila :)

Og at du sier at Azureus krever at du må uploade mye for å få lastet ned fort er total bullshit.

 

konklusjon:

www.bittornado.com mye bedre enn http://azureus.sourceforge.net/

 

Hvis man kan og bruke Azureus er det helt klart den beste BT klienten, spesielt etter at v.2.2.0.0 kom(gikk opp fra ca. 100KB/s til 125KB/s).

 

PS! Ekte menn seeder.

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
PS! Ekte menn seeder.

Jeg vet det. Jeg seeder det som er mulig og seede fra mange mbit på skolen. Men hjemme har kan jeg ikke gjøre det pga, IP-telefonen. Den hakker hvis uploaden min er for høy. Snakker jeg med noen samtidig som msn + webcam er på, henger det igjen opp til 4-5 sekunder. :p

 

 

 

Men jeg laller uansett... Natti natt. folks!

Lenke til kommentar
Men uansett, jeg anbefaler deg sterkere og bruke bittornado sin klient fremfor Azureus, dette siden asureuz tar den delen om "jo mer man deler, dess mer får man" veldig bokstavelig, men det gjør ikke bttornado. (Ett tips, bruk et Program som Heter NetLimiter for å blokkere uploaden til BitTornado, hvis ikke du skal seed'e, så merker du ikke forskjell. Bortsett fra at hele "btdownloadgui" bruker tilsammen maks 1KB/s upload uansett anntall vinduer oppe. ;) )NetLimiter koster rundt 45 dollar trur jeg.. VERDT pengene. =)

wow, tenk hvis alle var like smarte som deg..

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...