Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ÆSj.. Skal skrive om Mozart til i morgen, og finner bare engelske sider som er bra. Det finnes bare en side som alle har brukt....

http://w3.rz-berlin.mpg.de/cmp/

 

grei side om komponister

Ellers er jo wikipedia flott:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mozart

 

 

Kan du ikke engelsk har du ett problem

Takk.. Kan engelsk, men det er litt kjappere å bruke norske sider.. I hvertfall hvis du vil bli fort ferdig og bruker litt kopier-lim-inn-teknikk!

Lenke til kommentar

Har bare 120gig plass alt i alt jeg, begynner å blir litt tynt.... Med Filmlaging på 20gig musikksmaling på noen gig, spill på 30gig, programmer på 30gig + windows og systemgjenomrettingsfiler og blablabla....

 

KJøper en brukt Seagate Barracuda av en kompis (knapt brukt) 80gig S-ATA til 425kr + en grønn iste :p

Lenke til kommentar

Faens hor helvete!! Noen drittunger som har vært på ungdomsklubben jeg er leder for har faen meg pelt av cd-keyen på WarCraft III Reign of Chaos cd'n min!!!

 

Hadde tilfeldigvis glemt det igjen der forrige uke. Og så måtte jeg reinstallere WarCraft i dag og da var faen meg den forbanna keyen revet av manualen!!! Og nå får jeg ikke spilt :cry:

Lenke til kommentar
Før har jeg benyttet denne klienten: www.bittor****.*** (Legge ikke ut link da moderator kanskje ikke har smaken for det) Med den klienten lagret jeg filene i "D:/Bit Torrent/[aktuell mappe]"

 

Der ligger det nå en fil som er lastet en del MB, denne vil jeg fortsette på i Azureus. Men når jeg velger "åpne torrent" i Azureus får jeg ikke velge hvor den skal lagre fila, den bare begynner å laste ned... :shrug:

 

Hvordan velge hvor den skal laste ned?

Hvis du tidligere har filer ifra BitTornado, og skal bruke disse videre i Asureuz. Hmm.. Du kan jo bytte under innstillingene til Asureuz hvor filene mellomlagres mens de lastes ned, og hvor de havner når de er ferdige tror jeg. Da er det enten å endre denne instillingen til den respektive mappen hvor de halvferdige filene ligger, eller flytte de andre filene til Asureuz sin Standard mappe.

 

Og en ting til. Det skal ikke være noe stress og hive ut linker til BitTorrent klienter her. Da det ikke har noe å si, siden man ikke linker til innholdssidene hvor man kan finne piratprogramvare torrents. Og at man har lov til å bruke BitTorrent nettverket fritt, siden store firmaer som Mandrake faktisk gir ut gratisprogrammene sine på denne måten.

Såvidt jeg husker har de fleste linux distroer jeg har vært borti kunnet blitt levert over BT.

 

Men uansett, jeg anbefaler deg sterkere og bruke bittornado sin klient fremfor Azureus, dette siden asureuz tar den delen om "jo mer man deler, dess mer får man" veldig bokstavelig, men det gjør ikke bttornado. (Ett tips, bruk et Program som Heter NetLimiter for å blokkere uploaden til BitTornado, hvis ikke du skal seed'e, så merker du ikke forskjell. Bortsett fra at hele "btdownloadgui" bruker tilsammen maks 1KB/s upload uansett anntall vinduer oppe. ;) )NetLimiter koster rundt 45 dollar trur jeg.. VERDT pengene. =)

 

konklusjon:

www.bittornado.com mye bedre enn http://azureus.sourceforge.net/

Lenke til kommentar
Hoho, så noe morsomt på Mac'ern i stad.. Måtte flire litt for meg selv.

 

 

Han kisen her sægger så SINNSYKT! Buksa er lissom ekte under pikken.. Og han ikke bokser på seg! Enten gikk han kommando eller så bruker han tanga  :p

Hahahah, sykt. Han er vel mr.skaterboiii da. :ermm:

 

Deilig at man sitter å se på ræva til en anne kar mens man "koser" seg med McDonalds maten.

Endret av highlander-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...