ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Blir farlige jo eldre du er ja. btw, ahpadt: Kjenner du en Per-Terje? Jepp. Han går i klassen min. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Dude, seriøst, pack a bag and hit the road. Får vel lese litt på U.S. history til engelsktentamen til i morra da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Dude, seriøst, pack a bag and hit the road. Får vel lese litt på U.S. history til engelsktentamen til i morra da. *se for seg en svæær amerikaner med den obligatoriske v8eren, et-par-og-tjue-grader i lufta og en laaaang vei* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg hadde tentamen i går! Fem minus på del 1 og 2 fire på del tre (som var nynorsk.) Dette var muntlig... I morgen skal jeg ha mattetentamen! Ønske meg lykke til? (Hvis ingen av dere gjør det for jeg gjøre det selv! ) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg hadde tentamen i går! Fem minus på del 1 og 2 fire på del tre (som var nynorsk.) Dette var muntlig... I morgen skal jeg ha mattetentamen! Ønske meg lykke til? (Hvis ingen av dere gjør det for jeg gjøre det selv! ) Gudd løkk :----D Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Ønske meg lykke til? Nei. Var hos bruttern nå, PC-en hans har et av de verste tilfellene av spyware jeg har sett. Ad-Aware låste seg når jeg skulle slette de ca 800 filene.. P3 800 MHz, 128mb sdram, ATI Rage osv. drevet av Win98. Kan ha noe med at dama hans kun bruker PC-en til IRC, MSN og sjekking av diverse tvilsomme sider.. ahpadt: Let's go to Hollywood Endret 14. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg hadde tentamen i går! Fem minus på del 1 og 2 fire på del tre (som var nynorsk.) Dette var muntlig... I morgen skal jeg ha mattetentamen! Ønske meg lykke til? (Hvis ingen av dere gjør det for jeg gjøre det selv! ) Lykke til! (gl hf ) Fikk tilbake Nynorsk tentamen i dag. 4+ Hadde jeg aldri trudd... Lurer på en ting; Har gått fra en bittorrent klient til en annen, og holdte på å laste ned en del forskjellige filer, hvordan kan jeg fortsette på disse i Azureus? Må bare få den til å lagre filene på samme sted som der jeg hadde startet på de andre sist. Hadde lastet nesten halveis på noen og nå må jeg starte på nytt Kan jeg ikke bare fortsette på den jeg hadde lastet halvveis på? Hvordan? Den gjør det automatiskt med den gamle klinten bare jeg lagrer den på samme sted som sist, men hva skal jeg gjøre i Azureus for å fortsette på torrents fra den gamle klienten? -Mulig VELDIG forvirrende, les siste setning så bør det være mulig å skjønne noe. (Orker ikke ødellege 1337 status av denne ene posten ) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruker du IE, så gå til logg, og der ligger en IP øverst, i den folderen skal linken ligge.. Save i samme folder som forrige gang og så skal den begynne der den slapp.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ahpadt: Let's go to Hollywood YEAH! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Skriver du ikke på andre steder enn off-topic for å beholde 1337? Jaja.. Fikk en annen nynorskprøve igjen i dag også, der hadde jeg 5-... Tusen takk for at dere sa lykke til! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruker du IE, så gå til logg, og der ligger en IP øverst, i den folderen skal linken ligge..Save i samme folder som forrige gang og så skal den begynne der den slapp.. Før har jeg benyttet denne klienten: www.bittor****.*** (Legge ikke ut link da moderator kanskje ikke har smaken for det) Med den klienten lagret jeg filene i "D:/Bit Torrent/[aktuell mappe]" Der ligger det nå en fil som er lastet en del MB, denne vil jeg fortsette på i Azureus. Men når jeg velger "åpne torrent" i Azureus får jeg ikke velge hvor den skal lagre fila, den bare begynner å laste ned... Hvordan velge hvor den skal laste ned? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Bruker du IE, så gå til logg, og der ligger en IP øverst, i den folderen skal linken ligge..Save i samme folder som forrige gang og så skal den begynne der den slapp.. Før har jeg benyttet denne klienten: www.bittor****.*** (Legge ikke ut link da moderator kanskje ikke har smaken for det) Med den klienten lagret jeg filene i "D:/Bit Torrent/[aktuell mappe]" Der ligger det nå en fil som er lastet en del MB, denne vil jeg fortsette på i Azureus. Men når jeg velger "åpne torrent" i Azureus får jeg ikke velge hvor den skal lagre fila, den bare begynner å laste ned... Hvordan velge hvor den skal laste ned? Bruk BitC*met. * = o. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noe som vet om en smart måte å oversette en engelsk tekst til norsk??? Ikke ord etter ord, men en hel tekst! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noe som vet om en smart måte å oversette en engelsk tekst til norsk??? Ikke ord etter ord, men en hel tekst! Ja! Gjør det selv! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noe som vet om en smart måte å oversette en engelsk tekst til norsk??? Ikke ord etter ord, men en hel tekst! Ved hjelp av hodet ditt... Oversettelsesprogram funker dårlig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noe som vet om en smart måte å oversette en engelsk tekst til norsk??? Ikke ord etter ord, men en hel tekst! Ved hjelp av hodet ditt... Oversettelsesprogram funker dårlig. ÆSj.. Skal skrive om Mozart til i morgen, og finner bare engelske sider som er bra. Det finnes bare en side som alle har brukt.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ville bare si grattis med dagen darkness Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Gratulerer med dagen, Kine. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg vil bare si ... gratulerer til meg, for nå skal jeg mekke Pita... wohooo Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ÆSj.. Skal skrive om Mozart til i morgen, og finner bare engelske sider som er bra. Det finnes bare en side som alle har brukt.... http://w3.rz-berlin.mpg.de/cmp/ grei side om komponister Ellers er jo wikipedia flott: http://en.wikipedia.org/wiki/Mozart Kan du ikke engelsk har du ett problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg