Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønske meg lykke til?

Nei.

 

Var hos bruttern nå, PC-en hans har et av de verste tilfellene av spyware jeg har sett. Ad-Aware låste seg når jeg skulle slette de ca 800 filene..

P3 800 MHz, 128mb sdram, ATI Rage osv. drevet av Win98.

 

Kan ha noe med at dama hans kun bruker PC-en til IRC, MSN og sjekking av diverse tvilsomme sider.. :p

 

ahpadt: Let's go to Hollywood :D

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Jeg hadde tentamen i går! Fem minus på del 1 og 2 fire på del tre (som var nynorsk.) Dette var muntlig... I morgen skal jeg ha mattetentamen! Ønske meg lykke til? (Hvis ingen av dere gjør det for jeg gjøre det selv! :p )

Lykke til! (gl hf :p )

Fikk tilbake Nynorsk tentamen i dag. 4+ :w00t: Hadde jeg aldri trudd...

 

Lurer på en ting; Har gått fra en bittorrent klient til en annen, og holdte på å laste ned en del forskjellige filer, hvordan kan jeg fortsette på disse i Azureus?

 

Må bare få den til å lagre filene på samme sted som der jeg hadde startet på de andre sist.

 

Hadde lastet nesten halveis på noen og nå må jeg starte på nytt :hmm: Kan jeg ikke bare fortsette på den jeg hadde lastet halvveis på? Hvordan? Den gjør det automatiskt med den gamle klinten bare jeg lagrer den på samme sted som sist, men hva skal jeg gjøre i Azureus for å fortsette på torrents fra den gamle klienten?

 

-Mulig VELDIG forvirrende, les siste setning så bør det være mulig å skjønne noe.

 

(Orker ikke ødellege 1337 status av denne ene posten :p )

Lenke til kommentar
Bruker du IE, så gå til logg, og der ligger en IP øverst, i den folderen skal linken ligge..

Save i samme folder som forrige gang og så skal den begynne der den slapp..

Før har jeg benyttet denne klienten: www.bittor****.*** (Legge ikke ut link da moderator kanskje ikke har smaken for det) Med den klienten lagret jeg filene i "D:/Bit Torrent/[aktuell mappe]"

 

Der ligger det nå en fil som er lastet en del MB, denne vil jeg fortsette på i Azureus. Men når jeg velger "åpne torrent" i Azureus får jeg ikke velge hvor den skal lagre fila, den bare begynner å laste ned... :shrug:

 

Hvordan velge hvor den skal laste ned?

Lenke til kommentar
Bruker du IE, så gå til logg, og der ligger en IP øverst, i den folderen skal linken ligge..

Save i samme folder som forrige gang og så skal den begynne der den slapp..

Før har jeg benyttet denne klienten: www.bittor****.*** (Legge ikke ut link da moderator kanskje ikke har smaken for det) Med den klienten lagret jeg filene i "D:/Bit Torrent/[aktuell mappe]"

 

Der ligger det nå en fil som er lastet en del MB, denne vil jeg fortsette på i Azureus. Men når jeg velger "åpne torrent" i Azureus får jeg ikke velge hvor den skal lagre fila, den bare begynner å laste ned... :shrug:

 

Hvordan velge hvor den skal laste ned?

Bruk BitC*met.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* = o.

Lenke til kommentar
Noe som vet om en smart måte å oversette en engelsk tekst til norsk??? Ikke ord etter ord, men en hel tekst!

Ved hjelp av hodet ditt...

Oversettelsesprogram funker dårlig.

ÆSj.. Skal skrive om Mozart til i morgen, og finner bare engelske sider som er bra. Det finnes bare en side som alle har brukt....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...