Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Urk. Sovna jeg. Gikk glipp av Nissene på Låven og det meste av håndball-kampen.

Skal jeg gjøre litt geografi nå? Da er jeg deriiiitflink i så fall, siden det da blir det tidligste jeg noen gang har starta på en slik oppgave. Alt blir sikkert gjort siste uka.

Regner at det blir CSistedet, jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CSI er for pyser. Se på The Third Watch på nrk2! (Den tredje vakten på norsk tv?) DET er bra serie! Lønner seg å se fra starten av, for å bli kjent med karakterene, historien etc, men kan også hoppes inn i; men da kan det forekomme litt forvirring iblant.. Anbefalelse: Last ned episodene :yes: (Som i, uhm, løp og kjøp på spaceworld?)

Lenke til kommentar

TV generelt er for pyser :p

Har hvert på "ullrik" idag, en liten ungdoms klubb, også har jeg hvert hos en kamerat og mekka pc. Pcen var en p4 maskin med plexi kabinett, og det brukte jeg litt lang tid på, nesten en time....men så hadde jeg mistet noen skruer også da... :p

Nå koser jeg meg med loff, sjokomelk og IRC :D

Lenke til kommentar
Hmm.... Betgenelsen "Julebaksten" i strøket der du bor, har jeg forbundet med noe veeeeldig tynnflytende  :dribble:

Hehe *glise lurt*

Vel...fattern brygger egent juleøl.

Er allerede klart faktisk. Har ikke smakt på det enda..

fan...herjet litt med per eilif når jeg var i gotta...fyren klorte fan meg et 2 cm langt sår på handa mi...blødde som fan og drit...ser ut som jeg har vært i krigen :p

yeah...olebrum og nasse nøff er avbildet. Nesten så jeg må ta på meg olebrumsokker i morra som matcher :p

Endret av Ecthelion
Lenke til kommentar

Hver gang jeg får ett sår av typen b-real fikk, så transformer jeg meg automatisk om til *tamtamtatam* RAMBODUDE! Får på meg rugged singlet og rødt pannebånd og løper rundt og blør mens jeg roper "I AM FIGHTING JUNGLE NINJAS! I AM IN WAR! WARSCARS ALL OVER! I AM RAMBO! LOOK!", og viser frem såret mitt. Ser virkelig ut som om jeg har vært i krigen ja :mrgreen:

Lenke til kommentar

*hummre*

Vel, jeg viste bare perdiddy såret og han nicket og sa sorry og gav meg 2 røyk så jeg er happy jeg... *hihi*

Jaja...Vi er fri for ost i dette dritthuset så det blir ikke noe ostesmørbrød på meg i kveld.

Tror jeg skal fikse på forumgalleriet senere i kveld hvis jeg ikke lager hjemmesiden min på nytt igjenn.

Vi får se hva kvelden bringer.

Lenke til kommentar
Jeg også får slike sår :p Hver eneste sommer klarer jeg å tryne på sykkelen, og da slårj eg meg alltid skikklig! Så jentene trøster meg da :p Blør som ****** på skolen, drypper blod langs gangen... who cares...

natta people!!

Skal på jobb i en barnehage. Kan ikke se ut som jeg har vært i krigen da.

Folk kan jo tro at jeg er en barnemisshander elns *hummre*

Begynner å like ordet "hummre" hihi

And god night toyou

Lenke til kommentar

Tror nok jeg skal legge meg også.. :yes:

Har vært forkjøla såå lenge nå, og jeg skal prøve å begynne med å legge meg tidligere mer enn 1 kveld av gangen.. Kanskje det hjelper mer da :shrug:

(Men EGENTLIG er det bare fordi jeg ble litt sliten av rambomodus.. Kutta meg litt på ostehøvelen skjønner dere..!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...