ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Glemte å si at nå har jeg fått byttet nick fra FuZzY^ til fUzZy^ Omg? Hva var vitsen med det da? Ja, stor F er jo kulere Likte med liten f bedre jeg tihi Har virkelig ikke moderatorer bedre å gjøre? Edit: Tilbake til Lock On og lande på hangarer! Endret 14. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Matte heldag på mandag. Er det riktig av meg å begynne å lese allerede nå? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Matte heldag på mandag. Er det riktig av meg å begynne å lese allerede nå? Tror ikke du gjør noe galt nei... Sålenge du ikke ha en annen prøve imorgen da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Yes..Deilig med betennelse i begge øya Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Yes..Deilig med betennelse i begge øya Dakar Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Matte heldag på mandag. Er det riktig av meg å begynne å lese allerede nå? Jeg har matte heldag imorgen skal manne meg opp til å øve nå Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Matte heldag på mandag. Er det riktig av meg å begynne å lese allerede nå? Tror ikke du gjør noe galt nei... Sålenge du ikke ha en annen prøve imorgen da Men sant. Jeg glemmer jo litt det jeg leser en uke i forveien... *Lure videre* Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hw.no har juuuulelogo! Såg det og tenkte eg skulle posta det, men du kom først Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 skal ha halvdags tentamen i matte i morra. Unasett hva jeg sier til meg selv kommer jeg ikke til å få øvd noe.. men jeg skal allikevel prøve. Bare jeg får 4 (eller bedre) er jeg tillfreds. Skal øve ganske mye hvis jeg vil ha en 5er eller 6er. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 skal ha halvdags tentamen i matte i morra. Unasett hva jeg sier til meg selv kommer jeg ikke til å få øvd noe.. men jeg skal allikevel prøve. Bare jeg får 4 (eller bedre) er jeg tillfreds. Skal øve ganske mye hvis jeg vil ha en 5er eller 6er. Ja noen har det vel sånn også... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Matte heldag på mandag. Er det riktig av meg å begynne å lese allerede nå? Jeg har matte heldag imorgen skal manne meg opp til å øve nå Vi får stå på da å feire i morgen at dagen er over, har også tentamen i matematikk i morgen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hw.no har juuuulelogo! Såg det og tenkte eg skulle posta det, men du kom først Wo? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hw.no har juuuulelogo! Hvor? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hw.no har juuuulelogo! Hvor? www.hw.no Øverst til venstre. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ahh, snart ringer postbudet på døren med godsaker... NEC 1770NX & Razer Diamondback Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 LOL! Jeg skal på et LAN snart der jeg har satt meg på B-1 og kameraten min på B-2 Og akkurat der vil de som sitter på A-1 og A-2 sitte så han som sitter på A-2 har satt seg på A-3 i et håp om at jeg kanskje flytter meg Haha gl hf Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) LOL!Jeg skal på et LAN snart der jeg har satt meg på B-1 og kameraten min på B-2 Og akkurat der vil de som sitter på A-1 og A-2 sitte så han som sitter på A-2 har satt seg på A-3 i et håp om at jeg kanskje flytter meg Haha gl hf Høh? [*tenke cs koffert*]Satt du og kameraten din på forksjellige bombspots?[/*tenke cs koffert*] Men seriøst, kan du forklare bedre? Endret 14. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Seteplassering sikkert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg