Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har folket kjøpt inn noe særlig med julegaver??

Niks. Jeg er så sinnssykt dårlig på å kjøpe gaver. :---(

Blir alltid til å skrive navnet mitt på noe modern har kjøpt...

Hehehe dette har eg alltid gjort før.....altså at mor kjøpte til alle untatt henne selv da. I år så tror eg hun skal lete etter gaver til ungene da hun vet godt ka de vil halle eller liker men eg skal kjøpe til søstrene mine og foreldrene osv.. funker det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal få HalTan til å lage noen dorullnisser til meg, jeg orker ikke gå ut og kjøpe gaver til alle og enhver. Hvem skal man gi til? Venner, venniner, jenter man har hatt øye på? Familien er vel sikkert, men utover det vet jeg ikke. For de som følger med på SO3 kan jeg informere om at jeg faktisk overlevde franskstilen min idag, selv om det ble skrevet hele 2 sider. Kanskje jeg står? Eller kanskje jeg må hjem til fransklæreren og vise mine muntlige ferdigheter for å øke karakteren? Er ikke akkurat lite TILF hun her, men me får nett sjåw.

En god natt til alle, en god bursdag til de som har det og SnowDOG_: du e kuul, korfor gidd du bry deg om ka fjortisser på et forum mener om deg?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg skal få HalTan til å lage noen dorullnisser til meg, jeg orker ikke gå ut og kjøpe gaver til alle og enhver. Hvem skal man gi til? Venner, venniner, jenter man har hatt øye på? Familien er vel sikkert, men utover det vet jeg ikke. For de som følger med på SO3 kan jeg informere om at jeg faktisk overlevde franskstilen min idag, selv om det ble skrevet hele 2 sider. Kanskje jeg står? Eller kanskje jeg må hjem til fransklæreren og vise mine muntlige ferdigheter for å øke karakteren? Er ikke akkurat lite TILF hun her, men me får nett sjåw.

En god natt til alle, en god bursdag til de som har det og SnowDOG_: du e kuul, korfor gidd du bry deg om ka fjortisser på et forum mener om deg?

Eller kanskje jeg må hjem til fransklæreren og vise mine muntlige ferdigheter for å øke karakteren?

HAHAHAHHAHAHA. dagens!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...