sluffy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ikke mange som husker den _ streken i nicket hans Ikke mange som husker hva han egentlig heter heller. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 argh hør da. sier ikke at jeg ikke respekterer karen, men jeg har iallefall ikke Santoz som msn bilde! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Gjør jeg vel, rusha bare fort gjennom alt.. Gidder ikke begynne med masse unødvendig da som; s/\/0 \/\/D06 osv.. :!: Godnatt..! Eller, ja.. Noe sånt. Edit: SnowDaaawg er tøff Endret 13. desember 2004 av Kasp Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 SnowDOG_ er for å respekteres. Men, godnatt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 :S hvis ikke noe hatet meg før så kommer de hvertfall til å gjøre det nå. *skifte emne* Har folket kjøpt inn noe særlig med julegaver?? Eg har ikke begynt men eg vet omtrent ka alle i familien skal ha så det er egentlig bare å komme seg til byn og få kjøpt det til en minimal pris. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 SnowDOG_ er for å respekteres.Men, godnatt! Du er ikke gamle karen så det er jo ikke noe rart god natt. Stikker over til en kamerat jeg. hareeeem Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Argh, onde datamaskin med onde magiske krefter. Klarer ikke å drive meg vekk her i fra... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Argh, onde datamaskin med onde magiske krefter. Klarer ikke å drive meg vekk her i fra... en meg da? jeg har en ond hp, som du kan snu oppned og grille pølser på.. bærbar.. Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Endret 14. desember 2004 av Hazz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Æsj, SO har blitt så søppel, ja det var faktisk ikke det en gang i tiden.Men men, de gamle skal vel ut som de nye kommer inn? Have fun. Ja, du er en skikkelig gammel traver du ja.. Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Endret 14. desember 2004 av Hazz Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bruktmarkedet var skjukt effektivt. La inn anonse, og 30 min seinere er varen solgt o_O Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ikke døm meg pga postcount.Det var jo en tid der man kunne smiske til seg den postcounten man ville ha. Fra hjemmesiden din! Livet ditt suger ... hehehehehhehaheha Æsj, idag blir det lite fritid ser det ut som. Innen imorgen må jeg kunne regne ut sparing, lån og tilbakebetaling. Om ikke det var nok, eller, det er nok det letteste, så skal vi også ha om derivasjon. Derivasjon, finne fortegn til F derivert av x ( F'(x) ) osv.. Vel vel, er vel ikke noe annet å gjøre enn å starte å lese da, trenger en god karakter uansett. Seriøst ... hadde jeg blitt vunget til det hadde jeg implodert Endret 13. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg kan faktisk påberope meg æren å ha opplevd tidlig SO, og kan trygt si at dette ikke er i nærheten av mye da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Gratulerer med dagen Fur Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard." Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "My pokemon brings all the nerds to the yard.And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard." lol! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "My pokemon brings all the nerds to the yard.And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard." lol! 2k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg