Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kjøpte moonsorrow - Suden Uni i dag da. Impuls. Var litt bein da Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Plutselig så jeg SMS-språk! Som du måtte redigere bort over et halvt år etter at det ble skrevet? Hehe. Den aller første posten din var forøvrig litt artig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Morsomt: nerdVANNA edit: ikke : Endret 13. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ø.B: Skryte av å ha skambanket kurt nilsen?? Hadde det vært noe som skjedde nylig så hadde eg vært flau men dette var forresten noe som skjedde i barneskolen når eg var ca 13år og på min første eller andre dag på den skolen så satte han fot på meg og eg gjorde det eg måtte gjøre og det var å sette denne mobberen på plass. For det andre så hvis noen syns det er kult å lese det eg har å fortelle så er det for FFS ikke min feil. Eg har skrevet om santoz siden før eg fikk han og alle har vært med å se og lese om utviklingen hans det er det mange som liker å høre om. Eg skriver forresten meget lite om han her for eg følte det ble for mye. Så begynner dere med å ohh ohh han er ikke helten min *signere seg* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du sa aldri noe om at det var på barneskolen der jeg leste iallefall. Herregud da, sier ikke at jeg er sur på deg, sier bare at du ikke er guden min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 javel da. Anyways..... korfor er smiliene blitt flyttet på? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Fordi du fortjener det er de blitt flytta? har ikke merka noe jeg. but hey, its just me..? Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 javel da. Anyways..... korfor er smiliene blitt flyttet på? Merket det jeg og Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Å, skammen! Jeg leste gjennom de tidlige innleggene mine, fra mens jeg var liten og dum. Plutselig så jeg SMS-språk! Det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn! Hvordan klarte jeg å være dum nok til å sette på automatisk pålogging på en annen persons PC? Å, hvor jeg føler meg skitten av min nylig tilegnede kunnskap om at det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn... Du registrerte deg jo nettopp.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ø.B: Skryte av å ha skambanket kurt nilsen?? Hadde det vært noe som skjedde nylig så hadde eg vært flau men dette var forresten noe som skjedde i barneskolen når eg var ca 13år og på min første eller andre dag på den skolen så satte han fot på meg og eg gjorde det eg måtte gjøre og det var å sette denne mobberen på plass. For det andre så hvis noen syns det er kult å lese det eg har å fortelle så er det for FFS ikke min feil. Eg har skrevet om santoz siden før eg fikk han og alle har vært med å se og lese om utviklingen hans det er det mange som liker å høre om. Eg skriver forresten meget lite om han her for eg følte det ble for mye. Så begynner dere med å ohh ohh han er ikke helten min *signere seg* Kjærring. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjærring. åhhååhåhåååå dagens! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Å, skammen! Jeg leste gjennom de tidlige innleggene mine, fra mens jeg var liten og dum. Plutselig så jeg SMS-språk! Det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn! Hvordan klarte jeg å være dum nok til å sette på automatisk pålogging på en annen persons PC? Å, hvor jeg føler meg skitten av min nylig tilegnede kunnskap om at det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn... Du registrerte deg jo nettopp.. nerdVANNA: Registrert: 01/01/2004 meg: Registrert: 04/10/2003 se forskjell på postcount Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Snowdog er en av de få i SO4 jeg respekterer. (og liker) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Snowdog er en av de få i SO4 jeg respekterer. (og liker) Hvem er du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Snowdog er en av de få i SO4 jeg respekterer. (og liker) so3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Snowdog er en av de få i SO4 jeg respekterer. (og liker) Hvem er du? Han er lange kjell vel... edit: hmm, dagens dobbel Endret 13. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja, snowdog respekterer jeg også. Gud natt folkens. Eller skal jeg si "ligge på senga og pugge matte mens tv'n overstimulerer min evne til å konsentrere meg". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) ja, snowdog respekterer jeg også. Gud natt folkens. Eller skal jeg si "ligge på senga og pugge matte mens tv'n overstimulerer min evne til å konsentrere meg". Hvem respekterer ikke snowDOG_ ? ikke mange som husker den _ streken i nicket hans deit: pål edit2: BAD TYPO i editen over.. Endret 13. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Gjør jeg vel, rusha bare fort gjennom alt.. Gidder ikke begynne med masse unødvendig da som; s/\/0 \/\/D06 osv.. :!: Godnatt..! Eller, ja.. Noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg